@ Iris! Ik zie echt wel een streepje hoor! Ik geef jou gelijk en je vriend niet Meid, alvast een voorzichtige gefeliciteerd van mij, test zaterdag of zondag nog eens, maar ik denk dat we er weer een zwangere bijhebben! @ mama suus, fijn dat je helderheid hebt van de dokter en hopelijk helpen de magnesiumpilletjes gauw! @ tamtam, inderdaad beter om niet zwanger te zijn met een operatie. Weer een reden om deze maand even over te slaan Succes emt de voorbereidingen, het komt nu lekker dichtbij! @ lieke, ik ben gewoon blij voor je. Echt fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! Nu op naar een normale cyclus en snel een positieve test! Hier gaat alles nog hetzelfde, ik zou willen dat ik er iedere dag een zwangerschapskwaaltje bij kreeg om meer overtuigd te raken dat ik misschien toch stiekum zwanger ben....nu blijf ik maar zeggen dat het niet zo is.... Begin hem toch wel te knijpen voor de bloeduitslag dinsdag....wil er nog even niet teveel aan denken. Dikke kus meiden!
Zag ook meteen de 2de streep dus ik zou ook zeggen positief Gewoon zondag nog een test doen en dan zal die duidelijker zijn alvast voorzichtig gefeliciteerd he!
sinds wanneer zijn de mannen experts? hahaha is licht positief iris.. paar dagjes geven en weer testen. alvast voorzichtig gefeliciteerd
nee dat moet niet... krijgt die kerel van mij alsnog gelijk.... Ik ga maar nog niet super blij doen... ga idd later nog eens testen... Ik geloof het nl niet.... denk de hele tijd dat ik een overjarige test heb getroffen of de fabricage fout heb gekocht ofzo.... Maarja... vandaag bruiloft.... neem wel het zekere voor onzekere en laat ik de champagne en andere borrels maar staan....
En anders die van kruidvat... 2 voor 5 euro! Goedkoop en heel duidelijk En idd geen alcohol enz , das afgelopen nu Bruiloft leuk! Veel plezier
die test in mijn album is zo eentje van kruidvat van 2 voor 5 euro. Lees overa; op deze site dat die zo goed zijn vandaar dat ik die maar had gekocht... prijsje is ook zeer antrekkelijk!
zo best kunnen ja hehehe ik vond er helemaal giegelig van.. maar ik ben ook echt super blij momenteel! hahah mijn dag kan niet meer stuk
Ik mag per 8 oktober zwem programma speciaal voor fibromyalgie gaan volgen..Ik dacht dat ik zeker een jaar zou moeten wachten daarvoor was bang dat ze mij zelfs al vergeten waren haha.. maar ik ben nu uiteindelijk aan de beurt.
Ohhh wat goed joh! Mijn zus heeft dat ook in lichte vorm... Wat houdt dat zwem programma precies in? Liefs