Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    super zeg northern, dat scheelt dus alweer. en gefeliciteerd met je contract.

2. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Northern: goed zeg. En gefeliciteerd met je contract.

3. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Meintje: goed zeg dat je al best snel terecht kan. Nu maar hopen dat alles duidelijk wordt.

Knuffel

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Wahoow!Super dat ze het goed oppakten en dat je contract is omgezet northern!Gefeliciteerd! :D

5. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey NOrthern, super van je contract!

en nee de ovu-testen waren na een paar dagen (nadat de zstesten op waren :oops: ) ook niet meer positief. Ik denk dat ik idd een laat eitje heb gehad want ik heb wel met de ovu testen gewerkt maar daar kwam rond mijn uitgerekende ei echt helemaal niets! en ik heb lang voor en doorgetest! nog geen dikkere streep maar dacht dat ik teveel dronk en dus geen goede test kreeg, controle streep bleef ook dun.. :rolleyes:

ga dus maar even mijn banner aanpassen. Maar na ong 2 weken na je ei komt dan toch je ongi? of duurd het net zo lang als de periode voor je ei?
    nou weet ik het niet meer :(:

ach, zolang ik maar niet volgende week ongi word als ik op vakantie ben hahaha

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Gefeliciteerd Northern! Zo maak je je nog zorgen en dat komt het toch helemaal goed! :)

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gefeliciteerd northern met je contract! :D *knuffel* helemaal goed zeg! ik moet nog 8 maanden wachten haha

8. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx :)

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja die heb ik weer in de pocket :)
    Dus jij waarschijnlijk een laat verdwaald eitje :rolleyes:
    Dan zou je toch zeggen dat je 2 week na die tijd ongi wordt.......

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Pixie en Sharon ook bedankt voor de felicitatie :)
    Ben er ook erg blij mee, geen gedoe meer met contract loop af.
    Mijn uren worden waarschijnlijk ook nog verhoogd maar dat heb ik eerst even afgehouden omdat ik het zo wel lekker vind :)

Verder alles wel ok hier.
    De nieuwe ronde is weer begonnen.
    Al weet ik niet precies welke datum ik moet aanhouden, was een beetje een rare ongi afgelopen week.
    Maandag rommelde het al wat en donderdag was het meer, maar nog niet enorm veel en zondag was het alweer weg.........
    Maar jah ik heb tot nog toe altijd mijn ei gevoeld, dus dan zal ik die even in de gaten houden, en dan tel ik vandaar wel weer verder.

Met de rest van de meiden ook alles goed?

XXX

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou hier gaat het ook super hoor tenminste voor zover dit kan hihi,
    ben erg benieuwd naar volgedne week want zoals het nu lijkt had ik toch echt afgelopen weekend mijn ei aangezien mijn temp aardig oploop zit nu op 37 en heb normaal 36,5. heb hem nog nooit zo hoog gehad en hele tijd zeurderig en vol gevoel in me buik. dus we wachten rustig af. voor de zekerheid gaan we dit weekend gewoon door waar we gebleven waren hihi.

en heb me meisie ziek, 38,9 had ze vanmorgen en ze magn iet hoger dan 38,5 omdat ze al 2 koortstuipen gehad heeft dit jaar waarvan de laatste zo heftig dat we met ambulance vertrokken zijn richting ziekenhuis en er 5 dagen gelogeerd hebben. niet erg prettig dus.

14. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik lees net een stukje op internet.......................

Symptomen
    De meeste mensen merken weinig tot niets als ze geïnfecteerd worden, symptomen blijven uit of doen denken aan een griepje, doch ernstige symptomen komen zelden wel eens voor, vaak bij mensen met een verminderde weerstand. Dit zijn bijvoorbeeld beschadigingen aan onder andere de hersenen en het netvlies. Enige tientallen procenten van de bevolking hebben antistoffen tegen de parasiet en zijn er dus ooit mee besmet geweest. De meesten hebben daar nooit iets van gemerkt. De infectie blijft levenslang bestaan maar bij een normaal functionerend immuunsysteem wordt hij niet meer actief.

Aangezien ik een lage weerstand heb na alle problemen van afgelopen jaar, de meesten van jullie hebben het wel gelezen wat ik heb. Ga ik dus dit risico niet nemen. Dit gezin heeft 5 katten waarvan 2 jonge dus risico`s allom!

15. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Jij bent dus aan het temp. geslagen?
    Ik wil daar nog niet mee beginnen, lijkt me zoveel werk?

Wat vervelend dat je meisje ziek is, en zeker als ze al 2 koortsstuipen gehad heeft kan ik me voorstellen dat je extra goed op haar temp. let.
    Beterschap!

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Northern,
    Gefeliciteerd met je contract voor onbepaalde tijd. Heerlijk idee! Vooral als je zwanger wilt worden. hihihi

Met mij gaat alles goed!
    Vanavond naar Tarzan de musical!

Liefs Debby

17. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja ben er ook erg blij mee, had ik ook afgedwongen hoor ;) Maar ja altijd afwachten dan hè.

Tarzan de musical! Wauw wil ik ook nog wel eens heen, maar nadeel voor ons is altijd dat het zover weg is :( En je dan wel moet overnachten..... dat maakt het dan weer zo duur hè gelijk.

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jah indd! Even een nachtje Kurhaus hihihi... daarvoor moet je toch diep in je buidel tasten. hihihi ;)

Is een middagvoorstelling geen idee... Ik weet trouwens niet of die er zijn.

Liefs

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    hahaha ja is wel eens leuk zo`n nachie in kurhaus!
    Zal eens kijken of er ook `s middags wat is.

Veel plezier vanavond :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanksjoe!

Liefs

Deel Deze Pagina