Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    YES! EINDELIJK :evil: :evil:

Hoe blij kun je zijn :)

@Lieke: ik zag dat het bij jou ook eindelijk is doorgebroken. Pfff, eindelijk op naar de volgende ronde!

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Super Pixie! Wat fijn!

@ Sharon, toch super dat het nu dan doorzet en inderdaad op naar de volgende ronde! (begin me wel wat eenzaam te voelen nu :) ;) )

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Bij jou gaat het ook helemaal goed komen! Over een paar dagen weet je meer, en hopelijk goed nieuws! Maar ook als je niet zwanger bent, is het erg fijn om zekerheid te hebben. En misschien kunnen ze jou dan ook iets voorschrijven om de menstruatie op te wekken.

4. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    super pixie!

nou ik ga naar de bruiloft toe!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    veel plezier

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @ lieke en Sharon.. zullen we heerlijk een 28 dagen cyclus NOD van maken? hehee positief blijven.

wat heerlijk zeg voor jullie

kom op.. nieuwe NODS ? :D

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zag hem ook duidelijk hoor iris hier ook alvast een kleine felitatie de grote komt vast volgende week of van het weekend wel. en mannen zijn gewoon ban ghahaha hij durft vast nog niet te geloven dat het raak is. dat komt wel als die streep eruit springt.
    hoop dat je het leuk hebt op de bruiloft.

pixie, wat fijn dat je dan zo snel doorbent met het zwemmen wat houd dat dan precies in dan bepaalde oefeningen ofzo.

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    even vanuit de informatie gehaald

Eerst warm douchen en vervolgens tot ongeveer 19.10 uur inzwemmen.
    Van 19.10 uur tot 19.40 uur: oefeningen. De oefeningen zullen altijd voor een deel uit loop- en stavormen bestaan en voor een deel uit drijf- en zwemvormen. Er zal naar wor-den gestreefd om zoveel mogelijk alle gewrichten en spiergroepen te oefenen. Hierna slui-ten we af met een serie rekoefeningen van 5 minuten. Sommigen vinden deze heel prettig, anderen juist weer niet. Deze laatste groep doet hier dan ook niet aan mee. Van 19.45 uur tot 20.00 uur: vrijzwemmen.

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    is in ieder geval speciaal voor fubromyalgie.. daar ben ik echt blij om.. niet gewoon een algemeen medische groep

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Hier weinig te melden.
    Ben gelukkig niet zo erg ongi als vorige maand, jee had toen echt het gevoel dat ik leegliep :( Heb wel veel hoofdpijn :(

Zo even 3 uurtjes werken en dan vanavond even naar de dansschool :)
    We gaan op dansles in okotber en ze hebben vanavond open huis. Dus even kijken...... Verder van `t weekend druk druk druk :( Zaterdagavond 2 verjaardagen, dus dat wordt weer verjaardaghoppen, niks aan maar jah willen toch bij beiden even langs.

XXX

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey chica,s

Iris: een streep is een streep!
    Een beetje zwanger bestaat niet!

wat een goed nieuws hier allemaal, zwemmen en ongi's en posi-testen daar hou ik van :) !

hier nog steeds geen nieuws (geen nieuws is goed nieuws toch?)
    geen posi-test en geen :evil:

en pijn aan mijn =P~ mond van de beugel.. ff doorzetten nog. Kan alweer iets kauwen maar nog geen hardere dingen.. blijft dus pasta en yoghurt deze dagen 8-[

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    idd wel goed nieuws allemaal.
    wel jammer van de beugel dat je niet echt veel kan eten. maar het is voor de goede doel hehe

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    ja goed voor de lijn roept iedereen!
    dat begrijp ik ook wel maar ik word er echt niet leuker op kan ik je vertellen :x

*alles voor het goede doel [-o< *

hoe is het bij jou?

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik heb vanavond een afscheidsfeest van een ex-collega die gaat verhuizen en had haar baan dus ook opgezegt. Zij heeft mij gesteund toen mijn contract niet verlengd werd en ik wer vervangen door een vrijwilliger die als functie assistent begeleider kreeg :confused:
    zij mijn 24 uur p/w contract en ik haar 0 uren contract. uhem... nou.. inmiddels zijn er veel meer van mijn ex collega's uit zichzelf opgestapt.. en die zie ik dus vanavond ook weer .. leuk!

15. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    oh leuk, ik doe vandaag helemaal niets meer, vanochtend al vanaf 8 uur afspraken gehad en nu is het even mijn tijd. Ben echt doodmoe dus ga zo met een dvdtje op de bank hangen.
    Morgen SLAM FM BeachBreak van 1600 tot 2300 uur en zondag ook lekker NIKS... Heerlijk.

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Iris: Gefeliciteerd. Dat is een heel duidelijke streep!

Ik hoop over een week ook zo'n mooie positieve test in handen te hebben.( jaja, we gaan er weer voor Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!)

17. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0

Spannend hoor TamTam, heel veel plezier met de voorbereiding en nog meer plezier op de trouwdag gewenst.

Knuffel Lieke

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, positief heb ik m'n banner al op 28 dagen gezet. Dus NOD ongeveer 1 oktober? Zou ook geen idee hebben welke cyclusduur ik aan zou moeten houden, in ieder geval geen 88 dagen! :D

Fijn dat je al mee kunt doen met zwemmen Pixie! Ik hoop dat het je leuk gaat vinden en dat je er baat bij hebt :)

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Iris: Streep lijkt mij duidelijk genoeg! Alvast een voorzichtige felicitatie!

't Gaat goed met de zwangeren hier zeg! De één na de ander! :D

20. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0

Dankjewel Meintje, nu jij nog :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Moet zo gaan snel gaan lukken toch ;)

Deel Deze Pagina