dank jullie dikke knuffel voor jullie allemaal!! ben ook zo'n trotse mama zelfs mijn wederhelft kon het niet droog houden. het kindje zwaaide ook even naar ons, zo mooi ik ben egoistisch blij
Awww, Jannie, wat geweldig mooi...Je laatste berichtje ook, krijg er spontaan ook tranen van in mn ogen Mooi om zo'n wondertje in je buik te zien en een kloppend hartje weten dat alles goed is en een mama en papa te zien worden geboren op deze manier Gefeliciteerd
dankje hoop dat dit moment voor jullie allemaal zo geweldig mag zijn ik zat te janken op die tafel. VK; kijk dat is het hartje. ik; echt waar! en toen zag je dat stipje; boink boink boink. breathtaking. ik wil dat jullie allemaal binnenkort hetzelfde mogen voelen, dit gun ik jullie stuk voor stuk
Ik weet hoe het voelt Nu nog bij deze zwangerschap Over 10 dagen hebben wij de echo (hoe bedoel je:ik ben aan het aftellen?) @tummie:heyyy, hoest met jou dan?
ik strooi een dikke vette HCG wolk voor jullie uit *************************** **************************** *************************************** ******************************************** *************************************
heey gaat op zich wel goed.. ik zit nog te wachten op mn ongi.. zit al op dag 46 ik was de eerste ronde zo blij met mn cyclus van 29 dagen.. en nu dit weer.. blegh.. ben het wachten beu heb ook geen idee of ik hier iets mee kan doen, dokter, vlos etc etc heb echt geen idee,, maar hoe is het met jou? en alle andere dames?
jajoh, balen hey pfff denk dat je de HA ervoor kunt bellen ofzo, hoor.even kijken wat die zegt, misschien bloedprikken en/of ook primolut ofzo om je ongi op te wekken. hoop op snel duidelijkheid! @Jannie:ja, dat had ik ook bij NOD Aug. topic haha helemaal uitgestrekt, iedereen moest naar rechts scrollen hihi...had ik hem maar aangepast
Jantsjuh: Ik vang wat HCG`tjes van jou hoor! Thanx Tummetje: Balen dat je lichaam je zo in de steek laat. Misschien eens naar de huisarts om te vragen hoe dat kan? Je kan het proberen, misschien dat je dan iets geruster bent? Hier alles goed, ongi is weer verdwenen. Was maar heel weinig en kort Maar ja zal wel goed wezen. Nu gaan we er weer vol tegenaan Volgende week maandag tot vrijdag is vriendlief van huis vanwege zijn werk dus jah het zal moeilijk zijn deze maand op de juiste tijd te klussen. Maar de volgende ronde is het oktober en m`n pendel zegt dat ik dan zwanger raak, dus ik heb goede hoop. Maar als ik deze maand zwanger raak zou het toppie zijn nauurlijk Ik kan niet wachten nu de 1 na de ander hier zwanger raakt wil ik ook XXX
Ow en Tum, met mij gaat het wel, hoor Moe moe moe en wordt heel snel naar van bepaalde geuren, zoals de vaatwasser, prullenbak en over de flessen van MvM maar niet te praten blagh!Weinig puf om iets in het huishouden te doen, koken is eigenlijk ookal teveel Voor de rest geniet ik vd kleine dingen om me heen en kijk ik erg uit naar de echo idd EDITrimolut is een pilkuurtje van een antal dagen om je ongi op te wekken.Ik meen dat Lieke dat heeft gekregen,iig iemand uit it topic (ben een beetje verstrooit/een zeef, de laatste tijd )
@jantsjuh, wat een mooie echo zeg gefeliciteerd @tamtam mooie jurk hoor en geniet lekker van jullie reisje @tummetje, ik had mijn eerste 2 mnd echt perfect en erna ging het ook mis hee lang steeds mijn vorige was nu 37 dg en hoop dat deze nu weer normaal is. kan me voorstellen dat je er van baalt maar kan dus ook gewoon het ontpillen zijn bij mijn eerste had ik dit ook had zelf een keer een cyclus van 90 dagen. nou moet ik zeggen dat ik het niet erg vond niet ongi te zijn. want heb dr echt een hekel aan maar toen vond ik het ook niet zo super want jah wij wilden toch ook graag een kindje. na 3 cyclussen die echt nergens op sloegen zo lang of juist kort had ik het onder kontrole en was ook meteen haast zwanger. dus er is hoop het komt goed. en als je hetn iet vertoruwt gewoon bij de ha aankloppen.
thnx meiden, maar na de aanvaring met mn vorige ha (heb inmiddels een nieuwe) durf ik eigelijk niet goed naar iemand toe te stappen.. ben gewoon weer bang voor zo'n reactie dat ie zoiets zegt van; wat denk je nou.. het is je 2de ronde nog maar hoor... zoiets
kan ik me wel voorstellen idd na die idioot! maar als het goed is heb je nu wel een HA die echt naar zijn/haar patient luisterd. het is dan wel je 2e ronde, maar het is toch niet nodig om zo lang op je ongi te wachten?anders even een pact met jezelf sluiten...als je bv op dag 55 (ik noem maar wat) zit, langsgaan.