hallo lieverds Ik ben even bezig met mijn eetpatroon momenteel.. Ik hou een beetje bij wat ik eet en wil ook afvallen.Ben te zwaar..mijn BMI is te hoog en als het zo blijft doorgaan ben ik ernstig zwaar. Dit wil ik dus niet. Voorlopig ben ik niet zwanger dus mag ik er best wel op gaan letten. Zodra ik zwanger ben zal ik nog blijven opletten maar dan heb ik mijn eetpatroon hopelijk goed en zou 6 eetmomenten per dag goed benut worden maar niet overtdrijven. Ik eet gewoon veels te veel op 2 vast momenten. ik wil dan kleinere porties en dan verdeelt over de dag. en natuurlijk wat gezonder. want ik eet zo ongezond hahah.. natuurlijk af en toe wat lekkers nemen mag he.. maar dan met mate. dus lijnen kan je het niet noemen. @meintje.. wat een zielig verhaal meid. Ik kan me alleen wat bij voorstellen hoe dat moet voelen. 2 á 3 maanden zonder je lieve beest. Hopelijk valt het dan wel mee met het bezoeken en mag je vaker gaan bezoeken dan je dacht en dan hopelijk ook snel rijden @ tamtam.. pff. ik heb zelfs de zenuwen voor je voor woensdag. Sterkte! Zal aan je denken woensdag. @ sakina leuk hondje hehe.. je kon het niet laten he. hoe heet ie? idd positief blijven denken altijd. @ tummetje ben je soms zwanger meid met je geheugen haha.. wat goed van je huisarts. hoop dat hij dus geen stomme houding heeft tegenover je en je gewoon serieus neemt. liefs, groetjes, waar is de lijst? hehe
hoi allemaal, ff update, ben gister bij verloskundige geweest voor intake en caunselingsgesprek ofzoiets. ze twijfelde over de duur van de zwangerschap ze denkt dat ik minimaal 10 weken ben gezien de stand van mijn baarmoeder maar weet het niet zeker. ook heeft ze geprobeert het hartje te luisteren maar ze kon niks vinden. ik vind dit erg raar gezien dat de meeste hier op de site met 6 weken soms het hartje al horen. dus ik maak me lichtelijk zorgen. ook wilde ze zo snel mogelijk een echo maken maar de eerst volgende keer kon pas over anderhalve week dus is er iemand verzet zodat ik deze woensdag al kan. morgen dus. daar ben ik wel blij om want ik voel me er niet gerust op nu. of maak ik me nu te druk. maar goed dat is ff mijn verhaaltje.
Hè bah meid! Fijn dat je morgen al terecht kan, hoe laat moet je? Ik duim voor je dat alles goed is, maar kan me je onzekerheid erg goed voorstellen. Dikke Knuff voor jou
Miss: ik zou ook in de stress zitten ook al hoeft het niets te betekenen. Gelukkig mag je woensdag al voor een echo. Zet em op hoor, is vast allemaal wel goed. Dikke knuffel Pixie: je bent wel bezig met jezelf zeg Stoppen met roken, je eetpatroon aanpassen. Hou je opruiming van jezelf? Knap hoor! Marloess; Goed dat je er weer even bent. Hopen dat die kwaaltjes wel wat minder worden in de loop van de zwangerschap. Voor alle meiden Grouphug
Hey meiden, Alles verders goed? Hier alles wel goed, hang tegen een griepje aan ofzo denk ik want voel me niet helmaal 100%. Verder hoop ik dat we genoeg ons best hebben gedaan afgelopen weekend, want vriendlief is nu van huis tot vrijdag dus jah! Banner zegt over 2 dagen eisprong, maar volgens mij was die gister Mijn cyclus is een beetje in de warrie, ben afgelopen x ook een beetje raar ongi geweest Maar goed ik ga nergens vanuit deze maand, heb m`n zinnen gezet op de pendel Al hoop ik natuurlijk dat het deze maand al raak is Nou nog een fijne dag meiden, ik heb een beetje een druk dagje, dus kan niet beloven dat ik vandaag nog even kom koekeloeren XXX
goeiemorgen allemaal, alles goed? bij ons gaat hetn u beter yasmine heeft in ieder geval geen koorts meer en vannacht goed doorgeslapen. ze was net heel vrolijk dus dat gevoel proberen we vast te houden. had net alleen wel fijn verrassing toen ik beneden kwam de doggies hadden geplast. en mijn wc was helemaal leeggetrokken dus stond geen water meer in stinken dus. normaal kan ik er wel over maar vandaag bahbahbah. moest echt ff frissel ucht happen. nou imo et ook weer verder kom nog wel ens kijken vandaag. groepsknuffel
Dat is geen leuke verrassing als je beneden komt, mama suus. Gelukkig gaat het met je dochtertje wel weer beter. Ik ga ook maar eens aan het werk, kom vanavond wel weer kijken. fijne dag allemaal Weet iemand ook waar de lijst is?
Ha lieve meiden! Bedankt allemaal voor de steunende woorden, die kon ik echt gebruiken! Heel lief, kus voor jullie allemaal! @ tamtam, heel veel sterkte morgen, inderdaad is totale narcose een stuk fijner. Ik heb het allebei meegemaakt en als ik mag kiezen wil ik er nooit meer bij zijn, je hoort ze praten, je hoort de instrumenten...bahbah. gewoon helemaal van de wereld en zodra je je oogjes weer open doet is dat allemaal voorbij. Ik duim dat je niet ziek zult zijn van de narcose en dat alles goed gaat! @ pixie, tsjongejonge...je gaat echt op de gezonde toer he! Keigoed! heb je nog gerookt of is dat echt verleden tijd? Vind het knap van je! Je zult zien dat je je straks alleen maar prettiger zult voelen en dan is het het zeker allemaal waarde geweest! @ Marloes, leuk je weer even te 'zien'! Hoop dat de kwaaltjes gauw afnemen en je echt 100% kunt gaan genieten! @ miss, kan me voorstellend at je je zorgen maakt, zou ik ook doen in jouw geval. Maar misschien ben je nog niet zo ver en hoor je hartje daarom nog niet. Er zijn ook genoeg vrouwen die het pas met 9 weken ofzo horen. Fijn dat je in ieder geval morgen terecht kunt! Hou je ons op de hoogte? @ sakina, leuk hondje hoor! Kon je het toch niet laten? Geniet maar van hem, een pup is veel werk maar je krijgt ook veel terug! @ Northern, duim met je mee dat je goed gelust hebt! Is toch wel vervelend als je mannetje zo een aantal dagen weg is. Dan kan gericht klussen moeilijk zijn.... Beterschap met je griepje...bah, vervelend; het is er ook echt de tijd voor met dat rare weer iedere keer. @ mama suus, fijn dat Yasmine geen koorts meer heeft! Vervelend als zo'n kleine meid zich zo beroerd voelt. Goed dat de antibiotica dus zijn werk doet! @ tummetje, ben benieuwd naar je nieuwe huisarts! Hoop dat hij je wel gewoon verder kan helpen en niet zo'n rare instelling heeft! @ Sharon, ik laat zeker weten hoe het bij de gynaecoloog is gegaan morgen en blijf ook zeker meekletsen hier! We blijven gewoon toch voor een kindje gaan, want je weet immers nooit hoe lang het nog kan duren, maar ik was er vanaf juni een beetje obsessief mee bezig en dat kan ik nu wat meer loslaten. Moet ook wel Hoe is het verder met jou nu? Doe je iets extra's om je ei te vinden om zie je wel? Nou, hier gaat het nog zijn gangetje. Ik ben behoorlijk chagerijnig met vlagen (slaap ook vrij slecht) en verder erg druk met dingen regelen. Gisteren extra voer besteld, de dierenarts laten komen voor de inentingen van dit jaar, deken gewassen (nog twee dekends te gaan....), kist gekocht voor zijn spullen etc. Ben bang om dingen te vergeten en dus begin ik maar vroeg met alles klaarleggen enzo. Vanmiddag zijn hoofdstel poetsen en ik wil zijn benen wassen als het goed weer is...zijn manen en staart heb ik net al helemaal gedaan. Stomme is dat ik vaak gewoon zachtjes sta te huilen bij hem, dan wil ik hem even knuffelen en een kus geven en dan kijkt hij me echt zo vragend aan....ik ga hem zo missen.....maar zoals jullie ook zeggen is dit een kans die nog gegeven moet worden en hopelijk krijg ik er veel voor terug *GROUPHUG*
Ik kan me voorstellen dat je er niet gerust op bent. Gelukkig weet je morgen meer, want die onzekerheid is ook niks. Zal voor je duimen [-o< Hier niet veel nieuws, begin alleen wel gespannen te worden voor de operatie, maar dat hoort erbij denk ik. We hebben gisteren een digitaal fotoalbum gemaakt van onze trouwfoto's, dus ben benieuwd hoe die wordt. We hebben er ook meteen een kalender bij gedaan met onze trouwfoto's, dat vonden we wel iets unieks Als de operatie achter de rug is gaan we weer beginnen aan een nieuwe ronde
hoi meid, maak je maar niet te druk. bij mijn echo van vorige week, was het hartje wel te zien, maar de VK zei dat het nog te vroeg was om te luisteren. ik snap je wel hoor, maar het is vast allemaal goed. daar moet je gewoon vanuit gaan. dikke knuffel! ook voor de rest een dikke hug!
jah hij is zo schattig hij heet loca.. ( spaans=gek voor meisje want ze is zo gek als wat heheh lach me dood om die pup)
ja ken het woord.. are you loco ? hahaha okay das loco niet loca maar even goed toch en even antwoord op of ik nog gerookt heb. nee. ik had dat een keer gerookt en vond zo vies dat na 3 trekjes deed ik het uit en niet meer gedaan.. ik ben er goed van af! voor mijn leven. vind echt smerig weer haha.. is geedit dus
haha mutsen @ pix: haha nou..dan kom ik niet meer bij van het lachen..want dan ik nu 7 weken en 2 dagen zijn.. en dat helemaal zonder kwaaltjes.. whaha dus ik heb er een hard hoofd in.. @ miss: klote joh hoop dat je snel duidelijkheid hebt *knufff* gaat jullie vandaag nog iets doen?
Goh tum, dan kan je al meteen door voor een echo en hoor je misschien het hartje al De plannen voor vandaag....hoofdstel poetsen, deken wassen, benen paard wassen en zelf kan ik daarna ook onder de douche want hij speelt graag met water waardoor ik natter word dan hij Straks stro halen met de aanhanger... Ben nu nog op het werk maar ben blij dat ik zo weer weg mag, heb op dit moment weinig werk en dus kruipt de tijd echt voorbij. Wat duurt een uur dan lang! Maar echt spannend word mijn middag dus niet, die van jullie?
Waar is in hemelsnaam jullie lijst gebleven ? Zo is het nog moeilijker om jullie te volgen hihi! @Miss : Maak je eigen niet te veel zorgen! Dat je het hartje kan horen verschilt echt per zwangerschap hoor... Met een echo kan het vaak wel maar zo met zo'n ding die de vk heeft is het een ander verhaal... Fijn dat je morgen al de echo hebt! De echo zal morgen meer vertellen ... duimen draaien hier! @tummetje :Nog bedankt voor de felicitaties! Ben haast niet meer op die andere site niet meer zoals het was! errug stilletjes! Nou lieverds houd jullie in de gaten he! Liefs
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 NOD 14-07 Lieke (ronde 1) 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) OKTOBER 01-10 Sharon78 (ronde 2) 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
ja dat is ook wel zo maar vanmorgen kreeg ik echt de schrik van me leven! was bij mijn werk aangekomen en moest heeeel nodig naar toilet en ik kijk toevallig in me broekje, en ja hoor druppel bloed! ik helemaal over de zei de verloskundige gebelt maar die kon me niet geruststellen ze zei dat het van alles kon zijn. en dat ik zeker de echo door moet laten gaan morgen. maar zo lang ik geen buikkrampen heb is het niet erg zei ze en als eht mar niet erger word. ik heb verde rniks meer gepsot gelukkig hoop dat ook voorlopig niet meer te zien! nou ben ik echt zenuwachtig voor morgen!