Menstruatiegevoel vlak na eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jaleesa, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

Jul 21, 2008
    235
    0
    0
    Hallo Dames,

Wie herkent dit? Ik heb sinds de ovulatie last van menstruatiegevoel (niet zo zwaar als normaal, maar wel lichtelijk) Tevens 5 dagen na ovualatie witte 'kwarkachtige :)? ) substantie. Ik heb wat problemen rondom mijn ovulatie (middenpijn, want soms 1,5 kan aanhouden) Wie herkent dit?

Gr. Jaleesa

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,334
    36,194
    113
    Ik! Ik ben weer gestopt met de pil afgelopen maand en n u had ik gister echt heel erg buikpijn en menstruatiekrampen. Ik dacht al dat ik ongesteld zou gaan worden, wel wat vroeg, dus heb ik een ovutestje gedaan, hartstikke positief. Dus die krampen komen bij mij ook van de eisprong.

3. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

Jul 21, 2008
    235
    0
    0
    Dat zou idd goed bij het ontpillen kunnen horen. Ik ben vanaf dec. '07 gestopt met de Nuvaring. Volgens de ovutesten die ik gedaan heb, (en de pijn die ik gevoeld heb) was mijn ovulatie waarschijnlijk op de 26e. Vanaf die datum een zeurderig gevoel/menstruatieachtig gevoel gehad.

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:eek:...ik heb hier nu ook een dag of 5 last van,menstruatie klachten maar ook van die witte 'kwarkachtige substantie'! Ik ben alleen niet aan het ontpillen want ik heb nooit de pil gebruikt.... :(
    Kan het ook wat anders zijn? infectie / zwangerschap.....?
    ps ik heb ook gekeken of ik een verlate eisprong ha, maar mijn ovutesten geven al 5 dgn negatief aan, dus dat is het niet!

5. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

Jul 21, 2008
    235
    0
    0
    Zwangerschap? Ik heb geen idee. Heb je dit vaker na de ovulatie gehad? Wat betreft infectie. Als je jeuk heb bij o.a. het plassen en de afscheiding ruikt, kan er sprake zijn van een infectie. Ik weet dat de witte afscheiding hoort bij dat een eisprong is geweest. Maar het zegt volgens mij niets over een eventuele bevruchting.

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nee, nooit na de ovulatie gehad :( Dat is het stomme....bovendien gebruik ik ovutesten en de laatste tijd geen teken van een ovulatie geweest(die heb ik gevoeld rondt de 20ste, toen waren de ovutesten nog niet binnen....)! Jeuk is er ook niet en de afscheiding ruikt niet.... dus dat sluit een infectie ook uit :(:(
    Dan maar afwachten.....ik heb me nog niet eerder zoals nu gevoeld, maar ik heb wel vaak genoeg meegemaakt dat mijn lichaam een loopje met me neemt! Er zit niets anders op dan tot mijn NOD te wachten *zucht* :rolleyes: ...

iig bedankt voor je antwoord! :D

7. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

Jul 21, 2008
    235
    0
    0
    Same here! ;)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb sinds vanacht mega ongi pijnen.
    Wat het betekend weet ik niet.
    Wat ik hoop dat het betekend weet ik wel ;)

Maar elke cyclus is weer anders, dus er is geen pijn aan te trekken met die kwaaltjes.
    Helaas, we moeten allemaal afwachten!

9. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

Jul 21, 2008
    235
    0
    0
    Nou, bij mij is het volgens mij loos alarm, maar toch snap ik er niets van.

Heb dus sinds mijn eisprong (vermoedelijk de 26/07)een zeurend menstruatiegevoel (niet constant) Heb een cyclus van tussen de 24 - 28 dagen. Zag sinds gisteravond tijdens het afvegen bruine vegen op het papiertje en menstru gevoel wordt wat sterker...

Ga waarschijnlijk ongi worden... Jammer maar helaas. Ik dacht dat de menstruatie altijd 14 dagen na eisprong kwam, maar kan dus waarschijnlijk ook 12 ipv 14 dagen na eisprong.

Hoe staat het bij jou Eleni? en bij jou Dreamer83?

Gr.
    Jaleesa

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Bij mij betekende het niet wat ik hoopte ;)
    Zit vandaag alweer op dag 3 helaas.

Ik heb een LF van 12 dagen, dus word altijd 13 dagen na mn ei ongi.
    10 - 18 is gemiddeld en daarweer het gemiddelde van is 14.
    Maar daar kan je dus goed vanaf wijken!

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb het gevoel 2 keer gehad.
    1 keer was ik net gestopt met de pil.
    De andere keer testen ik positief op 1 dag voor mijn NOD.
    Heb het gevoel nog steeds trouwens zo af en toe.

12. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Hallo Meiden,

Ik heb ook last van menstruatiepijnen. Gisteren geklust, vandaag waarschijnlijk mijn eisprong. Maar nu heb ik erg last van menstruatiekrampen. Trekt door tot mijn rug, benen, etc...

Vorige eisprong geen last van gehad.

Wie weet wat dat kan zijn?

Liefs 1ste Wondertje.

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Denk dat niemand je kan vertellen wat het betekend.

14. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Ik weet nu zeker dat het mijn eisprong is geweest. :) Mijn benen en rug deden gewoon pijn omdat ik stomme bewegingen had gemaakt die dag ervoor. :)

Share This Page