wel anders dan normaal he. meestal kan je niet echt veel kletsen omdat je dan op je werk zit en is het hier redelijk stil, en nu kan je wel lekker ook de nacht door kletsen
ik ben lekker vrij het weekend dus kan ook een latertje van maken. moet wel morgen naar verjaardagfeestje van vriends neefje in nijmegen
ja ik zit hier ook nog alleen... de rest ligt op 1 oor... nou ja desman lag er al lang op..... Lekker rustig zo
tja normaal werk ik meer nachten hoor maar probeer zo veel mogelijk te ruilen/schuiven gewoon omdat ik dat lekkerder vind maar komt nu met tempraturen mooi uit alleen kom ik nog wel voor mn eerst volgende menstruatie wat nachten tegen en weet niet of verschuiven dan lukt hoop t wel is wel zo handig! maar das niet de reden waarom ik verschuif hoor... en idd kan ik nu lekker kletsen zit toch alleen maar als ik met meer collega;s zit kan t weer niet tis toch beetje prive he hang niet aan de grote klok waar we mee bezig zijn pas als et is gelukt vertel ik t
en groot gelijk heb je meis! Hier kan je aardig anoniem blijven... en als het zover is schreeuwen wij graag voor je mee!
pffffff jullie komen niet boven mijn jell uit dan hoor! als ik brul dat ik zwanger ben horen ze het in belgie! hhahahahahhahahaha
even wat anders tussendoor. vriendin van mij is zwanger en zij is vorige week voor intake gesprek geweest en met aanvoelen zei de vk dat ze 13 weken zwanger was. vandaag echo laten maken en blijkt ze maar 9 weken zwanger te zijn. heeft ze dus al op haar werk verteld. maar nu is het toch nog een beetje pril. baalt ze wel van. stomme vk
oh dames hoor net dat ik zo ff aan t werk moet! weet niet hoelang t duurt maar merk wel of jullie er nog zijn! tot zo anders tot morgen gr x
ddduuuusssss BMD wat leuks gedaan vandaag? iets geks mee gemaakt? zag dat je een berichtje had van ex vriend.. vertel
Nee niets bijzonders eigenlijk..rustig dagje met des gehad.. ff langs me moeder geweest die me kind toen weer geleend heeft, die kwam dus na het eten pas weer thuis.. toen nog ff bank gehangen met me vriend en zyn neef was ff op visite..en toen de discussie sperma gehad hahaha.. ja joh me ex leipo.. kan alleen op zn pagina niets zien, is alleen voor vrienden.. maar kan best zyn vriendin zyn die me dat stuurt onder zyn naam, mokkeltje is 19! me ex 29 btw... en ze heeft altijd al lopen dieken en zeuren...
neee! hahaha.. njah weet niet wie erger is maar godzydank niet die paps van desman die heb ik nooit meer gesproken of gezien.. was me ex voor die tijd...
hahaa.. nou exen moeten maar exen blijven he. ze zijn trouwens exen voor een reden.net zoals iets dat op hyves lijkt.. facebook.. krijg ik vragen van mensen van vroeger op school waarmee het vriendschap is uitgegaan voor echt een GOED reden en nu doe ze alsof er niks aan de hand is. nou ben ik niet zo erg stront eigenwijs, maar toch.. vind wel dat je het bespreekbaar mag maken... niet doen alsof alles goed is...