Natuurlijk willen we het goede nieuws ook horen! Wel een beetje dubbel idd, slecht nieuws en goed nieuws.... Fijn dat alles goed is met het kleintje! Geniet ervan!
@ meintje: zoo echt k*t nieuws ben heel blij voor je dat ze wel gelijk gaan helpen *dikke knuf* er zijn best veel topics over pco enzo, misschien even bij clubs kijken in zwanger worden @ minime: ohh gaaf! heb je al een foto? super nieuws joh! zo een ego: ben best zenuwachtig voor morgen.. hoop zo dat de ha me kan helpen.. ik zet echt heel zeeland op zn kop als ie komt met 'wacht nog maar even af..'... dan verander ik van dit naar hihi hoe gaat het met de meiden hierzo?
even snel een berichtje.. @meintje *dikke knuffel* lieve schat.. ik kan me alleen bij voorstellen hoe beroerd je zou nu voelen maar het komt allemaal wel goed weer. is misschien wel naar idee dat je dat hele gedoe moet gaan doen. maar gelukkig is die mogelijkheid er dan wel. *als je down voel kijk even naar mijn banner* *kus* sterkte meid. ik denk in ieder geval over je.. Maar moet je niet eerst primelot (hoe dat spul ook al heet) nemen soweiso om de ongi op te wekken..voordat je clomid kan gaan gebruiken? @mienime.. *KNUFFEL* SUPER zeg.. ik ben zo blij voor je meid.... oh ik krijg de kriebels als ik het zo lees. mijn vriendin is vandaag voor 20 weken echo geweest.. ze krijgen een jongen ... hehe @ tamtam gelukkig viel het mee. jammer van de ongi alleen.. dubbel naar voelen dus.. lekekr thuis blijven een paar dagjes... ziek melden ! hehe @tummetje wees zeker over je zaken bij je nieuwe HA ... niet zenuwachtig overkomen.. sterk in je schoenen overkomen en duidelijk zijn en alles komt goed. laat ze niet over je heen lopen.. hebben sommige HA wel de neiging te doen. als hij zegt wacht nog even.. dan zeg je.. ik ben juist HA gaan veranderen omdat mijn hulpvraag niet word beantwoord... geef mij NU een doorverwijzing!
minime super voor jou.! ik ook hier gister echo gehad! ging ook heeeeeel goed, de kleine zwaaide al een paar keer van joehoe hier ben ik en toen sprong het omhoog hahaha heel grappig. verder alles prima alles dr op en dr an. ik ben 9 weken en 3 dagen 1 dag verder als me banner dus
aaah ik heb last gister ineens roseslijm en vanmorgen wat bruinig. als dat maar goed gaat. moet nog tot zat. sorry moest het ff kwijt. ff in de stress hier. ik lees vanmiddag wel wat trug ga nu eerst nog wat doen. knuf knuf voor jullie
even snel: ben net terug van de HA, hij gaat me helpen.. hij denkt dat er nog een vruchtje zit, maar dat ie niet los wil komen.. dat verklaart mijn dikker wordende buik misschien mja.. morgen even een test doen daar, en als de test negatief is krijg ik primolut.(maar eerst test doen om te weten of we dan geen abortus veroorzaken) Hij wilde eigelijk dat ik zou wachten tot alles van nature op gang zou komen.. maar daar heb ik een stokje voor gestoken.. dus eigelijk wel goed nieuws.. hij zei ook dat deze rare cyclus niet van de pil komt.. want ik had gelijk een cyclys van 29 dagen.. dus dit komt ergens anders door..of het nu de trage opbouw van baarmoederslijmvlies is of toch een vmk.. geeeen idee.. we wachten gewoon weer af
Ha liefies! Bedankt voor de steun, ben erg blij met jullie! Hier dringt alles nog niet door, dit was gewoon het laatste wat ik had verwacht.... Ik wist ook niet hoe snel ik weg moest komen bij de gynaecoloog, wilde daar geen seconde langer zijn dan nodig. Mijn man had nog nooit van PCO gehoord en wist dus helemaal niet wat er aan de hand was en zat mij maar heel vragend aan te kijken. Ik heb bij de balie tegen hem gezegd wat ik dacht dat het was en dat dat niet zo'n goed nieuws is voor ons. Hij was erg teleurgesteld en heeft het er op zijn manier best moeilijk mee. Het liefst had hij al direct sprema gedoneerd voor onderzoek, maar dat hoefde nog niet. Hij is net als ik erg geschrokken en we weten nog helemaal niet waar we nu aan toe zijn. Maar het gevoel dat je lichaam niet werkt zoals het zou moeten geeft je een heel vervelend gevoel. Ik voel me 'stuk' en vraag me af waarom ik dan wel op de wereld ben als ik geen kindje mag/kan krijgen op de natuurlijke manier. Heb ik die brede heupen dan voor niks ofzo?!?! Hij houdt zich nu alleen sterk voor mij, het is gewoon allemaal wat teveel nu en ik krijg het allemaal niet op een rij. Morgen gaat mijn paard weg en dit had er niet nog bij gehoeven... Ik val huilend in slaap en word huilend wakker, en dat terwijl ik anders zo sterk ben. We gaan er wel voor, ik heb geen angst voor de medische kant en mijn mannetje zegt iedere keer: "Ik mis wel jouw kinderwens (sex staat op een laag pitje even) en wij, de arts en ik, gaan jou bezwangeren" Kon er eigenlijk wel om lachen We moeten ons nu inlezen in PCO en als we dan 6 oktober teruggaan voor de uitslagen gaan we het behandelplan opstellen. Sperma wordt nagekeken en ik zal op Clomid gaan (denk ik), ik heb geen idee of ik dan eerst Primolut moet slikken nog, maar dat zien we dan wel weer. Kus meiden!
Oh meintje *knuff* komt ook wel rauw op je dak he Snap ook dat je vriend het er moeilijk mee heeft, heel logisch Wel goed dat hij er gelijk weer positief in staat en je toch nog aan het lachen kan maken
Wacht eens even, ik vergeet vanalles! @tamtam, fijn dat je weer lekker thuis bent en dat de operatie voorbij is. Jammer van je ongi, maar rust maar lekker uit nu. @ tummetje, ik hoop echt dat de huisarts je verder helpt! Laat je niet zomaar afschepen! (kijk naar mij, daarom weet ik nu al snel dat er echt iets mis is). Wil je hiermee trouwens niet bang maken, maar ze moeten je wel verder gaan helpen. Zo af blijven wachten is niet te doen! Succes meid! @ mienime, wat gaaf! Zie je wel! Keigoed, en nu weer heeeeeeel gauw op die roze wolk! Enne, het nieuws is dubbel maar ik kan nog steeds wel blij zijn voor alle anderen en ik gun jullie alle geluk! @ alle anderen, bedankt voor de lieve woorden! Knuffel voor allemaal!
meintje huilen is soms wel even goed hoor. Het lijkt soms of alle nare dingen tegelijk komen. Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel als het gaat om bevruchtings moeilijkheden maar kan me voorstellen dat je het even moeilijk heb. Gelukkig weten ze wat je hebt dus kunnen ze je gaan helpen want anders had je nog jaren door geklust zonder resultaat . Ik hoop voor je dat de behandelingen die je gaat krijgen er snel voor zorgen dat je een kleintje in je armen mag houden. En gooi al het verdriet er ook uit hoor krop het niet op stress is niet goed voor je lichaam.
goedemorgen, @pixie:Ik zit al een paar weken in de ziektewet, dus ziek melden hoef ik niet @ allemaal:thanks voor de beterschap wensen. Heb veel pijn nu, werd vannacht ook een paar keer wakker. Heb 600 mg ibuprofen gekregen tegen de pijn. @ meintje: Dat is wel schrikken Wens je heel veel sterkte.
Meintje, Wat fijn dat je mannetje er zo betrokken bij is, maar je tegelijkertijd ook nog kan laten lachen. Het is een erg zware week voor je, en wil je dan ook zeggen dat je goed om jezelf moet denken. En als je geen zin hebt in werken ga je gewoon niet! Voor de 1 is het afleiding en voor de ander niet. Dikke knuff en hou je ons op de hoogte? Want gaan je gewoon proberen te steunen in deze moeilijk tijd.
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 NOD 14-07 Lieke (ronde 1) 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) OKTOBER 01-10 Sharon78 (ronde 2) 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) 14-10 tamtam(ronde 4) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen [/size]
Melanina, Northern en Tamtam, bedankt weer meiden! Ik heb het echt getroffen met mijn man, hij is zo optimistisch en dat heb ik echt nodig want ik steek helaas anders in elkaar en ga dan uit van het ergste Ik ga jullie zeker op de hoogte houden en hoop gewoon dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn! Ik weet niet of ik straks nog actief mee kan schrijven (natuurlijk zwanger worden gaat immers niet en dus kan ik dat niet goed meer delen) maar blijf wel jullie volgen! Weer tijd voor een: *GROUPHUG*
meintje: heel veel sterkte. wat een vreselijk gevoel moet dat zijn als je lichaam je in de steek laat. Je kunt niet altijd sterk zijn, leun dan maar lekker op je mannetje. Gelukkig is hij lekker positief en kunnen jullie er wel samen over praten. Dikke knuffel voor jou. Mienime en miss: heerlijk zo'n mooie echo. Kunnen jullie lekker verder gaan genieten van jullie zwangerschap. tamtam: Mooi dat de operatie geslaagd is, jammer dat je ongi bent. Laat je maar even lekker verwennen door je man (haha) Inderdaad wel mixed feelings hier. gelukkig kunnen we bij elkaar terecht. Hier alles nog rustig, komend weekend NOD.
heej meiden.. pff kom net trug uit het ziekehuis me schoonzusje ligt erin ze gaat miss vanavond of morgen haar kleintje krijgen... ze moest vandaag aan de gang gemaakt worden omdat haar bloeddruk te hoog was.. ze hebben vanmorgen en net wat gel gegeven.. maar tot nu toe weinig verandering pfff duurt altijd zo lang het wachten... maar de doktoren vermoeden dat haar bekken te klein zijn het kindje zit ook niet helemaal vast maar jah we moeten wachten tot vanavond of morgen of er vanandering is gekomen ik hoop het wel en dat ze een normale bevalling gaat krijgen... maar jah als het neit anders is dan maar een keizersnee maar dat kunnen we van te voren niet zeggen misschien dat het later wel goed gaat lopen IK HOOP HET... maar jah ik d8 ff vertellen hier zo wat ik vandaag ga meemaken heheh mijn 2 e bevalling die ik mee maak en ook nog in 1 jr tijd joehoee hehe vind het wel spannend... en ook iets moois om mee te mogen maken.. maar meiden ik ben er weer vandoor moest ff de puppie buiten laten anders had ik later allemaal bommem hier binnen liggen.. hehehehe doeii meiden ..
Ik zie dat we gelijk lopen met de cyclus, Northern. Nou ja, het is nog maar de vraag hoe mijn cyclus nu verloopt. Heb vol goede moed 28 dagen aangehouden, maar het is even afwachten