pfff ga vroeg naar bed vandaag ben moe en al bijna 4 dagen hoofdpijn maarja bijna weer weekend en volgende week word een drukke klus week dus wil goed uit gerust zijn
Ja wij gaan de w8 weken in Maar de fatboy`s liggen heerlijk hoor in ons kasteel Nog 2 dagen zie ik dan mag je testen SPANNEND! Wat denk je............raak deze maand? Ik hoop het zo voor je
hai meiden was ik ook weer. nou ik heb last hoor de zijn gekomen. had nog wel zon goeie moed zou vanmiddag testen samen met mijn vent. had gister al wat bruinig slijm maar oz weinig en temp bleef aan de hoge kant. nou die is nu gekelderd. en was helder rood vanmorgen aaaah. en ik had nog wel zon goeie moed. voelde mij zo anders en had heel erg last van buik na ei echt heel wazig allemaal. nah jah zla mijn vent zeggen dat ie maar een reep toblerone meem oet nemen vanmiddag hihihi. en dan maar weer op naar de volgende ronde. 1e zou ook wel erg snel zijn natuurlijk. maar heb in ieder geval nu wel een beetje een normale cyclus als die zo blijft is het goed. en probeer het positive maar ervan in te zien hoefik morgen ook geen smoes te verzinnen dati k niets drink hihihii. grouphug
aaah, kijk ik net ff op de calculator. en daar staat dus dat ik op een vrijdag mijn ei heb en ervoor dus de vruchtbare dagen maar mijn vent is alleen in het weekend thuis aaah dat heb ik weer. @sakina hoest met je zussie was het toch die ant bevallen was. en met de rest van de dames was gister idd zo rustig.
He meiden! Waar zijn jullie allemaal? Tum, hoe was het bij de huisarts meid? Sakina, heb je er een kleintje bij in de familie? Hier weinig nieuws, drukke dag vandaag en hoop dat het snel voorbij mag zijn..... Knuffel!
Goedemorgen meiden, Even een snel berichtje van mij. Hier alles goed, met jullie ook? Nog leuke plannen voor het weekend? Wij gaan morgen naar de bioscoop met vrienden en zondag gaan we op visite bij vrienden. Ga nu even lekker douchen en dan even wat boodschapjes doen, aan het werk en dan mijn vriendje halen van zijn werk. Hij komt vandaag weer terug uit Rotterdam XXX
Goedemorgen, Hoe is het hier? Het is vrij rustig. Hier gaat het redelijk Heb veel pijn aan mijn pols. Heb pijnstillers gekregen, maar die helpen niet en krijg er last van mijn maag van, diarree. Morgen mag het verband en de mitella af. Mijn man zit ook thuis, heeft ook last van zijn linker pols. Hij moet zo naar de dokter. Wel grappig ik rechts en hij links We hebben gisteren samen gekookt, dat wou prima, grootste lol gehad. Ik zag dat er een aantal bijna mogen testen, succes voor degenen. Hopen dat er wat roze bij gaat komen
Goedemorgen mama Suus, Hoe gaat t eigenlijk met je kleine meid? Jammer dat t niet gelukt is deze ronde... nou jah 1e ronde mag het nog hea Liefs Debby
goeiemiddag inmiddels alweer, nou met de kleine meid gaat het goed gelukkig heb de antibiotica op ze hoest nog wel wat en af en toe slaat dr stem over maar verder is het gleukkig inorde zoals het er nu uitziet. ze is nog wel erg moe heb dr eergister om 5 uur smiddags maar weer eens wakker gemaakt en gister maar wat eerder om half 4 dan kan ze nog wat buiten spelen ben benieuwd of ze dat vandaag ook heeft zal wel niet want papa komt weer thuis en daar wil ze dan altijd mee spelen. ze heeft al een heel plan met de blokken en stempelen en kleuren en tv kijken en pesten hihihi. ik heb verder echt mega last ben wat wazig hihii dizzy en begin leeg te lopen. ben ook druk bezig mijn dekbed ant schoonmaken want ons peosebeest heeft wat laten lopen vannacht. (ze is erg ziek met dr nieren en lever) wat wij nog gaan doen uuh, morgern middag haal ik mijn schoonma en neefie op die gaan oppassen hier savonds want wij hebeb een feesie bij buren van mijn ouders. dus een ding scheelt kan gewoon meedrinken morgen nu. hihi hoef ik niet steeds de snaps af te slaan want dat doen ze hier veel drinken hihi.
Gelukkig gaat t weer wat beter, het is een goed teken dat ze weer buiten wilde spelen. Ik ben ook altijd duizelig als ik ongi ben. Weet jij dat misschien.... Vandaag zou eigenlijk mijn ei moeten zijn... maar nu heb ik bloedverlies, of roze vloed... het is heel helder, niet heel veel... maar meer dan dat ik had wanneer ik ongi was met spiraal. Nu ben ik nog niet helemaal zeker van mijn cyclus, dus ben bang dat het een doodgewone ongi is. Het zou wel heel toevallig zijn als het op mijn geplande ei dag is. Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk heb opgeschreven.... hihihi Liefs Debby
dat kan idd wel van ei zijn hoor. had ik vorige mnd ook op de dag zelf beetje rozig en dag erna weg. dus is best mogelijk. heb verder geen idee hoe dat met spiraal zit en het stoppen daarmee maar is dus normaal gesproken best mogleijk tijdens je ei.
heey! wild ehet net vertellen haha test was negatief.. heb primolut gekregen.. maar word een beetje eng van die bijsluiter.. overigens is de arts bang dat er geen bloeding zal komen over 10 dagen.. waar hij dat op baseerd zei hij niet.. maar hij denkt dat er dus meer aan de hand is.. vond het ergg vaag.. we zullen ziennnn..
@ suus; aah hoop dat het snel beter gaat met de kleine meid, als paps dr is dan moet het al een stukkie beter gaan he enne..als ie er dan toch is.. kan ie jou verwennen.. massage, koppie thee