Leuk dat iedereen reageert op vraag borstvoeding of flesvoeding. Was even benieuwd, toch leuk om te lezen hoe iemand daarover denkt. We hebben gisteren ons trouwalbum opgehaald! Eindelijk! Heeft ongeveer 4 maand geduurt, terwijl het normaal bij deze fotograaf zo'n 2 á 3 maanden duurt. Maar het zat een beetje tegen i.v.m. vakantie enz. Hij doet (bijna) alles alleen, is geen fotostudio met meerdere fotografen, daarom hebben we hem ook gekozen. Maar het was het wachten waard, want het is een heel mooi album geworden @Pixie: Hopelijk worden die mooie beelden van je vriend werkelijkheid! @Suus: Jeetje zeg, da's geen goed nieuws. Nogmaals veel beterschap voor je dochtertje! @Iris: Jammer dat je niet mee kunt doen met MvM Dat van de achtbaan wist ik ook niet hoor. Bij aantal attracties staan idd wel borden met waarschuwingen. Nou ja, ik zou er ook niet over hoeven na te denken, want ga sowieso niet in een attractie die over de kop gaat!
nou het gaat hier nu beter de koorts is gezakt dus das een goed teken, mag ook wel na 5 dg. ze is wel jengelig maar jah dat hoort erbij he hihi. ik snap zelf ook niks meer van cyclus miss dat hier iemand er meer van snapt. ik dacht namelijk vorig weekende mijn ei te hebben want had vrijdag middag ineens heel veel vruchtbaar slijm, rauw eiwit dus. en ook mega veel zin om te klussen hihihi. uitgaande van mij vorige cyclus had ik hem gister maar dit weekend dus echt geen zin weinig tot geen slijm alleen hoge temp sinds paar dagen dus 37 ipv 36,6 en vandaag weer gewoon 36,6. snap dr dus echt niks van. moet ik nou uitgaan van mijn slijm. of temp maar tis toch altijd zo dat je temp juist naar beneden gaat tijdens ei. nou jah zou ook eens gaan zoeken op net of ik hier wat meer over vind want ben ff de kluts kwijt. sharon, dat duurde dan idd lang zeg met de foto`s maar fijn dat ze dan ook mega naar wens zijn en goed gelukt. iris, idd jammer zeg van mvm maar jah je hebt het in ieder geval wel geprobeerd en dat is op zich al heel wat super hoor. ik was het bij de vorige ook van plan maar ze hadden het toen niet bij ons in de buurt dus toen ging het over. zaten op platteland in buitengebied.
Ha meiden! Eindelijk klaar met stofzuigen Even een ego-berichtje van mij, zit er nogal vol van Pffff....wat een klote-weekend! Ben emotioneel echt helemaal stuk nu en heb geen oog dichtgedaan We hebben onder invloed van goede vrienden (man en vrouw) met een springstal voor paarden besloten dat mijn mooie, lieve maar o zo moeilijke paard een tijdje bij me weggaat.... Ik had me er bij neergelegd dat ik hem niet meer zou kunnen berijden omdat ik het lef niet heb om hem echt aan te pakken en hij zoekt steun bij mij en krijgt dat dus niet. Met als gevolg dat mijn paard de kuts kwijt raakt en rare dingen gaat doen (bokken, op hol slaan etc.), ik durf er dan niet meer op en zo is het cirkeltje rond. Mijn vrienden hebben erg veel ervaring met paarden en hij heeft mijn paard ook een aantal keer bereden en hij denkt toch dat het er wel in moet zitten om van hem een rijpaard te maken. Alleen kan ik dat dus niet zelf. Nu hebben we van het weekend geregeld dat we hem voor 1-2 maanden en misschien nog langer naar een meisje hier in de buurt (gelukkig!) gaan brengen en zij gaat hem voor me doorrijden zodat hij het rijden wel gaat accepteren....wat moeilijk is die beslissing. Ik zie hem nu de hele dag en dadelijk moet ik voortaan bellen om af te spreken dat ik hem even kom bezoeken en dat kan dus niet zomaar iedere dag en al. Daarnaast heb ik zelf nog een ponny rondwandelen en die kan absoluut niet alleen zijn, dan gilt hij continu en eet niet meer. Dus nu krijg ik gelukkig van mijn vrienden hun ponnietje van 2.5 jaar (mijn ponny is 3) en die twee kunnen dan lekker spelen samen. 1 zorg minder dus. Ben compleet ontroerd dat mijn vrienden dit allemaal mee hebben geregeld, we gaan vrijdag mijn paard wegbrengen met hun en dan komt hun ponny meteen naar mij. Zij komt dan vrijwel dagelijks langs om naar haar ponny te kijken en om mij te steunen en te kletsen. Ik ga mijn paard echt vreselijk missen.... Vrijdag heb ik hem precies een jaar en dan moet ik hem wegbrengen naar een ander, het voelt zo dubbel, maa rik moet hem en mij deze kans nog geven. Hijis nog jang en het meisje wat hem gaat berijden is erg goed! Dus ik hoop ontzettend dat ze bij mijn paard het kwartje kan laten vallen dat het zadel niet eng is en dat het leuk is om bv samen in de bossen te gaan rijden of wat dan ook. Nu moet ik dus heel erg veel regelen nog voor vrijdag, ik laat het allemaal maar op me af komen en moet hier gewoon doorheen, maar het is zo moeilijk. Heb continu een knoop in mijn maag en kan op commando nu janken....hoef alleen maar aan mijn lieverd te denken en de tranen rollen hier. Ik heb er wel echt vertrouwen in, ze betrekt me ook bij de training zodra het kan en dan moet ik hem weer gaan rijden. Allemaal zo eng... Als dit niet lukt dan blijft hij toch bij mij maar dan moet ik een punt zetten achter de rij-droom en gewoon van hem genieten en de dingen die dan nog wel kunnen. Maar deze kans verdienen we gewoon nog. Ik denk even wat minder obsessief over kindertjes na , we gaan wel gewoon woensdag naar de gyn omdat het natuurlijk toch niet goed is dat ik niet ongesteld word. We gaan ook gewoon maar zien wat er komt en als we zwanger raken is het super, duurt het nog even is het ook goed. Moet me nu toch even richten op mijn paard. Blijf dus wel gewoon rondhangen hier hoor, je weet immers maar nooit! Knuffel voor jullie!
Oja, ik wil gaan voor borstvoeding. Mocht het echt niet lukken dan gewoon de fles, maar ik wil wel borstvoeding proberen.
@ mama suus: Gelukkig dat het beter gaat, hopen dat het snel helemaal over is. @ pixie: Dat zijn mooie beelden van je vriend, ook toevallig dat jij het ook zo ziet, ik duim voor je dat het snel werkelijkheid wordt @ sharon78: Leuk dat je je foto album kon ophalen, altijd weer spannend hoe die er uit ziet. Heb je het digitaal gedaan? Wij gaan het wel digitaal doen. @ Allemaal:l Ik hoorde gisteren van mijn schoon zusje dat als je zwanger bent geen rontgen foto mag, bij de tandarts moet je meteen melden dat je zwanger bent, want er mogen wel meer behandelingen niet. Dat was dus iets wat ik nog niet wist In de achtbaan wist ik wel. Het gewone leven is hier weer begonnen. Mijn man is weer aan het werk, ik wordt woensdag geopereerd aan mijn pols Zie er best wel tegen op, het is mijn eerste operatie, maar wat moet dat moet.
Jeetje ik kan me voorstellen dat het echt balen voor je is dat je paard een tijdje bij je weg moet Wel heel lief dat je vrienden een pony voor je hebben geregeld. ** KNUFFEL**
Meintje: Oh meid, krijg tranen in m`n ogen als ik je verhaal lees Wat vreselijk, maar idd de kans moet je je beiden gunnen. En een kleine pony erbij voor de andere, kan niet beter geregeld worden lijkt me. Het zal even zwaar zijn de komende maanden, maar wie weet krijg je er iets ontzettends mooi voor weer! En genieten jullie daarna nog lang van elkaar. Tamtam: Sterkte woensdag met de operatie, ga je onder volledige narcose? XXX
Ja daar heb ik wel voor gekozen, dan krijg ik er in ieder geval niks van mee. Het is gelukkig dag opname, dus moet er om half 11 zijn en eind van de middag mag ik als alles goed is weer naar huis.
Meintje: och wat een verhaal. veel sterkte. is wel dubel, aan de ene kant zo mooi dat je paard nog een kans krijgt, maar zo moeilijk om hem niet meer bij je in de buurt te hebben. Hopen dat het lukt en dat je er iets heel moois voor terug krijgt. Tamtam: sterkte woensdag met de operatie. wat gaan ze precies doen met je pols?
Er zit een bobbeltje op een pees en die gaan ze weghalen. Operatie duurt maximaal een half uur, dus valt mee.
Nee lijkt mij ook niks, want dan hoor je ze praten enz. Wel fijn dat je dezelfde dag weer naar huis kunt, lekker in je eigen bedje slapen
de pups zijn al weg alleen de pup op de foto heb ik zelf gehouden hihih.. en ja missen doe ik ze ook wel een beetje ma van de andere kant ook ni scheeld me nu een hoop werk hehe. ooh da lijkt me echt rot voor je.. ik wens je veel sterkte ermee meid.'. hugg
@meintje, he gatsie wat lijkt me dat vervelend meid maar fijn dat hwet kan en dat je dan straks nog meer van elkaar kunt genieten. ook super dat er een speelkameraatje komt vood de andere. @tam tam, woensdag is dus de dag, succes met de operatie dan. en op zich fijn ja dat je voledig kan zou er ook niet aan moeten denken dat je daar ligt en je hoort alles kunt waarschijnlijk ook ee praten maar je voelt een deel van je lichaam niet. daarom ben ik dus ook bang voor ruggeprik lijkt me echt zo eng dat je een gedeelte niet voelt.
Hey meiden.... poehh baal zo dat ik hier al effe niet meer ben geweest! Had echt gezegt hier nog regelmatig te komen kijken... En zeker omdat ik wil weten hoe het met iedereen gaat en voor wie er spannende tijden aan komen met testen , overtijd enz enz Maar omdat ik me al meer dan een week erg slecht voel is er helemaal niks van gekomen! Ben er ook helemala uit want weet niet hoe het hier verders allemaal gaat en over er nog meer roze bij is gekomen ? Waar is die lijst gebleven ? kletsen jullie zoveel haha Dikke kusssss voor jullie allemaal!
Hey meid, Wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Allemaal zwangerschaps kwaaltjes of wat anders? Als je het niet vertellen wilt, begrijp ik dat ook hoor Nou doe rustig aan en hopelijk zien we je hier nog zo nu en dan Er zijn een aantal zwangeren bij, dat was vorige week of die week ervoor, volgens mij heb je dat nog wel meegekregen. Sorry ben niet zo goed in update`s XXX
@Meintje: Meid, wat sneu dat het zo moet gaan! Maar vind het wel heel goed van je dat je dit doet. Je weet dat je er zelf zo niet verder mee komt, dus dan is dit de goede oplossing. Je weet waarvoor je het doet, als het goed is krijg je er iets moois voor terug! Maar ik snap dat je nu heel verdrietig bent.Gelukkig heb je je Shetje nog, kun je iig lekker met hem kroelen als je het moeilijk hebt! En wel af en toe hier kletsen hé? Ik wens je in ieder geval alvast heel veel succes bij de gyn woensdag, laat even weten hoe het is gegaan! @Tamtam: Met digitaal album bedoel je dat de foto's in het blad zijn verwerkt? Wij konden daar wel voor kiezen, maar we hebben besloten om 'gewone' foto's te doen, dus ingeplakt in een album. Digitaal vonden we trouwens ook erg mooi, maar dit net iets mooier. We kopen er waarschijnlijk nog wel een CD-rom bij waar alle foto's op staan (ook foto's die niet in het album zitten). @Marloes: Zoveel wordt er hier niet gekletst helaas Het is de laatste tijd best rustig. Volgens mij heb je dus niet zo heel veel gemist! Ik hoop dat je je snel beter voelt!
@ pix: mooie visie, hoop dat ie snel werkelijkheid word! @ meintje: balen joh @ marloes: heee zwanger? of heb ik je al gefeliciteerd maar ben ik het weer vergeten? Ik heb donderdag een afspraak bij mn nieuwe HA! Ben eigelijk best zenuwachtig haha Weet niet eens meer hoeveel dagen ik al overtijd ben..zo ff kijken hoe is het met de meiden hier? nog een beetje gezellig?
Neej zijn echt zwangerschaps kwaaltjes! Dus klagen mag ik niet! Ben het alleen totaal niet gewent want bij de zwangerschap van joey had ik dat allemaal niet! Ben echt iedere dag ziek , beroerd en misselijk! Maar dat komt ook wel weer goed! kom zowiezo regelmatig binnen vallen hoor want duim nog steeds voor jullie! En hoop op heel veel roze! dikke kussss
Ja die kwaaltjes horen er helaas dan bij he Heb het ook weleens vaker gehoord dat iedere zwangerschap weer anders is, maar wel rot dat je je bij de 2e zo rot voelt. Hopelijk nemen de kwaaltjes snel een beetje af en kun je verders lekker genieten, al doe je dat nu ook wel natuurlijk Dikke Knuffel