hi northern.. vervelend probleem.. maar ik heb zelf echt nooit van zoiets gehoord.. anders ga je te werk met handschoenen.. of ben je bang door het lucht dat je het binnen krijg? mondkapje misschien een oplossing.. dnek dat je werk dat wel voor je wil aanschaffen.. als ze dat nog niet hebben? stank en hygiene... lijkt mij goede redenen voor mondkap en handschoenen
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moed Ik moet daar 4 uur werken, dus mondkap en handschoenen gaat denk ik niet echt werken, moet voor hun gehandicapte kind zorgen.
maar moet jij de kattenbak schoonmaken? of ben je bang van de lucht? bel anders je HA op en vraag de assistent wat zij ervan vind ivm je vaat... maar voor het zwanger worden is het geen probleem hoor.
Ik hoef er verder niks schoon te maken, hoef alleen maar te denken om de kleine man van 5. Maar omdat het er zo vies is en zo`n sterkte kattenstront geur is, maak ik me wel een beetje zorgen. Ook omdat mijn collega om die reden weg is gegaan. Ik kan de HA wel bellen, maar die heeft om 1 uur pas telefonisch spreekuur en ik heb om half 1 al gespek op het werk Ik plan weer niet handig Denk dat ik anders gewoon na dat gesprek de HA bel en dan kan ik altijd nog bellen natuurlijk dat ik zondag niet heen wil......om die en die reden.....
@ Northern: Wat vervelend zeg! Ik hoop dat je snel een oplossing vindt. Het lijkt me zo ie zo niet prettig om in zo'n vieze omgeving te werken. Maarjah... soms gaat dat boven je eigen macht. Liefs en succes
Ik denk dat de geur van de ontlasting niet gevaarlijk is, de ontlasting zelf kan besmet zijn dus daar moet je als je zwanger bent mee uitkijken. Maar werken in een huis met zo'n sterkte lucht lijkt mij ook niet prettig hoor! Zou je dat niet kunnen aangeven? Dat de bewoners daar iets aan moeten doen? Succes!
Raarrrr......wanneer heb je voor het laatst getest dan? Wie weet....ik heb het ook weleens vaker gehoord dat vrouwen heel laat positief testen. Fijn dat financiering en pand goedgekeurd zijn! Nu kun je er helemaal voor gaan!
northern.. dat een collega ook niet heen wou is al iets.. waarom mag zij het afzeggen voor het reden van stank en dat jij nu erheen moet... mag jij toch ook dan weigeren voor hetzelfde reden. zo word alleen duidelijk dat dat geen werkbaar omgeving is en ik denk dat je clienten dan wel moet voor zorgen dat dat geregeld word... bak schoonmaken voordat jij kom, en luchtje op of zo.. tja als het echt niet te doen is mag je echt wel wat zeggen daarover tegen je baas..
Ha liefies, Bedankt voor de steun en lieve woorden, doet me goed! Heb zojuist gynaecologie gebeld en kan woensdag terecht. Vond het zelf best snel dat ik dan terecht kan, dacht dat ik langer zou moeten wachten. Ga gauw verder met opruimen, heb echt opruimkriebels al een paar dagen... Knuffel voor iedereen!
Morning! @Esmee:vaag van je klachten...misschien toch weer even een test doen en als die nega is idd een bloedtest vragen? Fantastisch zeg, dat het pand en financien goedgekeurd zijn! Goed nieuws, lekker een eigen schoonheidssalon starten. @northernfff, ik zou ook high worden van die lucht bah zeg.wat je vaat betreft weet ik niet of dat kwaad kan, maar voor met een zwangerschap mag je hem alleen niet verschonen ivm toxoplasmose wat een spontane mk kan veroorzaken.je wordt er zelf niet zo ziek van als je het hebt/krijgt, maar het heeft dus wel drastische gevolgen voor je zwangerschap. lastig pakket, aangezien je aangeeft dat jouw contract afloopt. ik zou idd naar het gesprek gaan en dan wel aangeven dat je nog gaat informeren bij je HA hierover.Jij mag net zo goed iets weigeren en helemaal als het om je gezondheid gaat.Ik zou niet eens willen werken voor een ZORGinstantie die niet om de zorg van zijn/haar personeel lijkt te geven. @Sharon:Yesss, wat goed dat jullie nu eindelijk verder kunnen.Heel veel succes!
Nee er is helaas weinig aan te doen, er is wel huishoudelijke hulp maar dat helpt niet erg. Maar werd er woensdag al helmaal onpasselijk van, dus zie het niet echt zitten daar 4 uur te zijn Ik ga het vanmiddag gewoon maar zeggen denk ik dat het me niks lijkt om de geur. Want gezond kan het vast niet zijn
Ja mijn collega is er mee gestopt omdat ze zwanger is. En aangezien ik dat ook gauw hoop te worden............is het voor mij natuurlijk ook niet goed om daar te blijven. Er zijn weinig collega`s die op zondag willen werken en ik heb daar opzich niet zoveel problemen mee, maar als ik dit had geweten........ Ik denk wel dat ze het begrijpen op kantoor, maar zit nog in mijn proeftijd, dus moet me wel even gedeisd houden
Dat vind ik wel een goed idee van je dat ik aangeef het nog te overleggen met de HA. Verder doet de instelling er wel wat aan, maar ze kunnen ook niet alles. En ik denk ook wel dat ze me begrijpen maar aangezien ik er nog maar kort werk........Bij mijn vorige werkgever kon ik alles bespreken en werd je begrepen, hier denk ik ook wel, maar daar ken ik ze nog te kort voor. En ik bedenk me net, waar maak ik me eigenlijks druk om. Als ze mijn contract dan niet verlengen, dan maar niet. Heb immers nog een terugkeergarantie bij mijn oude baas Al kan ik daar niet meer werken omdat ik dan te ver moet rijden, maar heb in elks geval een inkomen dan
@ Nothern, zwanger of niet zwanger, zwakke vaten of niet.... toch geen baas kan van je verwachten dat je onder zulke omstandigheden moet werken? Als die clienten wat van jou verwachten kun je toch ook wat van hen verwachten (dus dat ze schoonmaken etc)? Ik denk wel dat je bij je baas kan aangeven dat je er moeite mee hebt. Sterkte! @Esmee, gefeli van financien en pand! @ Meintje... succes bij gyneacoloog! Hier verder alles prima. Vrijdagavond komt een mvm mevrouw hier, ben benieuwd. Verder helemaal geen klachten of kwalen of zo. Is ook denk ik nog wat te vroeg, maar sommige kwalen hoeven voor mij helemaal niet te komen (zoals misselijkheid). Nou het is mooi weer dus ik kruip maar eens even op mijn paard! Morgen weer les dus kan ik nog even trainen.
Fijn dat je zo snel terecht kunt, Meintje! Ben benieuwd! Oh ja, kun je wat van die kriebels deze kant opsturen? Ik kan ze wel gebruiken *KNUFFEL*
Hoi hoi, Bedankt voor al jullie reacties Ik heb aangegeven dat ik het niet hygienisch vind om te werken bij dat gezin. Dat werdt heel goed opgepakt gelukkig, was ze ook aan te raden Beetje baas! Maar goed altijd afwachten hè. Ik ga zondag gewoon heen, en breng maandag verslag uit van hoe het er was. Is het dan nog een bende dan stop ik bij dit gezin en worden er vanuit het bedrijf stappen ondernomen. Willen ze hulp? Dan moeten ze zorgen voor een nettere werkomgeving. Al met al viel het me dus mee, en mijn contract is omgezet in onbepaalde tijd Yiehah~! Liefs mij