Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Leuk Debby, Tarzan.
    Ik ga over 2 weken naar Dirty Dancing. Lijkt me ook wel gaaf.

Verder alles goed hier.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ben ik ook geweest :oops: Was heel erg leuk.
    Maar ik had de dag ervoor de film gekeken, dat is geen aanrader want dan zoek je echt naar overeenkomst en/of verschillen.

Liefs Debby

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha meiden!

Bedankt voor de steun en knuffels meiden! Je wil niet weten hoe erg ik nu hoop dat ik nog voor woensdag ongesteld word zodat ik niet naar de gyn. hoef... zo is het altijd wat he :)

@ leuk Debbie, Tarzan! Ben benbieuwd wat je er van vindt!

@ Northern, gefeliciteerd met je contract! Lekker zeg! Enne, als je je niet goed voelt bij dat huis en je hebt het idee op die manier onnodig risico te lopen moet je niet gaan....je gezondheid is veel belangrijker.

@ mama suus, sterkte met je kleine meid, hoop dat de koorts snel zakt!

@ Sharon, heb je mij opruimkriebels nog ontvangen? Ik ben ze grotendeels kwijt nu, dus iemand anders moet ze hebben... :)

Komt ie weer:

*GROEPSKNUFFEL*

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @depbbie leuk man tarzan wil ik ook nog graag heen we zijn vorig jaar naar de lion king geweest was ook geweldig.
    en middagvoorstellingen zijn er in het weekend hoor.

@northern, ik ben vanaf dat ik gestopt ben met de pil al begonnen met temp dat was in feb. zo krijg ik tenminste beetje inzicht. mijn vent zat toen nog in afghanistan dus had ik de tijd om er inzicht in te krijgen. en dat gedoe valt mee hoor word wakker ding dr in wachten op pieppiep en klaar dan schrijf je het later eens op heb alles in nachtkastje dus zo klaar.

ons meisie had dr temp net alweer wat lager maar moet dr wel in de gaten blijven houden dus 6 a 7 uur na de zetpil nogmaal kijken en er desnoods al 1 indoen. daar ben ik dan dus best druk mee hihihi

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ojha

*groepsknuffel*

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey mama Suus,

Ik ben 2 jaar geleden naar de Lion King geweest, die was indd GEWELDIG!
    Ik hoop dat Tarzan op dezelfde manier in elkaar zit.

Gelukkig dat de temp van je meissie alweer beetje zakt! :D Succes er mee!

Liefs

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    heej meiden,

alles goed hier zo?

pff ik heb het de laatste tijd heel druk :S
    niet normaal meer die puppies verkopen dus krijg vollop bezoek telkens nu hehehe..
    en van alle kanten proberen om aan geld te komen mijn verhuizing komt steeds dichterbij ;)

vandaar dat ik ook bijna niet meer hier ben:S

vind wel jammer is net zo gezellig om met jullie te babbelen. maar helaas kan er niks aan doen..

@ Meintje hoe is het nu bij jou? is je ongi gekomen en weet je al meer? of ....

MieniMe hoe bevald de zwangerschap ( ben eigenlijk beetje jaloers op je hihihihi) grapje ik ben heeel blij voor je..

nou ik ga er zo weer vandoor lekker ff opruimen die pups maken tog wel veel rommel :p

groetjes sakina

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die was idd erg gaaf,
    en wat de temp betreft die is alweer omhoog zit nu op 38,6 terwijl ze toch vanmorgen een zetpil gehad heeft dus ben al druk de arts ant bellen maar die is steeds in gesprek.

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wat vervelend meid, sterkte.

*KNUFF*

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @meintje:dat bedoelde ik idd met dat je er zelf niet zo ziek van wordt/weinig van merkt als je het hebt (gehad) en daarom mag je dus de kattenbak niet verschonen, dus dat doe ik nu dus ook niet(we hebben 2 poezen) :D

@mama suus:beterschap met je dochtertje, kan me voorstellen dat je er druk mee bent.als ze eenmaal een keer een koortsstuip hebben gehad, blijven ze er gevoelig voor.hoop dat ze snel opknapt, iig dat de koorts zakt.

@sakina:gelukkig ben je blij voor me, maar kan me best voorstellen dat het misschien ook een beetje steekt, maar jou (jullie) tijd komt ook :D
    vandaag een goede dag, niet zo misselijk vandaag en voel me ook niet overdreven moe op het moment.scheelt dat ik echt optijd naar bed ga en dochterlief slaapt de laatste dagen wat door, dus ben er ook niet om 7 uur uit :D Ze zit op het randje van 1x overdag slapen...Tot gisteren nog 2x op bed gelegd, maar ookal is ze toch een beetje moe, slapen doet ze 's morgens niet, dus vandaag op gelaten en net op bed gelegd.Kijken tot hoe laat ze slaapt en dan vanavond weer rond 19u erin :D
    Volgende week woensdag de ECHO!en de dag erna intake bij de VK...Het is toch wel voorbij gevlogen moet ik zeggen, ondanks dat ik af en toe zeurde dat ik nog zo lang moet wachten :D

Owja en Tarzan ga ik in Dec heen.Weet niet of het te maken heeft met die kaartjes vd AH, waarbij je het 2e kaartje gratis krijgt, maar er zijn dus barweinig middagvoorstellingen, daarom ga ik pas in December met een vriendin.

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    He Sakina,

Zag je inderdaad al minder hier...
    Succes met de pups en het verhuizen, is inderdaad druk allemaal! Wanneer gaan de pups weg? Je zult ze stiekujm toch wel missen he ;)
    Ben niet ongesteld, en niet zwanger. Ik mag woensdag naar de gynaecoloog voor verder onderzoek omdat de buikpijn die ik nu al 8 weken voel niet de bedoeling is. Dus weer wachten op woensdag dus!
    Bedankt voor het vragen :D

Sterkte mama suus! Hoop dat je de dokter gauw te pakken hebt!

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Och mama suus wat vervelend van de temp van je dochter :(
    Even lekker een koud lapje deppen en zo weinig mogelijk kleertjes aan.

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou heb dr te pakken gehad en moet vanmiddag om half 4 erzijn. eerst een buur gebeld want heb geen auto thuis en mijn ouders zijn op vakantie nou jah dan maar zo he hihi. gelukkig zijn die ook aardig zat. gister is al een andere buur meegeweest naar de oogarts en nu weer 1 naar kinderarts. toch wel fijn dat je daar dan op kunt rekenen.

ik wilde nog grasmaaien maar moet zeggen dat ik dat nu niet durf hihi want jah hoor dan de babyfoon natuurlijk niet. en als ze een koortstuip krijgt dan kun je het wel horen aan dr ademhaling die word dan heel heftig en sterk. en ze kruent altijd eerst. en is dan niet bereikbaar echt heel heftig, de laatste keer had ze zelfs bleod uit dr neus. gelukkig heb ik nu wel diazepen in huis maar toch heb het liever niet.

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Tuurlijk liever niet.fijn dat je de HA te pakken hebt gekregen en er een buur meegaat.sterkte..hoop dat ze snel opknapt.

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Indd de ouders van een vriendin konden dat doen... maar t was als nog 50,- daar schrok ik wel ff van. hihihi

Liefs

@ mamasuus: En wat zei de dokter?
    ohhh sorry had het bovenstaande nog niet gelezen.
    Veel sterkte met je dochterje!

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ligt eraan welke rang je kiest en 50 euro is dan alsnog de helft, omdat je het 2e kaartje gratis krijgt, dus dan valt het wel mee ;)

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi ik begrijp wel dat het de helft is... maar ik wist helemaal niet dat die kaartjes 100,- waren.

Nou ja, vanavond maar extra genieten! hihihi

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dat klopt niet, hoor...dit zijn de kosten van elke rang:

1e rang € 85,-
    2e rang € 74,-
    3e rang € 64,-
    4e rang € 49,-
    5e rang € 29,-

100,- komt niet voor...Ik dacht dat je met die 50euro rang 4 bedoelde en dus dat je in principe maar 25euro de vrouw betaald ;)
    Of je hebt rang 1 gedaan en dan ook met de treinkaartjes erbij van 15euro, dan kloptie weer ;)

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nee, we gaan met de auto dus dat kan ook niet...
    Ik denk dan eerste rang met nog boekingskosten erbij ofzo?!?!

Anders naaien ze me gewoon een oor aan! ;)

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ow, dat zou idd ook nog kunnen, hoewel ik 15euro wel veel vind voor boekingskosten.

Deel Deze Pagina