Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das idd veel voor boekingkosten zeg.

nou wij zijn bij dok geweest ze heeft beste keelontseking en moet nu 3 keer per dag 4 ml hebben geven ze me een maatding waarop staat 1,25 en 2,5 dus ik denk doe ik 1 keer 2,5 en dan nog eens met wat eruit blijkt dat hele dus 5 is nou hoop ik dat ik dr niet teveel gegeven heb.

ga zo nog ff op zoek of ik niet ergens een ding nogheb van hoestdran ofzo met beter maatverdeling. want 4 ml is 4 ml toch.
    ze had vanmiddag zelfs 39,7 niet erg fijn dus ze gleoit helemaal.

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Misschien een maatbekertje die je bij koken gebruikt ofzo?
    Veel beterschap voor je dochtertje, hopelijk knapt ze snel op!

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hahaha :) Ben vandaag best druk geweest, dus heb er wel iets van meegekregen!

Ik doe nog even mee:

GROUPHUG!!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    grouphug trug

kan hem erg hard gebruiken hihihi.
    madam had net al weer 39,3 en dit terwijl ze spul gehad heeft en ze mag pas om 10 uur weer worden zenuwslopende uurtjes dus en dan ben ik ook nog eens alleen nu erg fijn dus geen vent die steunt jah via pc hihi maar heb ik dus niet veel aan.

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wat een rare maatverdeling is dat dan, hopelijk heb je een betere gevonden. Hopelijk zakt de koorts nu snel, want dit is wel erg hoog.
    Sterkte en beterschap!

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    he klote suus, hoop dat het snel beter gaat!

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mama suus.. beterschap voor je dochter.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dank jullie wle allemaal,
    het was vannacht echt een ramp hihi ze had zelfs 40 gr met zetpil. en pas om 4 uur was het in de 37 en om 6 uur was het goed. nu werd ze net wakker en had ze weer 38 maar stop dr nog niks in kijk het ff aan zolang het niet snel stijgt is er niks aan de hand. (weet niet of ik dat heir al had gezegd maar ze heeft dus dt jaar een beste koortstuip gehad waarmee we 5 dagen in het ziekenhuis lagen)
    we doen dus lekker rustig aan vandaag beetje bij tv hangen enzo.
    hihi

9. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Mama Suus heel veel sterkte met je kleine meid... dit keer duimen we voor je kleine meisje dat de koorst maar mag zakken.

Liefs Debby

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hoe oud is je dochter mama suus?

Edit: even terugelezen bij jou.. 2 jaar :D

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Hello ladies!

Mooi dat de koorts wat is gezakt nu, lijkt me best eng en heftig om je kindje zo naar te zien... Doe maar rustig aan samen, na zo'n nacht mag dat wel!

Joh, hier lijkt het wel nacht nu! Het is erg donker en het regent superhard!
    Maar hopen dat het zo over is anders smelten mijn paardjes nog :eek: ;)

Iemand nog spannend nieuws? leuke ondernemingen voor het weekend?
    Wij gaan weer verder aan het huis en met opruimen, daarnaast werken met de paardjes en zondag uit eten want mijn oma wordt 85.

Nou jullie vertellen....

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    lekker weekend voor jou meintje..
    hier niets in de planning.. opruimen..mogelijk slapen.. ben moe en warrig laatste tijd..

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    waar ong is dan dat zwarte gat.... want hier is het nog mooi zonnig ben in me korte broek in de tuin aan het werk geweest (lees grasmaaien) het waait wel flink maar verder is het ok. mijn ouders belden net die zitten bij de moezel en daar was het ook barre slecht. dus laat het maar mooi daar hahha al vind ik het wel sellie maar eerst iedereen thuis hebben als het echt zo mega lsecht is zeg.

gaat nu wel redelijk hier ze kijkt lekker tv alleen beetje jammer was zo druk bezig met zindelijkheid nou dat kan ik nu dus weer ff vergeten he hihi is ook altijd weer wat tussendoor.

en idd ze is 2 bijna 2,5

en wat wij gaan doen als het weer het toelaat in de tuin snoeien en paar struiken eruit trekken en onkruid.
    en zondag naar feuerwehrfest die bestaan 100 jaar en hebben ze allemaal leuke dingen voor kids ook (als het wil met dr natuurlijk) of de dierentuin hier daar hebben we abo op dus ook nog optie na jah we zien wel dus

14. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Bijslapen en al is ook nuttige weekendbesteding! Af en toe heb je dat even nodig.

Mama suus hoop dat het dan beter is met je kleine meid en jullie leuke dingen kunnen ondernemen met haar!

Oja, dat zwarte gat is in noord-limburg, het is hier echt rampzalig slecht weer nu. Echt de donkere dagen voor kerst :)

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    over zwarte gatten gesproken.. hebben jullie ook meegekregen over de nabootsing van de bigbang? lekker zeg.... heerlijk onze aarde in zichzelf laten verdwijnen ...

16. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Haha...ja....ben ervan op de hoogte. Mijn man is natuurkundige en dus dien ik als goede echtgenote zijn enthousiaste redenering voor de oerknal aan te horen :)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik moet nu een uurtje weg voor het werk.. stom op je vrije dag weer.. midden in de dag. tot straks

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    He bah, da's altijd vervelend...voor je gevoel ben je dan nog niet echt vrij. Gelukkig is het maar een uurtje...
    Tot straks!

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    meiden, thnx allemaal.. ik heb wat meer gelezen over alle mogelijkheiden en ga maandag bellen (vrijdag zijn ze er nooit).. hoop dat deze HA me wel serieus neemt...

@ meintje: super dat je naar de gyn mag! hopelijk kunnen ze daar meer voor je betekenen!
    @ northern: gefeliciteerd met je contract! heerlijk gevoel he ;)
    @ tarzan: die is leuk! wij zijn bij de premiere geweest! was echt super!
    @suus: beterschap voor je meissie
    @ big bang: laat maar lekker daar big bangen.. gekkigheid

bleghh heb echt mn dag niet :idea: door de wekker heen geslapen, rot weer, krampen in mn bm en nog steeds niet ongi o.i.d. :( Deze dag mag van mij overgeslagen worden.. :)

hoe is het met jullie?

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi meiden,

hoe is het hier?
    Hoe gaat met je dochtertje Mama Suus? Ik hoop dat ze snel opknapt!

Dit is alweer de laatste dag van onze vakantie :( Zou er nog wel 2 weken aan vast willen plakken.... Maar ja, alle begin is moeilijk hé? Na een dag werken zit je er al weer helemaal in.
    Vanavond hebben we personeelsfeest van mijn werk (vakantie afsluiten met je collega's.... :) ). We gaan naar een attractiepark, eten erbij enz.
    Morgenavond oppassen op het dochtertje van vrienden van ons, en zondagochtend visite van m'n schoonouders. Genoeg te doen dus!

Het is hier nog goed weer, ongeveer 20 graden denk ik. Hopelijk blijft dat nog even zo. Zal zo buienradar effe checken.

Deel Deze Pagina