@miss, kan het me voorstellen dat je nu echt gespannen bent erdoor. bij mij hoorde ik de eerste keer bij vk ook niks en had toen emt 9 wk een echo (inwendig) en daar was toch duidelijk een molletje , zo zach ze er toen nog uit, te zien met kloppend hartje. en bleod druppels kunnen idd vanalles zijn maar kan me voorstellen dat je je daar zorgen om maakt maar gewoon met frissem oed morgen die echo laten maken dan heb je zekerheid. ik doe niet veel bijzonders vandaag heb mijn poestcd opstaan en ben dus steeds beetje aan het poetsen. en wachten wachten wachten op zaterdag want dan ga ik testje doen hihihihi. als er niks anders is tenminste. moet wel zat want we hebben savonds een feest waar veel maar dan ook echt veeeel gezopen word. jah dat kunnen ze hier in dld. en dan moet ik dus nog ff een smoesje verzinnen mocht ik wel posi testen. zal mijn nod ff anapassen op de lijst die marloes gevonden heeft hihihi
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 NOD 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) 14-07 Lieke (ronde 2) OKTOBER 01-10 Sharon78 (ronde 2) 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen Hoop dat ik de lijst zo goed heb over genomen ik ga voor ronde nr 2, na een hele lange ronde nr 1 HUG
Goedemorgen, Vandaag is het dan zover...de operatie Ben nog niet echt zenuwachtig, maar dat komt denk ik wel als ik in het ziekenhuis ben. Zal blij zijn als ik weer thuis ben. Als het goed is komt morgen mijn ongi en kan ik aan de volgende ronde beginnen
Sterkte Tamtam! Komt goed! Miss, ik hoop dat je vandaag de geruststelling krijgt waarnaar je zo op zoek bent. Komt vast goed meid, maak je niet teveel zorgen. Hier weinig nieuws, ben nog druk met de voorbereidingen voor vrijdag. Ik had niet gedacht dat ik het er zo moeiijk mee zou hebben dat ie weggaat. Ik weet dat hij terugkomt, maar toch.... Gisteren zijn we in de avond stro gaan halen voor het logee-paardje en onze vrienden hebben ons meteen daarna opgehaald om lekker ijs te gaan eten en we hebben erg kunnen lachen om de meest idiote dingen. Ik had er echt buikpijn van, zo melig! Heeft me echt goed gedaan, even iets anders aan mijn hoofd Vandaag naar de gynaecoloog....ben benieuwd, mijn ronde is nu toch ook al bijna 75 dagen Ben benieuwd wat eruit gaat komen, zal wel primolut zijn....verwacht ik... Knuffel voor jullie!
Goedemorgen iedereen, Meintje heel veel succes en alvast sterkte voor vrijdag! Ik heb wel meegelezen maar had nog niet gereageerd. Ik zou over 2 dagen mijn ei moeten hebben, maar nog geen vruchtbaar slijm gesignaleerd. :-S ovu-testen zijn tot op heden ook nog nagatief. Gister was ie zelfs helemaal wit en eergister een heel licht iniemini streepje... Geduld is een schone zaak! Liefs Debby
tamtam: veel sterkte vandaag, komt goed met je pols. Miss: hoop dat je duidelijk nieuws krijgt vandaag. Hou je ons op de hoogte. Meintje: Sterkte vandaag, dat ook jij duidleijkheid mag krijgen en dat je lichaam op gang komt. En ook sterkte voor vrijdag. Goed dat je zulke lieve vrienden hebt die u weten wat je nodig hebt. Vandaag cursus van half 2 tot 9 vanavond. Geen zin in, maar als ik er eenmaal ben, valt het ook wel weer mee. Krijg daar wel een luxe diner geserveerd.
tamtam, veel succes met je operatie.hoop dat alles voorspoedig zal gaan, zeker ook je herstel. meintje, wat rot voor je dat je je paardje zo lang zal moeten missen, maar vind het superknap van je dat je je paard en ook jezelf de kans gunt om dit te benutten en er het beste van te maken en straks zijn jullie gelukkig weer samen. Superveel succes bij de gyn ook. miss, maak je geen zorgen om het hartje meid...bij de Vk hoor je met de doptone het hartje later pas..Heeft ze dat er niet bijgezegd? toen ik de vorige zwangerschap bij ong. de 12 weken bij de VK kwam zei ze nadrukkelijk: "Ik ga even proberen naar het hartje te luisteren, maar maak je geen zorgen als we die nu nog niet kunnen vinden, want het is allemaal nog erg klein.Vandaag de echo en dan heb je zekerheid en hoop ik de rust die je nodig hebt, weer gevonden.ben nu wel erg benieuwd hoever je bent Vanavond heb ik de termijn echo...Bij de April mama's blijven er mama's/beebjes wegvallen, dus ben wel een beetje bangig voor slecht nieuws, maar zal vast allemaal wel goed zijn
Thanks! Mienime, zijn er zoveel miskramen nu dan? Meer dan gebruikelijk? Wat vreemd....en naar! Maar inderdaad niet uitgaan van het slechtse senario, rustig blijven en genieten. Veel plezier vanavond!
Mienime: kan me voorstellen dat je het spannend vindt, zeker als je hoort dat het bij zoveel niet goed gaat. Succes vanavond, is vast allemaal goed en ben je vanavond weer helemaal in de wolken. Hoe voel je je verder dan, heb je veel kwaaltjes?
Dank je meintje en Yvon Er zijn idd best veel Mk's daar...ik geloof nu al 20/21 zoiets en vaak nog in een later stadium ook, bij 11weken ong Het forum is wat dat betreft een voor- EN nadeel he...je kan alles delen, maar je ziet ook de andere kant. Opzich ben ik niet zo'n druktemaker en probeer ik te genieten, hoewel dat ook nog moeilijk is, want het voelt nog steeds onwerkelijk en ga niet snel vh negatieve uit, maar zoals nu dat de echo voor de deur staat, dan ben je in je achterhoofd toch wel bang dat je misschien ook slecht nieuws hoort. Bij mn dochter zat ik niet op fora zoals ZP, maar nu wel dus en lees verschrikkelijke verhalen en heb in tegenstelling tot de vorige zwangerschap nu af en toe last van echte angstdromen (bv:dat ik 's nachts uit bed moet om te plassen, ineens pijn krijg en dan een klein mensje van 5cm in het opvangkannetje van MvM zie liggen ). Ergens heel diep van binnen heb ik wel het gevoel dat het allemaal goed zit en ik hoop ook die bevestiging vanavond te krijgen, maar meiden echt, zodra je zwanger bent, blijf je altijd het gevoel houden en denk je:"Had ik maar een luikje in mn buik, dat ik elk moment kan kijken of alles goed gaat!" De kwaaltjes nemen wel wat af...ze zijn er nog wel (moe, met vlagen misselijk), maar wel in mindere maten.Zo zag ik bv een week geleden nog wel eens op om te plassen, omdat ik dan bijna over mn nek ging van die geur uit de flessen van MvM.Die geur is nog steeds vies, maar sta dan niet meer te kokken
Kan me goed voorstellen dat je die twijfels hebt en ook angstig bent met tijden. Dat is inderdaad het dubbele aan een forum, je kunt er lief en leed delen maar het doet een mens niet altijd goed op rond te hangen op een forum. Automatisch ga je je eigen situatie en de dingen die je voelt of juist niet voelt vergelijken met anderen. Het kan je ook erg onzeker maken... Die enge dromen lijken me echt heel naar, maar vanavond zul je horen dat het goed gaat en ben je weer even gerustgesteld. Wel positief dat de kwaaltjes af beginnen te nemen! Ik hoop dat de tijd vandaag snel voor je zal gaan, des te eerder weet je meer!
Thank you Ga straks gewoon lekker met mn meisje naar de stad...Even schoentjes ruilen..Had ik gisteren gekocht, van die schattige laarsjes, wel nog van zeer soepel spul, hoor...laat haar er ook niet op lopen, alleen voor als ze naar buiten gaat(in de wandelwagen of autostoel), bv vanavond...dan gaat ze mee in de auto van mn zwager en dan blijft mn zwager bij haar, als we naar binnen zijn. wat betreft het forum heb je gelijk..Ik kijk bv expres niet bij de vlindertjes enzo...Vind het supervreselijk voor ze, maar je maakt jezelf idd anders helemaal gek in je hoofd met dingen die kunnen gebeuren. heb voor mezelf bevestiging nodig voor dat 2e streepje op de test, dat maakt de echo vanavond allemaal wat "echter" want het echt beseffen, nee...dat doe ik nog steeds niet..Het blijft onwerkelijk, het idee dat er een minimensje in je buik zit. weet ook nog van de vorige zwangerschap...je weet dat je zwanger bent, je weet dat je daarna een kindje in je armen hebt...maar je echt voooorstellen en ECHT beseffen, dat er een beebje in je buik groeit, heb ik de hele zwangerschap niet gehad...ik had een buik en dat was het..na de bevalling kijk je dan ook echt en denk je : "wow, dat jij een half uurtje geleden nog in mn buik zat!" Besef je echt niet Maargoed, we gaan er gewoon vanuit dat we vanaaf een goede echo hebben en ik denk dat ik dan wat meer op die roze wolk zit
thanks girl ow en ter aanvulling van mn vorige berichtje..Ons meisje loopt pas sinds een week, dus het gaat allemaal nog heel houterig enzo en met veel vallen en opstaan Ik zou haar buiten niet makkelijk aan de hand kunnen laten lopen dus, dus vandaar de uitleg over het niet erop lopen hihi Zo grappig om haar te zien...Dan is ze eigenlijk al evenwicht aan het verliezen, maar dan gaat ze steeds sneller en sneller lopen om nog niet te vallen, wat uiteindelijk wel gebeurd Ook kan ze nu dan sinds 3 dagen echt vanuit staande positie iets vd grond rapen, maar dat kost natuurlijk wel kracht en moeite, dus hoor je haar "uuuuuuuuuuuh" Soort "persgeluid" maken hihihi *is verliefd*
Mienime, vast wel! Komt goed! (ik sla zelf ook die rubrieken over...) Inderdaad een leuke afleiding om met je kleine meid even lekker te shoppen! Ben heel benieuwd hoe het voelt een minimensje bij je te dragen, moeiijk te beseffen en heel mooi tegelijk. Onwerkelijk en speciaal! Laat je ons weten hoe het is gegaan?
Aaaaah, lief! Kleine meisje wordt al een beetje groot! Zo mooi om te zien hoe ze dan rondstappen! Mijn nichtje kan ook nog niet zo lang lopen maar sinds ze wat los kan stappen wil ze ook niet anders meer. Continu stappen en inderdaad, ze verliest haar evenwicht en gaat dan sneler stappen en belandt alsnog op haar billen of ze kiepert voorover en staat dan op handen en voetjes. Zo mooi om te zien! Ineens gaat het dan best rap, ze had het lopen zo door. Vind het ook altijd geweldig om te zien hoe ze in een bepaalde situatie nadenken over wat ze nou eens gaan doen. Als ze een probleem op moeten lossen bv, dan zie je echt van die bedenkelijke gezichtjes en het 'gestuntel' dat volgt is vaak erg vermakelijk! Ze weten hoe, maar hun lijfje kan nog niet wat ze in hun bolletje hebben