Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    loesje... je pendel had tot nu toe gelijk... hehe augustus

2. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Ik ga even schapjes doen :)
    En daarna eten koken en vervolgens werken van 4 tot 7.
    Dan kan mijn vriendlief zo gaan eten, hoeft ie niet meer te koken ;)
    Kom nog wel even loeren tussendoor.

GROUPHUG

Liefs mij

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nou...heel verhaal Northern. Echt schrikken dit, maar wel super dat je groen licht hebt van de arts en dat je er gewoon voor mag gaan nu! Jammer dat er niet zoveel bekend is over de erfelijkheid, maar dat geeft dan ook misschien wel aan dat de kansen erg klein zijn. Hopen we dan maar gewoon, toch positief blijven....maar dat doe je wel zo te lezen. ;)

Hoop heel erg met je mee dat je snel zwanger mag zijn, wegens een ziekte je kinderwens uit moeten stellen is erg wrang.

Knuffel!

Ga naar huis, met de paardjes spelen. Voel me niet helemala okee, maar heb het me voorgenomen dus dan doen we het toch maar. Lekker buiten zijn is ook wel fijn.

Tot later!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @noterhn jeetje zeg wat een schrik verhaal. en zo jong dan ook al. is flinjk balebn dat je dan ook nog eens moet wachten met kindjes maken. maar fijn dat je nu dan toch mag.

zelf ben ik dus ff bij de artz geweest, hij heeft alles beluisterd ed heb gelukkig geen cyste want eileiders en alles die klonken goed (hihi staat beetje raar maar hij luisterd dus en klopt) hij zei dat het puur de hormonen zijn en hierdoor trekken de spieren meer samen en dan vooral die van de baarmoeder en borst. waardoor ik dus ook wat kortademig word. heb pillenj gehad voor als het heel erg is maar heb ze ff gelezen en denk dat ik die echt mwet heeeel grote uitzondering slik zijn soort spierverslappers. had gevraagd of dat wel kon als ik zwanger wilde worden was geen probleem zei hij maar omdat je er zelf verslaafsd aan kunt raken kan dus de baby dat ook en dat vind ik dan minder.

hij zei ook dat ik magnesium moest slikken dat is ook voor de spieren dus doe ik dat maar eerst. want in mijn folium tabletten zit dit dus net weer niet dus nog maar pilletje extra hihi en hopen daty het dan beter word.

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx voor je lieve berichtje, knuffels terug.

6. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja heel verhaal, en het komt zelden voor, iedereen denkt dat oude mensen dit krijgen. Ik wist ook niet beter, totdat ik het zelf had :(

Gelukkig dat het geen cyste is, en dat alles in orde is.
    Magnesiumtabletje erbij en dan snel een posi test hoop ik voor je ;)

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Jeetje daar schrik je wel van, gelukkig dat het mee valt :)
    Hoop voor dat je snel die positieve test krijgt.

**KNUFFEL**

Ik ben net terug uit het ziekenhuis.
    Had een afspraak bij Anesthesie voor de operatie van 17 september.
    Ze hebben we uitgelegd wat er gaat gebeuren en heb gekozen voor een gehele narcose.
    De ingreep duurt op z'n langst een half uur, dus valt mee.
    Wordt nog gebeld hoelaat ik er moet zijn.
    Het was ook beter dat ik niet zwanger was, want anders kon de operatie niet door gaan, dus nu gaan we er deze maand helemaal niet voor.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ok heb geloof ik wat gemist waarvoor moet je naar het ziekenhuis dan tamtam? als ik te nieuwsgierig ben gewoon zeggen hoor.

aaah wil nog ff zueren hoor maar au au au heb zon last van me buik en mijn borstkas ben dr ook zo moe van. hoop echt dat die magnesium snel werkt.

en jee nog een weekie en we kunnen het voor de eerste keer weer echt proberen woehoe heb dr zin aan. van het weekend vast wat vooroefenen hahaha en dan als het goed is volgende week het echte werk(als cyclus tenminste eindelijk weer eens regelmatig word.

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb sinds begin mei last van een pees ontsteking in mijn rechter pols.
    Het gaat maar niet over, dus nu wordt ik geopereerd
    Je mag best nieuwschierig zijn hoor ;)

Das niet zo fijn dat je zo'n last van je buik hebt, hoop voor je dat het snel over is.

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx voor je Knuffel :)
    Dus een maandje overslaan, is idd beter als je onder narcose moet.
    Maar daarna kan je er weer vol tegenaan :)

*KNUFF*

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aah vandaar, dan is het idd prettiger om ff een mndje over te slaan want al die tijd pijn hebben als je zwanger zou zijn lijkt me toch ook niet erg prettig dus fijn dat het nu kan toch.

en idd die buikpijn en bij me borstkas is niet erg fijn dus hoop echt dat het door dei magnesium beter gaat want die anderen wil ik niet slikken hihi

12. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Mijn vriendin is laatst getrouwd en die heeft gewoon een week later nog eens haar jurk aangetrokken! Je WILT gewoon mooie foto's

13. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Ik ben nu 2 dagen licht ongi dus ik ga er maar vanuit dat ik aan een nieuwe cyclus ga beginnen.:evil:
    Yeahhhh

Deze vreselijk eerste ronde achter de rug!

Vind het nog steeds wel raar, had vorige week maandag steken in mijn lies dat ik dacht dat het mijn ei was en die steken hielden een paar dagen aan.
    Maar er hoord toch altijd 2 weken tussen te zitten voordat je weer ongi wordt? nu zat er maar 9 dagen tussen? :(

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Normaal is het idd 14 dagen, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden, daar ben ik ook wel achter.
    Nu kun je in ieder geval met de nieuwe ronde beginnen :)

Ik heb wel steken gehad, dus misschien was het mijn ei, maar de ovulatie gaf woensdag negatief aan en omdat het ivm mijn operatie beter is dat ik niet zwanger ben heb ik verder ook niet meer getest.
    Vandaag en morgen druk met de laatste voorbereidingen voor ons trouwen :D
    Vandaag alles in huis doen: schoonmaken,was en morgenvroeg naar de kapper, corsages en boeket ophalen, naar de brunch lokatie om het gastenboek en cd te brengen, tuinset wordt nog gebracht(die hebben we van mijn ouders gekregen)'s middags mijn trouwjurk ophalen.
    's Avonds bij de ceremoniemeester langs om de laatste dingen door te nemen en daarna lekker voor ons zelf.
    Zondag ook tot een uurtje of half 3, want dan komen mijn ouders en die blijven ook slapen, mijn aanstaande gaat bij zijn ouders slapen.
    Maandag is het dan zover.
    Begin nu wel de kriebels te krijgen ook ivm het weer.
    Ga zo toch de brunch lokatie bellen of we daar eventueel de foto's kunnen maken.

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    jeetje lieke.. wat een opluchting kan ik me voorstellen.. hopelijk was dat het ontpillen en mag je lekker nu genieten van een wat normaler cylcus.
    nou... gelukkig

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh spannend tamtam.. word echt heerlijk dichtbij nu hehe..

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen iedereen!

Liefs

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lieke: ik voelde normaal ook altijd mijn ei maar heb dus nu al vanaf mei dat ik konstant pijn heb in mijn buik en lies dat bereik daar. nu ben ik dus gister naar dok geweest en die zei dat het van de hormonen kwam die druk in de weer zijn in het lichaam en die dus de baarmoeder steeds samentrekken. ik moet nu magnesium slikken en hopelijk gaat het dan beter.
    dus helemaal als je net aan het ontpilen bent kunnen het best de hormonen zijn die proberen alles weer op orde te krijgen. hoop voor je dat he de volgende ronde beter gaat en je snel zwanger bent.

tam tam wat spannend zeg dus maandag is de dag zal voor je duimen dat het mooi weer word. nog ff genieten van alle voorbereidingen. en wat leuk dat jullie ook traditioneel doen dat jullie appart slapen.

19. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    lieve meiden

zouden jullie even in mijn album willen kijken?
    ik weet het nu niet meer.... ik zeg positief en mijn vriend zegt negatief....

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Wat ik hier lees is dat een licht streepje ook een streepje is! dus als je het zo bekijkt... is het positief!

Morgen of overmorgen nog een testje doen?!?

Liefs Debby

Deel Deze Pagina