ja snap je! dat is zwaar irritant..... maar moet er ergens wel om lachen altijd als dat gebeurd... dan denk ik, GOH heb je toch geen leven meer gekregen...
hahhaa.. idd.. ik denk dan ook ben je dan zo een onbewuste onbenul die niet doorheeft wat toen gebeurde.. nu nog steeds niet?
Zo ik zie net dat de tilburgse kermis alweer byna begint! Was vorig jr met desman en me vriend... binnen een uur 70 euri kwijt en des was nog nergens in geweest hahaha maar vind het wel een leuke kermis altijd.. De brabo's hier vast ook wel te vinden?
17 juli begint ie..duurt een week nou touwtje trekken... eendjes vangen... balletjes gooien, en al die onzin hahaha...
ben ik weer moest ff wat koppels controleren hahahahhahahahaha nee joh pixie zit in de beveiliging hier is ook kermis ! maar ga niet heen hoor zitten beetje krappies opt moment dure aankopen gedaan he dan heb je dat maar gelukkig voorlopig de laatste! blij toe
Haha ja vind hem niet leuk! en tot ik een betere gevonden heb staat er niets.... maar die ik tot nu toe had telden niet mee... dus ja... schoot niet op.. We kunnen ook een kermis meeting houden hahahahaa
weet ik niet schat, ik had van andere sites... maar ben ook nog steeds een leuke aan het zoeken, en tot die tijd hou ik het maar zo haha.. Spannendetijden,. welke banner wilde je neerzetten dan? EDIT : had hem al gezien haha
tja vond dat standaart ding niet leuk wou wat vrolijkers! deze ronde loopt hopelijk ook vrolijker af! hhahaha
o o zit op dance valley site te kijken maar gaat niet helemaal zoals t moet geloof ik boel loopt beetje vast ......lekker dan