haha ik hoop het hoor, is er niemand met een glazen bol hier? 8) ik ga even info opzoeken, thnx kitty! @ tamtam; balen joh
Tum, je kunt ze kopen bij de kruidvat. Daar haalde ik ze ook altijd. Toen ik voor dochtelief bezig was wisselde mijn cyclus nogal en toen nam ik tarwekiemolie capsulles en toen bleef mijn cyclus de ene maand 27 dagen en de andere maand 28. En nu bij deze dus meteen na stoppen met pil begonnen en meteen een cyclus van 26 daagjes Kan het alleen maar aanbevelen!
Goeie tip van die tarwekiemolie...bedankt Mamakitty, ga er ook naar kijken. Zitten er nog nadelen aan verder? He, tamtam, wat jammer! Kan me voorstellen dat je daar heel erg van baalt! Hoop dat het gauw maandag is voor je! Welke ovulatietesten zijn nou eigenlijk het beste? Wil ze nog niet gaan gebruiken, maar alvast bekijken kan geen kwaad
Nadelen? Als die er waren zou ik ze niet genomen hebben Nog een tip: foliumzuur voor mannen. Vertelde mijn fertiiteitsarts toen we bezig waren voor mijn dochter.....Mijn vriend heb ik meteen aan de complete multivitamines van de DA drogist gezet, zit ook foliumzuur in.
ik ben ook best teleurgesteld in de tests. twijfelde nooit over mijn eigen lichaam. en nu met de test wel vandaag test gedaan en die streepje word weer lichter terwijl de strepen van gisteren en eergister licht waren...maar.. ik voel dus krampen gister en vandaag.. dus snap er nu weer helemaal niets van
Mamaline: voorzichtig gefeliciteerd, maar de streep is duidelijk. Geniet ervan. Pixie: je lichaam doet rara dingen met je. Laat alles wel heel duidelijk merken. Of je daar nu zo blij mee moet zijn Vruchtbare dagen zijn goed benut hier, dus we nemen weer plaats op de wachtbank. Is daar nog wat lekkers te halen?
waarom 2 dagen? zakt die dan weer daarna? ja dacht ook al dat ie gister is geweest maar snap dan die stomme ovutests niet waarom ze zo licht waren..dacht echt dat het dan vandaag vet posi zou zijn.. heb dus weer een korte cyclus deze ronde
pix, nog korter dan vorige keer?tjeej zeg, hopelijk ga je weer gewoon naar een cyclus van 28 of gewoon heel snel zwanger natuurlijk
Als ie 2 dagen hoog blijft kun je ervan uit gaan dat je ei geweest is. Stel dat ie bijv. morgen weer zakt.......dan is ie misschien nog niet geweest... Van je ovutesten snap ik ook niet. Welke gebruik je?
even calculator bij halen cyclus van 25 dagen zou het dan zij.. al had ik vorig cyclus een dpo van 12 dagen.. dus zou ook nog eens zo flauw kunnen zijn en 23 dagen cyclus kunnen zijn
De cassette.. heb al 3 moeten weggooien omdat ze wit blijven.. en vind dat de controle streep ook erg licht is
Sylvia had toen een test gedaan met zwangerschapstesten, maar die bleken geloof ik ook niet helemaal ok..ze kreeg ook een vaag lijntje, maar nog geen week later ongi (was ook voor NOD, dacht ook dat het was om te testen hoe gevoelig ze zijn en hoever NOD je dus kan testen). *huppelt het topic uit, dochterlief is wakker...raar schema vandaag door bezoek aan het CB*
Bestel ze maar bij sensitest. Die heb ik ook gebruikt, waren echt perfect en lekker goedkoop! (ik had de casette)
hopelijk hoeft dat niet .. maar zal zeker dan andere gaan kopen (zal sensitest in gedachte houden) want die zijn echt niks waard.
Ik vroeg me af of jullie meteen gebruik zijn gaan maken van ovulatie testen? Wij zijn van plan het de eerste tijd eens zo te bekijken en dan wel zien wat er gebeurt.. @ mamakitty, heb jij toevallig ook ervaring met de zwangerschapstesten van sensitest? Staan zoveel soorten online..