Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Da's wel raar, ja. Maar kan nog bij ontpillen horen misschien...
    Bij mij is het ook nog steeds niet heel erg, hoop wel dat alles 'eruit komt' zeg maar :oops: Dat alles even schoongemaakt wordt!

Dus jij gaat waarschijnlijk temperaturen? Lijkt mij eerlijk gezegd niets, tenminste nu nog niet. Misschien als het langere tijd nog niet gelukt is, dan ik zoiets zal proberen. Succes! :D

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik temp al hele tijd meteen bij stoppen met pil zodat ik inzicht kreeg vond het makkelijker meteen te doen dan te wachten en eerst maar te zien want dan gaat er weer tijd overheen. maar vind het ook niet erg word wakker doe het met slaperig hoofd en slaap verder hahaha geen punt dus.

iris kan het me voorstellen dat die cb je toeschreeuwt hihi maar jah je weet het zelf toch al alleen je vent nog overtuigen.

tamtam spannend nog 2 nachies!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik laat wel een foto zijn na de bruiloft.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Eindelijk thuis na een drukke dag, dekn dat ik nog ff een uurtje lekker achter de pc blijf hangen en dan me bed in duik ;)

5. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    @Sharon78: GEFELICITEERD!!! Nu nog even die andere test : ZWANGER!!!

Welterusten!

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi ik ben er weer na 2 weken vakantie
    en zijn er nog nieuwe zwangere?

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik ben weer terug.. even.. heb gisteren gewerkt en echt super migraine gehad gister avond.. dus ben niet achter pc geweest.
    had steken in mijn hoofd al 2 dgen maar gister avond werd het opeens een constant steek.

@Iris heb je al getest?
    @snuffie jammer van de test
    @tamtam.. nog maar even :D ga je trouwens nog op honeymoon?
    @ kitkaty sharon is helaas ongesteld.. niet zwanger .. denk dat je iris bedoelde

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    welkom terug melanina. zie dat je ongi bent geworden. helaas..

9. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Doe je het temperaturen op 1 tijd stip of gelijk als je wakker wordt?

Zijn er nog mensen die gaan testen op deze zondag ochtend :(: :D

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en iris, heb je hem al gedaan? en is je man overtuigd

pixie, wat vervelend zeg die migraine heb dr zelf geen ervaring mee heb wel elke dag hoofdpijn hihi maar daar ben ik aan gewend (heb wiplash) maar zo extreme lijkt me echt helemaal niks.

melanina, dus lekker vakantie, weg geweest dan of gewoon thuis? weet niet of je al wist dan dat ik er nu ook ben maar ik ben dus nieuw volgens mij nog niet zolang heb dr zelf echt geen idee van.

bij mij slaan die magnesium dingen al lekker aan op mijn borstkast heb ik niet meer konstante druk bijn buik nog wel maar jah die is zowiezo in de war want heb nu al 2 dagen vruchtbaar slijm hihi. hebben flink gelkust dus ben benieuwd over 2 wk. hihi eerst maar eens goed vasstellen of dit dus echt vruchtbaar was of dat ik het volgende wk weer heb ,wat logischer zou wezen maar jah wie zijn lichaam is dat tegenwoordig hahaha.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Pixie : ppff vervelend migraine hoop dat het vandaag beter met je gaat.
    En ja ronde 2 is officieel op vakantie in gegaan deed me eigenlijk minder dan ik had verwacht en ben nu ook in deze ronde wat minder gespannen laat het allemaal op me afkomen.

Weet iig dat me seksleven wel levendiger is geworden zonder die condooms dus er is iig een voordeel aan.

Ben nu nog aan het uitrusten van me terug reis gisten 13 uur in de auto gezeten nog bij de buren een baakie gedaan om 10 uur savonds even een flesje wijn gebracht omdat ze zo lief waren om de planten water te geven en de dieren te verzorgren.
    Ben echt blij met me buren :)
    Alleen betekende dat ik pas om half 1 in bed lag en was er om 8 uur alweer uit.

Zo ff alles uitpakken en dan ff lekker in bad alle geuren weer naar mij laten ruiken want alles stinkt bah hahaha

Voor iedereen die een rinde verder is hoop dat het snel raak zal zijn en voor alle nieuwe zwangere onder ons gefeli

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben er weer :D
    Het was heerlijk in Egypte, heerlijk weer. Is toch wel even genieten dat je weet dat je 11 dagen geen wolkje aan de lucht zult zien. We hebben niet veel gedaan. Langzaam laten doordringen dat we nu getrouwd zijn haha.

Tamtam: morgen is voor jou de grote dag toch? Geniet ervan, want wat iedereen zegt is waar. De dag is zo voorbij.

Ik zal even kijken of het me lukt om foto's te plaatsen.

Is hier verder nog goed nieuws? Veel roze? Heb nog geen tijd gehad om 100 pagina's terug te lezen.
    Kan iemand me een samenvatting geven?

13. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    zie mijn album

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    yvon nog gefeli niet ziek geworden in egypte?
    Ik was dat namelijk wel 2 jaar geleden en iedereen die ik ken ook.
    Het is wel een mooi land heh?
    Ben je net zo moe als mij haha gisteren terug gekomen uit italie na 13 uur rijden ben gebroken maarja .

Hopelijk was je reis mooi en romantisch
    Veel jaren van geluk samen gewenst.

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Pixie: Balen van je migraine, hoop voor je dat het nu beter gaat.
    Ik ga wel op huwelijksreis gewoon in nederland.
    We gaan 4 dagen naar valkenburg, lekker in een hotel :)
    We gaan ook naar thermo 2000, lekker genieten.

@ Yvo08: Mooi dat je een mooie huwelijksreis hebt gehad.
    Wat had je een mooie jurk aan, dat is ook echt mijn smaak ;)
    Morgen idd mijn dag, heb er zin in en de zenuwen zijn er nu wel.
    We hebben gelukkig ook een binnen lokatie voor de foto's, dus komt allemaal goed.
    Er zijn wel weer wat zwangeren bij :D

16. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    WHOW mooie jurk :D yvo, nog gefeliciteerd met je trouwen.
    Egypte is inderdaad heerlijk, waar ben je geweest in Egypte?

Hoelang duurde het bij jullie als je je pendel bericht weg gestuurd had voor je antwoord kreeg? Je moet toch ook een vraag stellen waar ja of nee op geantwoord kan worden? of kan je ook zeggen, wanneer wordt ik zwanger?

ik ben weer kotsmisselijk, heb wel een drankje gisteren op maar daar ben ik nooit misselijk van. :oops: gek wordt ik van al die niet zwanger zijn kwaaltje :x

17. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Melanina: Dus ook net terug. Heb je een lekkere vakantie gehad?

Ik ben 1 dag ziek geweest. Gelijk daar naar de dokter gegaan en de volgende dag kon ik alles weer doen. We hoorden daar ook veel mensen die getroffen waren door de vloek van de farao :(
    Maar het was te doen.

Nu weer terug en morgen ook direct wer aan het werk :(
    Gaat allemaal zo snel.

Voor alle nieuwe zwangeren hier: gefeliciteerd! Geniet er allemaal van.

Ik had mijn vruchtbare dagen op vakantie. Ben er daar niet echt mee bezig geweest al hebben we goed gebruik gemaakt van de wittebroodsweken haha. We zien het wel deze maand

18. Moest effe komen kijken!
    Zo benieuwd naar de test van Iris.... :p
    Ben zo benieuwd hoe manlief reageert!
    Laat ons niet langer wachten :)

@Yvo : Welkom back haha ... Lees dat jullie een goeie vakantie hebben gehad! Echt een honeymoon :p
    Wat een super mooie foto ook ... Echt een mooi paar en wat een super gave jurk!
    En idd al roze in september ja! Volgens mij kan de 3de zich ieder moment melden... ;) Haar man kon de streepjes niet geloven dus vandaag zou ze een digitale doen :p

@Melanina : Ook welkom back ! Mooie vakantie gehad ?

@Tamtam : Spannend johhh ! Is het al goed aan het kriebelen... Ga duimen voor mooi weer! En alvast een super mooie dag !

@Lieke: Ik had voor het pendelen gewoon een prive berichtej gestuurd met de vraag of ze me wou pendelen... En daaronder had ik mijn naam en geboortedatum gezet... En 2 weken daarna kreeg ik antwoord...
    Kan eerder zijn maar ook langer duren...

Nou wij hier vandaag een drukke dag dus zal niet veel online zijn!
    Maar houd jullie in de gaten :p ;)

Kussss

19. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey chica's

hier alles prima, eigenlijk niets te melden. geen ongi en geen test gedaan. Dacht dat ik er geen meer had maar wist zeker dat ik ze niet allemaal had opgemaakt...
    Ik probeer dinsdag pas weer te testen als ik nog geen :evil: heb gezien..

fijne zondag!

20. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    dat is wel een hele stomme fout: thanx pizie. (naar t verkeerde berichtje gekeken. Sorry Sharon, komt omdat jij t natuurlijk ook heel graag wilde weten van Iris (in je vorigwe berichtjes).

Verkeerde naam: t gaat natuurlijk om Iris!
    GEFELICITEERD MEID!!!

T was gisteren pas laat dat ik op de comp was...toch ff snel kijken. weer lekker veel afgekletst hier.
    We waren saampies naar de film gegaan (The Mummy: Tomb Of The Dragon Emperor) en daarvoor uiteten bij de griek, gezellie.
    Ik had voor de zekerheid nog een ovutest gedaan toen we thuis kwamen (toch maar gekocht). En wat bleek, twee streepjes..haha
    Moet gewoon op mijn gevoel afgaan dus...
    Mijn banner klopte dan ook niet, dus maar even aanpassen nu.

Deel Deze Pagina