hallo allemaal, nou ik heb net alvast mijn opa gebelt die k toch nooit spreek. zaterdag gaan we heb bekend maken op mijn verjaardag, maar vind het anders lullig als mijn opa het van een ander hoort dus heb hem toch maar gebeld. hij vond het leuk maar wist niet goed wat ie moest zeggen. komt omdat ik hem nooooit spreek. ik heb gezegt, kom maar een keer lang. ja zal ik doen zegt ie. not doet ie toch niet. verder zenuwachtig voor zaterdag. woensdag komen de ouders van me vriend en die vertellen we het dan, daar ben ik helemaal zenuwachtig voor want pas zei ze nog dat ze het niet wilde weten voor de 3 maand dus ik hoop wel dat z eht leuk vind. al dnek ik wel dat ze al wat vermoeden omdat ik zaterdag op haar verjaardag zo moe was hebben ze zeker opgemerkt. dan is de link snel gelegt denk ik. nou zo ff tukkie doen, ben m oe ... gaap
Spannend, hoor miss Weet nog dat wij het gingen vertellen, nou knikkende knieeen en waarom eigenlijk?iedereen is superblij natuurlijk! Ik is er vandoor...dochterlief is awake doeiiiiiiii
snik snik, volgens mij heb ik nu toch echt ongi-krampjes. Nou ja, niet helemaal snik snik, liever dit dan nóg een week moeten wachten en alsnog ongi worden. Straks even broekloeren...
*knuff* voor cin *plonkt op een fatboy* nou... graag een iced tea en wat comfort food want ik moet wachten. banner klopt waarschijnlijk niet.. kortere cyclus weer..ei 10/11-08 zeer waarschijnlijk.
Heey meiden! ben dr ook weer even, heb mn banner weggehaald, ik denk namelijk aan de hand van mijn ovutesten dat ik mn ei de 9de heb gehad.. en dan klopt er dus niks meer van.. en anders blijf ik maar naar die banner loeren.. Net weer een test gedaan.. en weer zo'n semidikke streep zal zo eens een foto maken.. is het elders in het land ook zo slecht weer? ** heb een foto in mijn album gezet, willen jullie er een blik op werpen?
Hé tummetje, Goed idee, dat van die banner. Heb er al over gedacht om die van mij aan te passen, maar ik kan hem ook gewoon weghalen... Het weer is hier wel aardig, het heeft vanochtend al geregend, maar ik zit niet 'elders in het land' hihi. Ga maar weer eens aan het werk. Kom me straks wel weer even melden.
Nog lang niet positief meid.....blijven testen, blijven klussen Maar de 9e ei denk je zelf? Nee hoor, want de teststreep is LANG niet zo duidelijk als de controlestreep! Hier trouwens zon en veel wind.
Tummetje aan de klus! Het is hier (elders in het land) nu wel redelijk weer. Beetje grauwe lucht maar af en toe ook zon. Net een dikke bui gehad met wat onweer, maar da's ook alles.... Terwijl ik dit tiep begint het weer te regenen Verveel me, kan maar aan 1 ding denken en daar wil ik juist even niet aan denken beetje stom misschien, maar iedere keer als ik naar de wc ga dan hoop ik maar dat er eindelijk iets te zien zal zijn... Heb geen hoop op een zwangerschap (geen verschijnselen/kwaaltjes) en dus zal ik ook niet bij de gelukkigen horen die alsnog ver na NOD positief testen door het langzaam aanmaken van HCG. Enige wat misschien nog zou kunnen is dat ik veeeeel later pas mijn NOD zou hebben, wat zou kunnen omdat ik geen idee heb van mijn cyclus... Ondertussen blijf ik maar malen en hopen en denken en dromen, word echt moe van mezelf... Maar genoeg getreurd! Kent iemand misschien een goeie mop? Mag over zwangeren gaan
Tummetje, blijven klussen en testen meid. Jouw testen zijn nog niet positief! Vergelijk ze maar met die van mij (album). Nog ff doorzetten, whahahahahaha
beetje spijt van dat ik ze ben gaan gebruiken.. ben nu nog onzekerder.. er gebeurd gewoon helemaal niks met die stomme testen
@ mammaline: heb ik goed gelezen dat je zwanger bent? Gefeliciteerd! @ pixie: hopelijk voel jij je weer wat beter Hier gaat het niet echt top, ben ziek..bah en ga maandag op vakntie dus doe het rustig aan. Verder nog nieuwtjes hier? liefs sel
Ben net bij de dokter geweest en moet weer rust houden Heb een soort van RSI(is ander woord voor ontsteking) Laat het maar snel maandag zijn dan hoop ik meer te weten. *BAAL ONTZETTEND*
Nou ja hij zit eraan te komen, das 1 ding wat zeker is....anders worden ze niet steeds duidelijker he TIP: ga tarwekiemolie capsulles slikken, zorgt voor een regelmatige en kortere cyclus. Hielp bij mij toen ik bij dochterlief bezig was en deze keer meteen mee begonnen en meteen een 26 dagen cyclus.