Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @ pixie
    zo te lezen wordt je er jammer genoeg nog niet wijzer van :(

2. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoi hoi Selle,

Ik heb zowel de ovu testen als de zwangerschapstesten gebruikt. Ben over allebei erg tevreden. Alleen de xtra sensitive zwangerschaps testen hoef je niet aan te beginnen, zijn duurder en werken niet eerder. Ik heb de midstream (met hartjes venster), casette en nu toevallig ook 3 dipstick zwangerschapstesten (zaten bij een zwanger worden pakket; ovutesten + 3 zwangerschapstesten). Zag vanmorgen wel dat de dipstick een betere streep gaf als de midstream, maar dat komt misschien wel omdat daar geen huls (plastic) omheen zit. Als ik over een paar dagen nog een duidelijkere midstream test heb, zal ik die ook wel in m'n album plaatsen.

Owke, geen MamaKitty, maar hoop dat jer er wel iets aan hebt ;)

Liefs

3. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @ mamaline
    Super dat je gereageerd hebt hoor! Ik ga maandag op vakantie dus neem maar een testje mee voor het geval mn ongi uitblijft...

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Als je bij sensitest besteld en meteen via ideal betaald, heb je de testen de volgende dag al in huis! Vind ik echt heel prettig werken...

5. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    ohh das helemaal super! Het scheelt ook best wel wat met de testen in de winkel of niet?

6. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mamaline, VAN HARTE GEFELICITEERD! YEAH whowwwwww zwanger, geweldig. :D

IK ben bij het ziekenhuis geweest, heb een in en uitwendige echo gehad.
    Wat ze konden zien was DARMEN DARMEN en nog een DARMEN.
    IK zit dus helemaal vol. Daarom had ik een dikke opgezette buik.
    Getsie voel me echt rot. Dat ik niet zwanger ben is jammer maar dat het dit is maakt me wel erg verdrietig.
    De reden dat ik niet ongesteld wordt is waarschijnlijk omdat ik zoveel ben afgevallen 10 kilo in 4 maanden zegt de dokter. Mijn hele huishouding is in de war.
    Ben ook nog steeds heel duizelig, lucht te veel, veel moe en gapen.

Ik hoop dat mijn darmen en mijn ongesteldheid snel op gang komen.
    bah wat voel ik me elllendig, ik voel me ziek worden

:cry:

Wat een eerste ronde zeg.... het voelt als 6 rondes, zou nu bijna weer aan de pil gaan zo erg baal ik ervan, misschien even niet voor een .... gaan.

Lieke

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Kan me goed voorstellen dat je je ellendig voelt.
    Gaat helaas niet altijd zoals je wilt :cry:
    Hoop ook voor je dat je ongi snel op gang komt, zodat je verder kunt.
    *HUG*

8. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Testen zijn in verhoudeing tot de winkel echt goedkoop! En zeker omdat je de deur er niet voor uit hoeft... Als ik hier in de buurt een test ga kopen ben ik toch steeds bang dat ik iemand tegenkom die ik ken... hihi

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Knuffel voor Lieke

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oow Lieke wat een naar bericht meis! Kan me goed voorstellen dat je hierdoor ff helemaal van de kaart bent... Heb je van de arts iets voor je darmen gekregen of moet het zichzelf oplossen?

Liefs

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Knuff voor lieke

12. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Ik heb 2 dozen vol met zakjes die ik opmoet lossen 1 of 2 keer per dag.
    en een kaart hoe je p... eruit moet zien (keuze uit 5) echt anders de dosis verhogen of verlagen. Fijn!
    :(

De dokter verwacht dat alles wel weer opgang komt zoniet moet ik over 3 maanden weer terug komen.

weet iemand of je je hierdoor misselijk kan voelen?

13. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Dankjewel Northern en Bowen voor de knuffel. doet me goed.

14. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Wat voor zakjes heb je gekregen meis? Wil je weten of misselijk kan worden doordat je darmen zo vol zitten, of dat het van die zakjes kan komen?

Ik denk dat het wel kan komen doordat je darmen zo vol zitten. Als je heel veel gegeten hebt en dus letterlijk erg vol zit, kun je daar ook heel misselijk van zijn...

Sterkte meid!

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Mamaline: VAN HARTE!! HELEMAAL SUPER :)

@Lieke: Balen, meid :cry: Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, zou ik ook zijn. Veel sterkte voor jou! Misschien raar vraagje, maar kon je dan de laatste tijd ook slecht naar het toilet (omdat de darmen zo vol zitten)?

@Iedereen met uitblijvende ongi (inclusief mezelf): Snel een positieve test of :evil: :evil: ! Pfff, wat kan wachten lang duren.....

@Pixie: voel je je al iets beter?

Groetjes Sharon

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    heeeeeeeey meiden!

Ikke ben er ook weer een keertje! Heb even snel een beetje doorgelezen.

MAMALINE GEFELICITEERD! Ben echt superblij voor je!

Pixie: wat balen voor je dat je je zo klote voelt! Geef jou een dikke knuf om weer op te knappen!

Lieke: wat klote voor je zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je je nu flink shit voelt! Ook een knuffel voor jou!

Verder voor de rest van de meiden, hoe gaat het met jullie?

Verder gaat hier alles goed. Nog 3 dagen werken en dan lekker 3 weken vakantie! Ben er echt aan toe!

kuss

17. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hey Sharon,

Ja kon inderdaad slecht naar de toilet, wist wel dat ik af en toe een paar dagen niet ging maar dacht dat (als ik zwanger was het er ook bij hoorde)
    Wijze les dat ik toch beter op mijn lichaam moet letten.

@mamaline, ja ik wilde inderdaad weten of ik misselijk kan zijn doordat mijn darmen vol zitten?
    Heb net het eerste zakje op :confused: vies joh.

Moest vanavond een wedstrijd tennissen die heb ik maar even afgezegt, voel me echt een vaatdoek. Mag later deze week nu tennissen.

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Lieke: Wat ontzettend balen zeg, hopelijk werken die zakjes wel, helemaal als ze zo vies zijn. En dat allemaal omdat je 10 kilo afvalt in 4 maanden? Heb je misschien één of ander dieet gevolgd ofzo?

Broekloer update: nog steeds niks

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Zo leer je steeds weer iets over je lichaam, alleen niet altijd op een leuke manier! Hopelijk helpt dat vieze spul snel en kun je je weer op het zwanger worden storten!

Ik denk ook dat je misselijk kunt voelen door die volle darmen. Net wat Mamaline zei, als je teveel gegeten hebt voel je je meestal ook niet geweldig.

Lekker effe rustig aan doen!

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Misschien stomme vraag, maar wat betekent midstream (bij een zwangerschapstest) :oops:

Deel Deze Pagina