jaa.. iddd.. maar gaan ze er echt iets tegen doen denk je? denk dat ik toch maar eens ga bellen aan het einde van de week.. lees allemaal hororverhalen over cyclussen van 157 dagen, pco, clomid, provera, primolut...
de 1e 3 moet je nog niet vanuit gaan, meid!snap dat je hiervan in een dip bent, maar echt, niet meteen van het ergste uitgaan.de 4e ken ik niet en primolut is gewoon om je ongi op te wekken en je lichaam wakker te schudden om zn werk te doen. misschien heb je aan eze topic iets: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=109486
tamtam: wat een geweldige jurk ook zeg. Veel plezier op je Honeymoon. lothlorien: gefeliciteerd geniet ervan. Jantsjuh: wat geweldig zo'n echo. Ik kan me voorstellen dat je superblij bent tummetje: lijkt me vreselijk als je cyclus maar niet wil. Kop op meid het komt vast goed. Ik duim voor je dat alles snel op een normaal ritme is. Hier gaat het redelijk. Ben net bij de tandarts geweest. Er zijn 2 verstandskiezen getrokken en mijn mond is nog raar van de verdoving. Kan niet eens normaal drinken. Heb het gevoel dat ik steeds kwijl. Vreselijk, maar gaat weer over.
Wat gaat het hard hier met de zwangere dames,en ook opvallend veel in de 1ste ronde, gefeliciteerd dames! @tummetje; wat balen dat door een vervelende ervaring met je oude huisarts, jij nu 'bang' bent om je ha te bellen. Als je twijfel hebt of last hebt van je lijf zou je daar juist terecht moeten kunnen! @jantsjuh; Super zeg die echo! Ik ga dinsdag (volgende week dus) naar de vk om me in t schrijven,krijg meteen een infopakket mee en de eerste afspraak wordt gemaakt! Ben erg benieuwd... @ Alle dames, succes met klussen. ik lees nog steeds mee, maar sla af en te een dagje (of 2 ) over. pff ben zo moe na m'n werk .. Liefs sel
Nou, de uitslag is binnen hoor. Ik heb goed en slecht nieuws, eerst maar het slechte, hebben we dat gehad. Ben dus helaas niet zwanger.... Goede nieuws is dat hij (voor zover hij dat kan interpreteren als endocrinoloog) geen vreemde hormonale afwijkingen ziet in mijn bloedwaardes. Wel vindt hij dat ik er niet te lang meer mee moet rondlopen en gaat mij doorverwijzen naar de gynaecoloog zodat hij me verder kan helpen. Intern worden de bloedwaardes doorgestuurd en ik kan dan morgen een afspraak maken bij gynaecologie. Nu maar hopen dat ik daar snel terecht kan, na 8 weken buikpijn mag er onderhand wel wat gaan gebeuren. Heb nu wat meer zekerheid, maar toch voelt het kl*te omdat ik toch wel veel kwaaltjes had en stiekum hou je dan toch wat hoop al zegt je verstand wat anders. Knuffel en fijne avond nog! Een enigzins teleurgesteld Meintje...
awwww, meintje wat jammer! *knuff* wel fijn dat er actie ondernomen wordt, dus ik hoop idd voor je, dat je snel terecht kan, heel veel succes en sterkte.
Kan me voorstellen dat het een hele teleurstelling is. Gelukkig geen vreemde hormoon afwijkingen in je bloed en gaan ze nu verder kijken wat er aan de hand kan zijn. Heel veel succes en sterkte!
@Meintje: Ik snap je teleurstelling. Je hoopt toch stiekem op dat hele goede nieuws.... Maar wel fijn dat er niets verontrustends is gevonden in je bloed. Hopelijk kun je snel bij een gyn terecht en kom je achter de oorzaak van je klachten. Heel veel sterkte meid! Komt helemaal goed @Tummetje: Ik heb Primolut gehad omdat ik maar niet ongi werd. Ik ben na (volgens mij) 47 dagen "overtijd" naar de HA geweest en toen dus Primolut voorgeschreven gekregen. Ik moest 10 dagen lang 3 tabletjes slikken en na het stoppen moest de menstruatie na 2 á 3 dagen komen. En dat klopte gelukkig! Dus na een cyclus van 88 dagen eindelijk naar de volgende ronde! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! @Jantsjuh: Mooie echo hoor! Wat een wondertje hé? Geniet ervan @Tamtam: Gefeliciteerd met je huwelijk! Mooie dag gehad las ik? Heel veel plezier op jullie honeymoon! @Debsel: Balen van je ongi. Veel succes in de volgende ronde! Ik heb vanmiddag de HA even gebeld, omdat ik het zo raar vind dat mijn menstruatie nu alweer afgelopen is, en helemaal niet heftig is geweest terwijl dat wel gezegd werd. Komt waarschijnlijk omdat ik gewoon in die tijd niet veel baarmoederslijmvlies enz. heb opgebouwd en er dus ook weinig wordt afgestoten. Hoe meer je lichaam opbouwd, hoe heftiger de menstruatie is. Nu dus gewoon vol frisse moed de volgende ronde in en zien wat er van komt! Groetjes voor iedereen!
@ meintje; wat ontzettend dubbel zeg. Snap dat je blij bent dat je eindelijk duidelijkheid hebt, maar ontzettend jammer dat de duidelijkheid inhoud dat je niet zwanger bent! Echt zwaar balen gewoon. Nu hopen dat alles snel in werking wordt gezet.. Liefs!
@Meintje, ik snap dat je toch teleurgesteld bent. Maar heel goed dat er nu meer duidelijkheid is en nog meer gaat komen als je naar de gyn. bent geweest. @ Sharon, gelukkig weer met een gerust hart een nieuwe ronde in. Ga ik ook doen als mijn misselijkheid ophoud Fijne avond nog, ik ga House kijken.
*ff egotripje bericht* pfff krijg nu toch echt meer pijn in mijn borsten, eerst was het nog tepels maar nu is het echt borsten... en ik kan echt nog maar kleine hoeveelheden eten of ik word kts misselijk... hoor net dat Juud (ander groepje) dacht dat ze 8,5 weken zwanger was, en die testte pas met 11 dagen overtijd, pas 7 weken zwanger was! had gewoon een latere eisprong en dus daarom pas zo'n late posi-test! kan bijna niet geloven dat ik dan pas na 26-28 dagen mijn ei heb gehad (zie album, ovu test bij 2 dagen voor nod) ach we wachten maar weer af... ff ander nieuws: mijn financiering en het pand is beide goedgekeurd dus nu kan de fun echt beginnen! *einde egotrip bericht*
knalt de ovu test nogsteeds esmee? heb je al geprobeerd? ga even lekker bloed test afnemen zeg hahaha
Balen meid, logisch dat je hoop had, dat zou ik ook hebben. Maar toch komt het dan weer hard aan Fijn dat hij je doorstuurd naar de gyn. hopelijk kun je daar een beetje snel terecht. *KNUFF*
Hey meiden, Ik zit met het volgende probleem: Ik heb een nieuw gezin erbij gekregen om daar 2 of 3 zondagochtenden in de week te gaan werken. Ik ben daar woensdag geweest en kreeg de schrik van m`n leven. VIES VIES en nog eens VIES, en een vreselijke ondragelijke kattenstront stank 5 katten ! Mijn collega is er mee gestopt omdat ze zwanger is. Nu zit ik dus in dubio of ik er wel moet gaan werken........ Ik hoop ook snel zwanger te zijn, en vanwege mijn vaatafwijking in mijn hoofd mag ik niet bloedverdunnende dingen hebben. Nu dacht ik altijd dat in kattenstront ammoniak zit en dat een bloedverdunnende werking heeft Klopt dat? Ik heb vanmiddag een gesprek op kantoor, mijn proeftijd is afgelopen dus wil ook niet teveel zeuren, maar wil ook geen risico lopen ivm het graag zwanger worden en mijn gezondheid. Hoe kan ik dit tactisch oplossen? Wie helpt mij ? Thanx, dikke kus
@meintje balen zeg dat je dan toch niet zwanger bent maar wel prettig dat je nu meer zekerheid hebt en ze je dus doorsturen. is idd erg dubbel. @esmee, dat klinkt ook frustrerend zeg steeds zolang dan te moeten wachten maar we duimen dat het gewoon goed is. en miss rar vraag maar wat voor pand ga je winkel beginnen ofzo? of is het een huis. hier gaat alles gewoon door, ben ant wachten op mijn nod hihiwant denk nu toch echt dat ik mijn ei vorig weekend gehad heb aangezien mijn temp nu ook elke dag omhoog gaat. na jah zullen zien voor de zeker heid klussen we maar gewoon door dit weekend hihihihi. straks met de kleine naar de oogarts. dat is hier normaal met 24 mnd doen ze een standaardtest heb geen idee wat het inhoud wel jammer dat ze hiervoor dr gym mist maar jah volgende wk maar weer.
Meintje: jammer dat je toch niet zwanger bent, maar wel mooi dat hij je zo serieus neemt en je gelijk doorstuurt naar de gyn. Nu maar hopen dat er geen lange wachtlijst is. Esmee: erg frustrerend.