net mijn ei gehad en wss niet goed genoeg benut. maar oke.. daar we we niet teveel over zeuren. GROUPHUG
Goedemorgen meiden! Eigenlijk niets bijzonders te melden, dus ga ik maar weer eens braaf aan t werk. hihihi Liefs Debby
Hey Sharon, Ja heel raar die korte ongi, maar ja we wachten het wel weer af. Bloedtest wil ik nog niet, maar als jij iets gehoord heb van de dokter ben ik ook wel erg nieuwsgierig. en meintje heb je de uitslag al? Lothlorien gefeliciteerd
hoi hoi, even een klein berichie van mij. voor de zwangeren; gefeliciteerd super. voor pixie; veel sterkte, en een dikke knuf. @ all; ook een dikke knuf. wish me luck lady's, heb om negen uur de eerste echo. spannend spannend spannend. ben ook super zenuwachtig. ik laat het jullie straks wel weten. liefs
Hai! @ lothlorien GEFELICITEEEEEERD!!!! Lekker van genieten meid! @ jantsjuh, spannend eerste echo! Geniet ervan meid, is vast allemaal in orde. @ lieke, vreemd die klachten hoor. Denk je dat je na je ongi wat rust krijgt en gewoon verder kunt krijg je dit weer...wat een twijfel. Wacht niet te lang als je onzeker bent, een bloedtestje is zo gedaan en biedt je meer zekerheid dan welke andere test dan ook. @ sharon, vreemd die korte ongi. Ik dacht echt dat je leeg zou lopen nu In ieder geval wel heftig ongesteld zou zijn na de pilletjes. Voel je je verder wel oke? Ga je de huisarts vragen of dit goed is? Hier alles nog hetzelfde, al moet ik wel bekennen dat ik zenuwachtig ben voor de uitslag en dat ik behoorlijk pessimistisch ben opgestaan vanmorgen. In het idee van: ben niet zwanger en hij gaat me vast niet verder helpen want hij snapt de bloedtest-uitslagen niet en stuurt me vast niet door naar de gyn. Onzin, maar zo voel ik me nu even..... Ik word in de loop van de middag gebeld als het goed is, dus moet nog geduld hebben (het laatste beetje geduld komt uit mijn kleine teen nu ). Ik laat het jullie zeker vandaag weten. Thanks voor de steun!
Goedemorgen Dames, Ik meld me ff voordat ik op huwelijksreis ga We hebben een hele mooie dag gehad. Het weer zat mee. Alleen 's ochtends toen we naar het gemeentehuis gingen regende het en verder alleen een paar spatjes. We hebben alle foto's buiten kunnen maken. Heb een foto in mijn album geplaatst We waren om 10 uur helemaal op, dus we waren blij dat we geen feest gaven. We gaan nu lekker genieten van onze huwelijksreis. Als ik terug ben meld ik me weer hier
Hallo getrouwde vrouw Zo te lezen een geweldige dag! En wat een mooie jurk had je aan Veel plezier op de honeymoon reis *KNUFF*
Goedemorgen meiden! @Lothlorien: GEFELICITEERD! @tamtam:Leuke foto en goed te horen dat het meeviel met het weer en jullie een mooie dag hebben beleefd Heeeeeel veel plezier op jullie huwelijksreis! @meintje:ik hoop echt op goed nieuws zeg! spannend joh. we wachten af. @Jannie:Oeeeehhhh, de echo!Wat spannend en leuk!Hopelijk snel een postje hier over een mooie echo @iedereen die het wil weten:Had mamaline toevallig op msn gisteren.het gaat wel goed met haar, maar ze is erg vermoeid door de zwangerschap en dan ook haar baan erbij, dat ze eventjes niet de kracht heeft om op zp te kunnen komen, maar ze heeft binnenkort ook een echo
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 NOD 14-07 Lieke (ronde 1) 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) OKTOBER 01-10 Sharon78 (ronde 2) 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen ------------------------------------------------------------------------------- Helaas... voor mij gisteren eerst een negatieve test en toen duveltjes.... Op naar de tweede ronde dan maar... Liefs!
@ tamtam, veel plezier op huwelijksreis! Mooie jurk! Fijn dat het weer mee heeft gewerkt! @ mienime, dankjewel @ Jantsjuh, al terug? Ben nieuwsgierig naar de echo! @ mamaline (ookal is ze er even niet), veel sterkte, rust goed uit! Tot gauw! (bedankt voor het berichtje Mienime, vroeg me al af waar ze was gebleven...)
gefeliciteerd tamtam. geniet van je huwelijksreis en we horen je verhaal graag als je terug bent balen debsel.. wel een mooi cyclus. mamaline.. sterkte en jij ook nog gefeliciteerd voor je 2 jaar huwelijksverjaardag ikke..het is hier een bende maar ik laat het lekker staan.. moet om 13.00 werken en heb de puf niet voor het huishouding.
@ tamtam: gefeliciteerd! En een supermooie jurk zeg... @ Pixie: ja, ik stond er ook van te kijken... Had geen eerste verwacht na exact 28 dagen. Hopen dat het zo blijft! Pffff.... ben aan het thuiswerken (moet nog een hele stapel papier doorwerken voor een vergadering morgen), maar het wil nog niet helemaal (...) vlotten! Komt goed... Tot later!
@debsel:Kl*te zeg, vol frisse goede moed naar de volgende ronde @meintje:geen dank en idd...miste mamaline hier, dus vandaar dat ik haar op msn even aansprak en dacht nou ik meldt het maar even, voordat ze ook als vermist wordt opgegeven hier @pix:groot gelijk, hoor lekker de boel de boel laten
hoi hoi alles goed, hartje klopt! alleen ben iets vroeger zwanger dan verwacht, ben 8 weken en drie dagen zwanger. maar dat hartje! staat op mijn netvlies gebrand. moet over drie weken weer, om nog eens een defenitieve berekening te doen. wauwie wat was dat mooi... ik zal zo even zien of ik de foto in mijn album krijg.
Mooi Jantsjuh! Heerlijk dat je nu meer weet en dan ook een kloppend hartje en alles! Jouw dag kan alvast niet meer stuk! Ben benieuwd naar de foto!
staat erin, die twee witte lijntjes? aan de linkerkant (is het hoofdje trouwens) dat zijn de beenderen van de kaken