Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Nogmaals GEFELICITEERD Iris!!

Nu kunnen jullie er saampjes van genieten ;) :)

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Volgens mij is het weer errûg rustig vanavond :(

@Meintje: ik heb je al even niet gezien, alles goed?
    Zenuwachtig zeker voor de uitslag van dinsdag? Duurt niet zo lang meer!

@Esmee: al enige verandering bij jou?

@Mama Suus: ingewikkeld hé, al die eitjes! :) Even afwachten dus!

@Melanina: veel succes in ronde 2!

3. Gefeliciteerd meid!

Nu kan je mannetje er niet omheen he...
    En het is ook wel heel mooi om het gewoon echt te zien staan he...

Geniet ervan saampjes...

Kusssss

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    nope, hier nog niets behalve een vage misselijkheid en pijn in mijn (.)(.), mijn t*pels blijven ook steeds hard :rolleyes: ook zoiets vaags wat inmiddels wel pijn doet.. en nog wel een hele rij kwaaltjes...
    thnx for asking

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi damens!

hoe is het hier, ben al lang niet meer hier geweest de meeste ken ik dan oopk niet. zit veel bij april mama's nu teminste daar lees ik veel maar schrijf niet meer zoveel.
    op het moment ben ik erg onzeker of het nog wel goed gaat.
    dit omdat ik zo ongeduldig ben en pas volende week maandag naar de verloskundige mag en ik voel verder weinig.
    alleen soms een beetje moe en een klein beetje gevoelige borsten dat is alles!

maar hoe is het hier!?

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    whahahaha, nu heb ik weer vruchtbaarslijm hahaha dat kan jah helemaal niet. maar is toch echt weeeer als rauw eiwit hihihi na jah we zien wel. hebben zat 2 keer geklust dus we zien het wel. vent is nu weer naar zijn werk en zie hem pas vrijdag weer dus afwachten maar hoe het komend weekend is.

7. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wat vervelend meid dat je je zo onzeker voelt.
    Maar nog een weekje en dan mag je heen.......hopelijk kun je het zolang volhouden. Ik weet zeker dat ze je dan gerust stellen.........
    *KNUFF*

8. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Goedemorgen lieffies!

Hele weekend niet langsgeweest, dus moest even bijlezen ;)

@ yvo, welkom terug van vakantie! Gelukkig ben je gespaard voor al te vervelende en langdurige ziektes... Mooie jurk joh!

@ pixie...migraine, gadverdamme, ken het en het is echt te erg gewoon! Helemaal alleen in het pikdonker is wat ik dan wil :(

@ tamtam, your day today! Geniet ervan meid! Hier is het mooi weer, ik hoop bij jou ook!

@ snuffie, jammer van de nagatieve test, maar misschien heb je je eitje inderdaad wat later gehad. Dus, wie weet!

@ mama suus, jij kust wat raak met je rauwe eiwit zo! :)

@ melanina, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

@ iris, GEFELICITEEEEEEEEERD! Nu dan echt! Wat zei je mannetje nu? Is ie overtuigd?

@ Esmee, jij hebt ook maar een raar lijf he.... Morgen weer testen?

@ miss, kan me je onzekerheid goed voorstellen. Nog even volhouden en dan weet je meer. Komt vast goed allemaal, ze zullen je wel gerust gaan stellen zodat jij wat meer kan gaan genieten.

@ lieke en sharon, ik dacht ook altijd dat je danheftiger ongesteld zou worden...niet dus! Da's mooi! Op naar de volgende ronde meiden en hoop dat die cyclusgerommel nu over is!

Hier hebben we ene druk weekend gehad, veel gewerkt in huis, alles schoongemaakt. Ik heb trouwens last van een typische kwaal die ik altijd had als ik ongesteld moest worden, opruimen! Alle kasten moeten eraan geloven....en heb nogal wat kasten :rolleyes:
    Het dringt hierdoor eens te meer door dat ik gewoon niet zwanger ben en gewoon ongesteld moet gaan worden...ooit....
    En inderdaad ben ik best zenuwachtig voor de testuitslag morgenmiddag...heb weinig hoop maar toch blijft het in je achterhoofd aanwezig dat er nog een kans bestaat.
    Als de uitslag negatief is wil ik wel meteen verder naar de gyn. want ik hou deze buikpijn en misselijkheid geen weken meer vol. Dussssss......spannend! Zodra ikmeer weet, weten jullie het ook! :D

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @Tamtam.. een hele fijne dag gewenst vandaag...
    @Iris gefeliciteerd...

hier is het even een dip....met mijn lichaam, migraine, vruchtbare dagen die voorbij zijn (zeer wss niet raak dus) en nu ook nog slecht bericht.

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meid!
    Dat je lichaam en de migraine niet meewerken is flink KL*TE, maar hopelijk knap je snel weer een beetje op. Ben je wel aan het werk? En wat voor slecht bericht heb je als ik vragen mag? Als je het niet wilt vertellen begrijp ik dat ook hoor.

Dikke *KNUFF* voor jou.

11. Pfff zit ook niet mee he voor jou!
    Heel veel sterkte!
    Had het gelezen....
    Zal moeilijk zijn komende tijd en dan duurd het wachten zo lang he...
    Duim voor jullie

dikke kus!

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Pix,

Heb het al gelezen......
    Jee wat balen zeg, en wat een spannende tijd ook.

Sterkte meid!

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    grmpf... goedemorgen dames,

@Pixie wat kunnen we ons lichaam toch haten he...

@Meintje: idem maar dan nog meer haten :x !

@mezelf: nega? ach het komt vanzelf een keer! Heb nu echt geen testen meer in huis en ga ze volgende week pas weer halen. [-(

Iemand nog iets leuks te vertellen?! please?

14. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Esmee,

Nog geen :evil: zie ik.......
    Je hebt groot gelijk dat je even geen testen haalt....ik zou er ook gek van worden, elke keer weer een nega test, dan is je humeur wel tot het nul-punt gedaald lijkt mij.

Wij hebben een druk weekendje gehad, 2 verjaardagen zaterdagavond. Was half 3 toen we thuis waren, eigenlijk veelste laat voor mij, dus gisteren de hele dag duf en hoofdpijn. Maar ja het was gezellig en daar ging het om :) Gisteren nog wel even naar de motorendag geweest hier in het centrum, was wel even leuk, totdat er een dikke hoosbui kwam :(

XXX

15. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ehm....wil Pixie ook graag sterkte wensen, maar weet niet waar ik kan lezen wat eraan scheelt :oops:

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    meintje. mijn schoonvader heeft een melanoom en hij komt in de molen terecht dus. het is nu zorgen in huis

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    he gatsie pixie, dat is niet te best hoop dat het alemaal meevalt uiteinjdelijk sterkte iig.

iris, vast helemaal in de wolken zeker hihi.

wij zijn gister naar een stratenfestival geweest. was erg leuk alleen vond madam het niet zo super. ff lekker ijsje gegeten. en op de trugweg was er nog een act met een olifant nou die vond ze super. was een nepert maar zij was overtuigd dat ie echt was hahaha. ging ie plassen zij meteen nee olifant moet op de wc! ze vond het echt super.

ben zelf helemaal kapot moet nog zoveel doen maar heb echt nergens zin aan gaat weer goed dus.
    me meisie moet woensdag naar de oogarts dat is hier normaal als ze zon 24 mnd zijn. gewoon algemene check zeg maar. dus ben benieuwd. heb naemlijk zelf nog wel eens het idee dat ze groen en rood niet ziet. aangezien ze meestal de groene aardbeien plukt en dan zegt kijk mama aleen de rode waarna ze ze opeet. zal wel mee vallen maar je weet maar nooit en mijn opa had het ook.

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    :( Sterkte Pixie....hoop dat het behandelbaar is. Knuffel meid!

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Pix, sterkte, meis *knuff*

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey mienime,ff terugkomend op je vraag: nee hier niets gemerkt van de windhozen! Wel veel wind en slecht weer maar verder niets :confused:

pix sterkte...

Deel Deze Pagina