Hé balen Tummetje! Goed dat je maandag gaat bellen, dit is niks Ik hoop dat je nu een leuke huisarts treft, en dat hij/zij goed naar je luistert en je klachten serieus neemt. Alvast succes en ik hoop dat je nog wel een beetje een leuk weekend hebt!
He, vervelend Tummetje! Knuffel voor jou, hoop dat je snel wat beter in je velletje zit! Zo, jij hebt het druk dus van het weekend, Sharon! Wel appart inderdaad om met je collega's je vakantie af te sluiten jammer dat je vakantie al voorbij is, snel gaat dat altijd he... Je kijkt er lang naar uit en dan ineens is het weer geweest. Owh, Sharon....vraagje over Primolut. Is de kans nu groot dat je wel een enigzins normale cyclus gaat krijgen of is het toch mogelijk dat het nog compleet in de war is ookal heb je primolut geslikt?
Ja, gaat echt snel hoor! Maar goed, we mogen niet klagen. We hebben dit jaar al meer vakantie gehad dan normaal. Omdat we in mei ook nog op huwelijksreis zijn geweest. Dus deze 2 weekjes waren een extraatje, anders duurt de rest van het jaar wel errug lang! Nu lekker een onderbreking gehad. Maar bevalt wel goed
Oeps, stukje over Primolut even gemist... Hopelijk is m'n cyclus nu weer op gang gebracht, maar het kan best zo zijn dat ik weer lang moet wachten op m'n volgende menstruatie. Dit was wel even een steuntje in de rug, zeg maar. Om m'n lichaam even op gang te helpen. Dus ik hoop dat het nu wel goed gaat. Mocht ik weer zo lang moeten wachten én niet zwanger zijn, dan bel ik de HA weer en dan gaat ze verder kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik denk dat ik in dat geval naar de gyn zou moeten.
Ik lees even mee met je sharon aan de ene kant denk ik; wil wil nog helemaal geen hulp.. aan de andere kant denk ik; hoe eerder ze erachter zijn hoe of wat, hoe beter vaag he
Tummetje, ik snap dat je van de ene kant geen hulp wilt...nog niet...maar als je cyclus zo van de kaart is kun je toch wel een steuntje gebruiken. Het kan nooit goed zijn om lange tijd zonder duidelijke reden niet ongesteld te worden. Ik dacht ook, we stoppen met de pil en de rest gaat vanzelf. Word vast gewoon ongesteld. Niet dus....en ik voel me er zo belabberd bij dat ik toch echt wel die hulp zoek nu. Is er niet voor niks! Maar af blijven wachten is even niet erg maar als je gezondheid eronder gaat lijden moet je wel verder gaan....
Ja, 't is lastig Tummetje! Ik kon in het begin nog wel geduld opbrengen. Maar toen ik al op 47 dagen overtijd zat ofzo, toen had ik eigenlijk wel het idee dat het niet meer uit zichzelf zou komen. En dat leek mij ook niet gezond. En dan duurt het ook zo lang voor je weer verder kunt hé?
Ja, zo dacht ik er ook over Meintje! Je zit dan eigenlijk op een 'dood' spoor, je weet niet waar je in hemelsnaam zit in je cyclus. Nu kan ik weer vanaf '0' beginnen, daar ben ik al heel blij mee! Maar met Tummetje is het zo raar dat de 1e cyclus wel goed was, toch?
Schrijven ze eventueel dan de volgende keer als na de primolut je cyclus nog steeds niet aanvaardbaar is dan weer primolut voor of gaan ze dan toch echt kijken naar andere oorzaken? Hm...ben een beetje teleurgesteld, dacht dat na de primolut je lichaam zo'n schop onder zijn kont had gehad dat het nu dan wel goed moet gaan... Is de kans groot dat je cyclus nu nog niet goed gaat lopen of is vaak 1 x primolut wel voldoende om de boel te activeren (sorry, kan best zijn dat je dit niet weet of hebt gevraagd, wil je niet pessimistisch maken )
Ik heb wel gehoord dat dat ook meer voor schijnt te komen, 1 of 2 wel goede cyclussen en dan ineens niet meer of heel lang...raar allemaal hoor!
ik denk trouwens wel dat ik (ik verwacht ook primolut te gaan krijgen woensdag...) na de kuur wel ga beginnen met temperaturen. Twijfel nog een beetje maar ik wil graag toch ontdekken of ik een ei-sprong heb enzo. Zie er van de ene kant wel tegenop omdat ik had gehoopt dat dat allemaal niet nodig zou zijn, maar verwacht dat de gynaecoloog toch gaat vragen om het bij te houden zodat ook hij wat inzicht krijgt. Ovulatietesten zijn ook wel leuk, maar als je met een cyclus van meer dan 70 dagen rondloopt wordt dat een heel erg duur geintje Zie dat ei dan maar ergens te ontdekken...
Maakt niet uit hoor! Volgens mij is het niet zo dat je zeker bent van een regelmatige cyclus na Primolut. Het zijn hormonen hé, dus volgens mij een beetje eenzelfde soort werking als wanneer je de pil slikt. *Wordt even door m'n hondje besprongen * Ik denk niet dat ik weer zo'n kuurtje krijg als het weer niet goed zou gaan. Maar ik hoop dat m'n lichaam idd wel een beetje 'wakker is geschud' en dat het nu weer vanzelf gaat.
Ja, daar ga je failliet aan! Ik had zelf ook bedacht om dat te doen, mocht ik weer lang moeten wachten. Dit is idd niet waar je aan denkt wanneer je hebt besloten voor een kindje te gaan. Ging het maar wat makkelijker hé Meintje Maar wie weet, misschien zijn het 'opstartproblemen'!
nou gaat redelijk nu hier ze kwma net naar me toe mama ik moet dokter toe heb au hoofd moet dokter even kucken. ze had 38,7 dus heb dr zetpil in gedaan en in bed gelegd. ze slaapt als een roosje. enne hier nog steeds mooi weer hoor hoorde mijn vent er ook al over di komt vanuit zuiden van het land nu naar huis en zo slecht daar zei hij echt met twee handen aan het stuur neus tegen raam en 80 km en dan nog gaat de auto alle kanten op door water barre slecht dus. en primolut heb ik dus echt geen kaas vangegeten heb geen idee hoe als dat werkt laat staan wat het precies is.
@ meintje en sharon: ja.. dat is waar, maar ben gewoon bang dat er rare uitslagen uitkomen ofzo heb hier op het forum gelezen dat als primolut de eerste kuur niet aanslaat, de gyn je een maand op de pil zet om dan zo een normale cyclus te krijgen.. ik ben weer een verhaal apart hoor.. 29 dagen eerste ronde, en nu al 49 dagen.. ik denk dat de eerste ronde gewoon nog door de pil komt.. het is zo raar..
Hey Meiden, Hoe gaat het ermee? Sommigen nog niet ongi lees ik! Om gek van te worden lijkt me, maar hopelijk zijn het opstartproblemen en gaat het helemaal goed komen. Ik heb bericht gehad van mijn baas, hoef zondag niet te werken, vond het logisch dat ik er niet heen wilde. Mijn collega is er mee gestopt vanwege hygienische redenen ik zei ja doe er dan wat mee.....! Dat gaan ze nu dus ook doen Vanmiddag dus nog even 3 uurtjes werken en dan weekend! Heerlijk even niks, samen met vriendlief even vrij, want die gaat maandag voor 5 dagen naar Rotterdam We hebben hier een havenfestival, dus er is het hele weekend vanalles te doen. En als het zulks weer blijft als vandaag dan gaat het helemaal goed komen Het is hier dus mooi weer in tegenstelling met de verhalen van sommigen die ik hier lees. De zon schijnt en het is gewoon lekker buiten! Het waait wel wat, maar dat zijn we hier wel gewend (vlakbij zee) XXX
even egobericht ga je op je vrije dag naar een groepsgesprek omdat het niet loopt op de groep. krijg je van e last pak jongen het aanval-verhaal te horen dat de begeleiding niet deugt, niks geleerd had op opleiding. . *zucht* mijn bloed pompte.. maar ik heb me netjes ingehouden... tot ik een gup werd genoemd.. nou alsof ik het gisteren al aan voelde komen.. blub blub... bwahhaha.... deze gup gaat even soep genieten omdat ze zeik nat geregend werd op terug weg.. kleren uit huis pak aan.. lekker op bank hangen. eind egobericht
Hey Northern, Wat een mazzel zeg! Bij ons (in Utrecht) regent het echt al de hele dag en niet zo'n beetje ook! bah bah! Je zal er depri van worden... hihihi Heel veel plezier met vriendlief, geniet van elkaar! Liefs Debby