Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik heb ook geen idee van mijn cyclus, heb maar op 30 dagen gegokt want das een mooi rond getal :)

2. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en ik ben blij voor jou!
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

haha dit is de laaste keer dat we blij gaan zijn met die duivels
    Afgesproken?

Dikke knuf Lieke

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    WAUWWWW dat is goed nieuws :) :) :) :) :) :)

4. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja de eerste dagen zijn het ergst........na het weekend zal het een stuk beter zijn. En idd het is voor het goede doel.

5. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Sharon, heb jij nu heftiger ongi? of extremen krampen? Ik heb namelijk geen ongi zoals daarvoor (toen ik nog aan de nuvaring was) ik ben nu namelijk veel minder ongi en volgens mij is die al bijna klaar.

Iris gefeliciteerd :D

6. @sharon en Lieke : Nu nog juichen dat de :evil: gekomen zijn maar hierna nie meer he :)
    Op naar een nieuwe ronde!

En idd deze maand is erg goed begonnen dus een goed teken!
    Kom op meiden!
    Roze :D

7. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    @iris: voorzichtige felicitaties! Ik zag ook een streep!
    @tamtam: spannend hoor! nog een paar daagjes!
    @lieke en sharon: gefeliciteerd met jullie :evil: :evil:
    @pixie: lekker hoor, dat je al zo snel in de fm groep kan!
    @esmee: dat wordt dus voorlopig zachte spullen eten? fijn dat er nog geen :evil: :evil: zijn!

Ik heb vandaag getest en hij was negatief.... nog een klein beetje hoop, omdat FF zegt dat mijn ei veel later was en er geen duiveltjes zijn.... maar ja, ik zie wel. Hoe is het bij jullie?

8. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen Dames,

@ lieke en sharon: gefeliciteerd met de ongi , dan kunnen jullie op naar de volgende ronde.
    @ Pixie: mooi dat je nu al kunt zwemmen.

Vandaag gaan we de laatste dingen regelen.
    Trouwjurk ophalen, corsages etc.
    We hebben waarschijnlijk ook een binnen lokatie voor de foto's :) daar gaan we vanmiddag ook kijken.
    Het is in een bloementuin, dus ben benieuwd.
    Hoef ik me daar in ieder geval ook niet meer druk om te maken.
    Straks eerst naar de kapper.
    Begin nu wel de kriebels te krijgen ;)

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    oooh tamtam het is echt bijna zover spannend hoor. heerlijk zeg zo die laatste voorbereidingen en dan maandag lekker genieten weer of geen weer.
    fijn dat jullie nu ook een mooie binnenlokatie hebben vor de foto`s maar jah zou erfect zijn als het toch op je eerste plekkie zou zijn he zal voor je duimen.

ik snap dr hier ook niks meer van afgaande van mijn vorige cyclus heb ik me sprong volgend weekend maar toen kwam mijn man gister thuis. en had ik eens heel erg eiwit slijm echt super mooi helder net als rauw ei. dus wij naar boven maar jah werden verstoord door madam hahaha (lastig met zon monstertje die al rondhuppeld en zelf uit dr bed komt) nu heb ik er dus geen idee van of ik hem gemist het of niet. had de afgelopen 4 dagen temp 36,5 en nu weer 36,6 had ik ervoor ook. aan de pijn voel ik het nu dus ook niet meer normaal voelde ik hem springen maar door die hormonen dus niety meer omdat ik altijd zon soort pijn heb nu. oftewel aaaaaah. straks hebben we hem toch gemist. wilden we toch gisteravond nog proberen maar waren pas om 3 uur thuis hadden een verjaardag. dus dat werd ook niks meer. baal dr wel zo van maar jah is niet anders dan he.

10. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey mama suus, het heeft dan zo moeten zijn.. niet te druk maken, alles kan nog!

even een leuk verhaaltje vertellen:
    komt gisteren ochtend de boekhouder bij ons. Ik vertel hem dat hij een grote vlek op zijn trui heeft en hij zegt mij: tja heb twee kinderen dus ik weet iig waar het vandaan komt! :)
    zegt later mijn mannetje: 'vond wel dat hij er rommelig uitzag, vlek op zijn trui, en haar nog rommelig...'
    WACHT MAAR, zei ik, tot jij twee kinderen hebt :)
    :confused: spontaan werd hij bleek hahahaha

11. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    zooo ben ik weer,
    Bruiloft was erg leuk en gezellig. Volgens mij is het niemand opgevallen dat ik geen slokjes van champagne nam, het volle glas heb weggemoffeld en na het diner nog een vol glas wijn op tafel achter liet.
    Vankorgen de 2de test uit het doosje gedaan. Streep is al duidelijker. Ik haal vanmiddag de digitale clearblue om mannetje te overtuigen. Hij gelooft een streep niet, dus dan gaan we maar proberen het woordje zwanger in beeld te krijgen.
    Hij wil het zooooo graag dat hij dus zoooooo bang is om teleurgesteld te worden, vanddar dat hij die streep niet gelooft...zucht... mannen!
    Ik ben al overtuigd... al bevat ik het nog steeds niet... het dringt niet door...

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Nee, eigenlijk niet. De HA had gezegd dat het nu heftiger zou zijn dan normaal, maar ik merk er (tot nu toe) nog niets van. Wel een beetje lusteloos, af en toe beetje hoofd- en buikpijn. Ik heb het idee dat ik het weleens erger heb gehad....maar misschien komt dat nog?
    Ik wacht het af.

En inderdaad....dit is (hopelijk) de laatste keer dat we zo blij zijn met de :evil: :evil: ! Nu gaan we er helemaal voor hé! Hopelijk zijn we 'uitgepild'. :D

Welke cyclus houdt jij nu aan, Lieke? Gewoon 28? Heb ik wel gedaan, is toch een beetje gokken in ons geval!

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Spannend hoor! En de kriebels horen erbij! :)
    Ik was ook best zenuwachtig, vooral toen mijn man naar boven kwam waar ik op hem stond te wachten! Knikkende knietjes :) :)
    En toen ik het gemeentehuis binnen liep (ik werd door mijn vader weggegeven) was ik ook superzenuwachtig! Maar het wordt echt een mooie dag, dat zul je zien! Je geniet er nog lang van na!

Hoe was de bloementuin? Hopelijk kunnen jullie gewoon buiten foto's maken, maar 't is wel fijn om een alternatief te hebben.

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Kan me een beetje voorstellen van je man. Die willen zekerheid hé :)
    Laat even horen of je 'zwanger' in beeld krijgt!

Nu dus een echte GEFELICITEERD
    Geniet ervan! \:D/

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    De bloementuin was heel mooi en daar gaan we nu zo wie zo heen om foto's te maken.
    Je kunt er binnen en buiten foto's maken, dus dat is ideaal.
    Mijn vader gaat mij ook weggeven in het gemeentehuis, want we trouwen niet in de kerk.
    Zo nog de trouwjurk ophalen en dan is alles geregeld ;)

@ Iris77: Kan me goed voorstellen dat je man het echt wil zien ZWANGER.
    Wel heel erg leuk allemaal.

16. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    :( clearblue is gehaald, ik ben nu op mijn werk tot morgen dus moet nog even wachten... ga samen met vriendje testen dus moet echt tot morgen wachten maar die test branddddddddd in mijn tas!

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dan zou ik zeggen:heel veel succes ;)

18. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Ik was de eerste dag van mijn ongi wel een beetje ziek, ik leek wel griep te hebben. Maar mijn ongi is helemaal niet heftig, eerder veel minder.
    Ik dacht dat die vrijdag al gestopt was na 2 dagen, maar nu kreeg ik vandaag toch nog een beetje (raar).
    Ik hou zelf een 28 dagen cyclus aan en ik denk dat ik ga temperaturen vanaf maandag. Gewoon beetje kijken hoe mijn cyclus verloopt.

Vind het allen zo raar heb nog steeds het idee dat ik wel eens zwnager zou kunnen zijn (kan niet ben net ongi) ben vanaf maandag al misselijk en vandaag ook weer zo moe.
    Maar ja het zal allemaal wel bij ontpillen horen
    :(

Groetjes fijne avond iedereen Lieke

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Jammer van je negatieve test, Snuffie :(
    Maar hopelijk idd je ei later gehad, wie weet...... als je over een paar dagen nog niet ongi bent kun je er altijd nog een testje tegenaan gooien ;)

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    LEUK!
    Jurk opgehaald? Bij mij kwamen ze helpen met aankleden, dus hoefde de jurk niet op te halen. Dat was wel makkelijk.
    Laat je na de bruiloft een keer een foto zien? Ben wel benieuwd!

Deel Deze Pagina