Uiteraard laat ik weten hoe het is gegaan Naarmate de zwangerschap vordert, wordt het steeds mooier..dat getrappel in je buik Echt super! Ja, ze wordt idd al groot..of nouja, ze noem je dat als ze steeds meer kunnen en weer een maandje ouder zijn, maar 3 turfjes hoog die stappen zet, heel komisch, ons dwergje hihi leuk van je nichtje zeg!boel herkenning hier deed ze ong een week voor haar 1e verjaardag (31.Aug.) al pogingen om los te lopen af en toe en 1 weekje na haar 1e verjaardag had ze ineens de smaak te pakken...Vaak kiezen die kleintjes dan toch nog de makkelijke weg, gewoon snel kruipen naar hun doel, maar dat doet ons meis niet, nee ik kan lopen, dus dan doe ik dat ook is haar motto Ik kan uuuuuuren naar haar kijken idd, hoe ze dinge doet, bedenkt en uitvoert, beter vermaak dan de tv toen ik nog in de kinderopvang werktte kon ik ook soms echt ervoor gaan zitten en kijken naar die ukkies wat ze allemaal aan het doen waren en helemaal in hun spel opgaan
Goedemiddag allemaal! Ik ben vanmorgen even bij mijn werk wezen kijken hoe het daar gaat met de verbouwing.. Kom ik net thuis, ga naar de wc, zitten er een paar druppels opgedroogt bloed in me slip (sorry voor de mensen die nog wat willen eten..) Zal wel ontpillen zijn, lijkt me niet dat ik binnen twee weken weer ongesteld ben geworden.. Moest het even kwijt want ik stond net toch best wel raar te kijken..
@mienime. ik kreeg echt zin in als ik je zo horen kletsen over je dochter veel succes vanavond. mijn vriendin heeft vanochtend haar 20 weken echo gehad en ik zit geduldig te wachten op bericht.. mar voorlopig niks.... :
wat een geweldige herkenbare verhalen zeg over dat lopen ook hihihi. ons moppie stapte ook met 11 mnd al vrolijk los echt geweldig oom te zien met van die stoere laarsjes aan hahaha en dan minirokje en staartjes in echt super van die minimeisjes hihi. krijg ook al weer helemaal zin erin. net als het zwanger zijn echt super vond ik dat. elke keer dat je buik groeit en dna dat getrappel erin. natuurlijk heb je ook wel angstige momenten ik ben ook 2 keer naar ziekenhuis geweest omdat ik niks meer voelde. maar gelukkig bleek dan steeds alles goed je kunt beter een keer teveel dan een keer te weinig heengaan toch. heb mijn testen binnen belde mijn vent net op jah zegt ie maar pas in het weekend testen ha hihihi dan is hij er weer en mocht dus niet eerder.. ze branden wel gigantisch maar moet maar wat afleiding zoeken hihihi
Miniemi ik herken het hoor ik zelf heb dat met zwanger worden we zijn nu in ronde 2 maar je leest zoveel berichten hier van meiden die al zolang bezig zijn of die medische hulp nodig hebben dat je zelf ook denkt ojee dalijk lukt het bij mij ook niet Ik ben wel realistisch naar beide kanten toe het kan elk moment raak wezen maar het kan ook niet zo zijn. Ik hoop voor jou dat alles goed afloopt en dat je vanaaf je minimensje voor het eerst ziet.
Ben weer terug uit het ziekenhuis. Het is meegevallen, maar heb veel pijn nu. ben ook ongi geworden, 1 dag te vroeg. Ga nu op de bank liggen, want voel me wel raar in mijn hoofd.
@pix:ik hoop dat je er snel op die manier ook van mag genieten en idd ook dat visioen van je vriend!super! @Suus:haha, ja leuk he...alleen heeft mijn meisje nog niet zoveel haar, dus daar kan ik nog niks mee Ik ben op het eind ook 2x voor ctg en echo vruchtwater naar het ziekenhuis geweest ivm minder leven voelen..Gelukkig was het stilte voor de storm, want nog geen weekje later, lag ons meisje op ons arm Komop, je hebt de kracht om tot zaterdag te wachten met testen! Heb je zelf het gevoel dat het raak is? @Melanina:het is idd wel iets wat je in je achterhoofd moet houden. Heb de vorige zwangerschap niet op fora rondgehangen, maar toen al beseften mn vriend en ik, dat we er rekening mee moesten houden, dat het lang kon duren, dus zo realistisch waren we al wel ingesteld en dat hebben we deze zwangerschap ook gedaan, want dat het vorige keer snel is gelukt, is geen garantie voor nu geweest, hoewel het dus zelfs iets sneller is gegaan dan de 1e keer, maarja kon net zo goed nu wel een half jaar of langer duren, dat weet je nooit. Bedankt voor je medelven iig Vandaag weer wat beter nieuws gelezen bij de April mama's, doet je wel goed...We hebben zelfs een 2ling April mama !
beterschap tamtam! doe lekker rustig aan. jammer van je ongi, wel beter 1 dag eerder...hopelijk blijft je cyclus zo kort..of hoef je nog maar 1x af te wachten heel veel succes, maar je herstel staat even op nr 1 meid, nogmaals beterschap *knuff*
Tamtam heel veel beterschap en doe maar ff rustig aan. Kan snappen dat het ff jammer is van deze ronde maar nu kan je dalijk er gezond tegen aan
Zo das lekker vlot dat je weer thuis bent. Wel lief dat je ons meteen opzoekt Ga maar lekker rusten en las dat je er ook zijn, dus als je weer fit bent kun je gelijk aan een nieuwe frisse ronde beginnen. Beterschap meid! Dikke knuff
Net terug van de gynaecoloog.... Ik had eigenlijk al meer dan genoeg slecht nieuws hier gemeld (vond ik zelf) maar helaas komt er nog meer slecht nieuws bij Hij heeft de bloedwaardes (hormonen) bekeken en heeft een inwendige echo gedaan en komt tot de conclusie dat ik tot de vrouwen behoor met PCO... Hij heeft naar mijn baarmoeder gekeken en naar mijn eierstokken en ik heb wel eitjes en zo, maar veel te weinig baarmoederslijmvlies en ik heb dus geen eisprong. Ik heb gevraagd of dat dat dan niet door mijn lange pilgebruik kon komen en dat dus mijn cyclus gewoon van de wap is en dat Primolut dat dan weer op gang zou kunnen brengen, maar hij zei dat dat het niet was en die stap gaan we dus ook overslaan. Ik heb per direct bloed af moeten geven en 6 oktober moet ik bij hem terugkomen voor de uitslagen en opstellen behandelplan. Hij wil waarschijnlijk dan eerst ook het sperma van mijn man onderzoeken op kwaliteit en hoeveelheid zaadjes en als dat in orde is gaan we mij hoogswaarschijnlijk op de Clomid zetten... Ik ben er behoorlijk van ondersteboven en had dit echt niet verwacht. Ben boos op mijn lijf en snap er helemaal niks van. Een gewone natuurlijke zwangerschap is dus niet mogelijk en dus zullen we aan het dokteren moeten om ons zo gewenste kindje te mogen krijgen.... Ben wel blij dat we meteen al geholpen worden en verder kunnen, stel je voor dat we zo nog een half jaar of langer gewoon hadden geprobeerd.... Nou weet ik dat er hier op het forum meer geschreven wordt over PCO en dergelijke, maar weet niet goed waar ik het zoeken moet. Iemand een idee? Alle info is welkom want weet hier eigenlijk nog niks vanaf... Veel liefs, Meintje
@tamtam, fijn dat het goed gegaan is en je weer thuis bent. lekker rusitg aan doen nou de komende tijd lekker brak op de bank hangen met ijs hahahaen chocolade hmmmm. dat mag nu he want je bent ziekjes en ongi hihihi. beterschap met je armpje @mienime, ik heb idd wel het idee dat het raak is heel appart is dat maar ik voel mij anders. en sinds vandaag ook moe en weinig eetlust. zou wel erg snel zijn hoor bij onze eerste deden we er 3 x over dus in 1 keer zou wel heel erg snel zijn maar goed je weet maar nooit. nog paar daggies wachten dan maar he.
he gatsie meintje wat vervelend is dit zeg. kan me voorstellen dat je nu hevig teleurgesteld bent in je lichaam. dat is echt flink balen. heel fijn trouwens dat ze het toch eignelijk vrij snel ontdekken en je nu toch verder kunt. het is natuurlijk niet je droom om zo zwanger te worden maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel en dus gewoon moed houden. julli komen er echt wel. sterkte met deze klap verwerken.
Meintje he wat rotnieuws voor jullie zeg!! *knuff* kan me idd ook goed voorstellen dat je flink baalt, maar houdt moed en de positiviteit erin, dat pco niet het einde vd wereld is.HET KAN!En natuurlijk ook heeel goed dat het zo snel ontdekt is en jullie meteen geholpen kunnen worden! Je kan pco bij zoeken intikken en kijken wat er te vinden is hier op ZP. Heel veel sterkte iig, want dat is wel even schrikken natuurlijk. Mag ik nu wel het goede nieuws vertellen vd echo?(voel me beetje naar zo)Zal het maar wel doen: Meiden...Gelukkig was het geen dag dat de tijd voorbij krooooop en was het dus snel tijd voor de echo Goed nieuws!Kloppend hartje, genoeg ruimte, ronde schedel, 2 armpjes, 2 handjes, 2 beentjes en 2 voetjes Van hoofd naar kruin 7,3cm en we zagen ons kruimeltje flink spartelen, geweldig!Lag daar echt met een bigsmile, we zijn superblij. Ow en de uitgerekende datum is 15 April..We zijn vandaag precies 10weken.Ze heeft een aantal keer gemeten maar kwam elke keer keurig op 10weken uit Morgenmiddag intake bij de VK, maar dat is niet zo spectaculair, wel zin in.!
Oh Meintje, ik schrik er een beetje van! Hier ga je natuurlijk niet van uit! Ik leef met jullie mee, ik vind het echt heel erg! Ik hoop heel erg dat het helemaal goed gaat komen voor jullie! Veel sterkte met het verwerken van dit slechte nieuws. *KNUFFEL* Liefs Sharon
Meid logisch dat je er ondersteboven van bent Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen....... Hoe staat je mannetje ertegenover? Hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen, want het is toch iets wat je moet verwerken. En als je even wilt spuien, zijn wij er ook voor je hoor Een vriendin van mij heeft waarschijnlijk ook PCO, ze is vanaf januari nog maar 1x uit zichzelf ongi geworden, vervolgens met opwekkers nog een keer, en toen weer een keer uit zichzelf. Nu alweer 6 weken overtijd en geen posi test. Ze moet als ik het goed heb deze maand heen, en ben erg benieuwd. Dikke knuff voor jou
Ja beetje dubbele gevoelens momenteel op het forum. Maar ben heel blij te horen dat het goed is, zit je nu echt op je zwevende roze wolk.......want nu moet je het wel geloven Heerlijk meid, geniet ervan!
Hoi meiden Wil iemand mij van de lijst halen. Vandaag ongi geworden en ik klets hier eigenlijk al een poosje niet meer mee. Ik vind het toch iets teveel om overal mee te kletsen waar ik begonnen ben dus hoef ik niet opnieuw op de lijst. Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden.
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 NOD 14-07 Lieke (ronde 1) 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) OKTOBER 01-10 Sharon78 (ronde 2) 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen [/size] moest de lijst er niet zo uit zien? ik zag ineens alles blauw hehehe... en bowen zoals je vroeg heb ik het voor je gedaan... jammer dat je ons gaat verlaten meid.... jij ook heel veel succes met zwanger worden meid..