wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    have fun meid! ;)

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    he he eindelijk klaar met al die pagina;s sinds gister zijn er nog meiden wakker!?!?!?

@bmd: vroeg me al af waarom ik zo ontspannen was vandaag....hahahhahaha
    @yvo8: have fun! geniet oook ff voor mij ik zie me bed pas om 6uur en dan gaat vriendlief er al weer bijna uit!
    @miniemi: hoop dat het doorkomt wijfie! heb je iig duidelijk heid! bij mij kwam t savonds heel klein beetje bruin maar had wel ontzettend last van mn rug en buik en smorgens toen ik wakker werd was t goed rood dus wie weet meid! succes ermee

3. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oh @ lexy4: hier was t stralend mooi weer bloed heet liep in mn bikini !

en @alexia gefeliciteerd meid! eindelijk was t zover nu eindelijk man en vrouw geniet maar lekker van je bruidsweken! x

oh en ik heb in topic tempratuurkaartjes een vraag geplaatst zet m hier ff onder en hoop dat iemand me hier kan helpen ;)

ik ga meestal rond 23uur slapen en temp om 5.20uur das na 6.20uur slaap
    maar nou heb ik nacht dienst en ga ik pas 06.00slapen maar tempratuur kan ik dus niet om 5.20mn opnemen maar als ik dat nou om 12.20uur doe? dan is het ook na zelfde aantal uren slaap
    zal dat kunnen?!?! snappen jullie m nog?!?! haha
    groetjes joyce
    hoop dat iemand een antwoord heeft

4. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    zo was ik ook weer... was ff douchen zegt die jan lul hiero.. roep maar als je klaar bent ;) dan kom ik je bodylotion brengen samen met je cremespoeling
    hahahaha

maar hiervandaan ;)
    http://seks-coach.nl/sperma-slikken.html

5. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    hey spannende tijden!
    ik dacht al zit hier alleen nu.. maar je bent er nog :)

6. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hahahhahahahhahahahhahahah tja die lover van jouw ziet het al helemaal voor zich natuurlijk! mannen vinden dat nou eenmaal geweldig! en tuurlijk geen bezwaar alleen in mn haar vind ik zzzzoooooooo irri (of mn neus of oog hahahahahhahahahahhaha)

7. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ja joh enuih als je je verveeld ik zit hier nog tot 06.00uur dus....... ahahhahah ik ga zo wel ff buiten peukie doen hoor geef dan ff 5min geen antwoord en loop op terug weg ff langs koffie automaat

8. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nou ga dus niet roken ....ben mn vuur vergeten :( lekker slim

9. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Pfffff nou idd! hy loopt nu al de hele avond aan me kop te zeiken erover dat ik gezond moet blijven bladiebla.. hahahahah ik zei neem wel een sinasappel ;)

maar heb hem ook meteen op zn flikker gegeven dat ie wel eens rekening met MIJ mag houden, dit stond er ook lees maar ;)

Dus ik zei al, voor je eisen gaat stellen, Vanaf NU ben je gestopt met roken en een jointje op zn tijd, GEEN alcohol meer, en geen pittig eten... Heb hij pech als surinamer :D
    ;)
    Voor wat hoort wat hahahaha

Is goed hoor meis ben voorlopig ook nog wel wakker *nachtmens*

10. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    geen aansteker? liggen dr nergens lucifers ofzo?

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wat ik heb gelezen moet je het gewoon doen na het slapen.. bbt is na een lange slaap. dus gewoon als je wakker word.. moeilijk is dat met wisselende diensten

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    hey pixxxx! :D

oh shame on me, iedereen zit hier in de stress over haar cyclus en EIsprong en ik heb het over sperma hahahahaa

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hey BRENDA :D nou moet toch ... op een ander manier ermee bezig kunnen zijn! :D

14. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Ja das waar, uiteindelijk is DAT toch hetgene wat je nodig hebt om een baby te maken ;)

15. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nee ben t hele gebouw al aan t doorzoeken! nou moet ik wachten tot er iemand van boven gaat roken zodat ik vuur kan vragen! irri

en mijn vriend eet wel gezond en sport en rookt niet alleen idd smokertje af en toe
    maar houd wel van een biertje zei al tegen hem hoop niet dat mn vruchtbaren dagen tijdens dance vally zijn want dan is je zaad hartstikke dood hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahaha maar hij let er wel beetje op hoor ik doe gezonder en hij nu dus ook das wel lief hoor maar zn pilsie in t weekend laat ie niet staan en dat hoeft ook niet vind ik

oooeeee roker! ben zo terug

16. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    hahahaha... :) :)

Gelukkig heb je vuur! waar ergens werk je? welke plaats?

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    heb me banner weg gehaald! word gek van dat ding hahahaha..
    werkt alleen maar frustrerend! ;)

en moet nu niet depressief worden want dan weet vriendjelief DE oplossing ook meteen en das nie de bedoeling hahahaha

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    precies! :D helaas is de sperma nodig tijdens bepaalde periode voor juist de baby making en kan je niet als creme, niet als masker en niet lekker als vitamine hahaha maar wel om je vruchtbare dagen!

19. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zo ben ik weer! goeie ploeg zit boven leuke knul waarmee ik vaker rook maar loop niet vaak samen met hun

20. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hey pixie ben je er ook nog?!?!?! gezellig!
    en bendankt voor je antwoord je bent de enige die me antwoord kon geven om de tijd hahaha
    maar ik temp gewoon weer na 6.20uur slaap en zie wel wat mn temp dan is... idd iri met die diensten gelukkig kan ik met mn vrije dagen middag en ochtend op dezelfde tijden tempen behalve dus mmet mn nachten maar die loop ik niet zoveel had ze nu eingelijk ook niet maar kon niet anders helaas........

Share This Page