He liefies! Even een berichtje van hier, ben niet meer iedere dag hier te vinden...moet een beetje afstand gaan maken Heb afgelopen week echt een shitweek gehad, ik heb heel veel gehuild en heb me doodellendig gevoeld. Veel gepraat met mijn man, moeder en vriendinnen. 2 vriendinnen ook huilend aan de deur en dan ga ik hun juist staan te troosten ipv hun mij Als ik een ander zie huilen wil ik altijd de sterkere zijn... Ik heb nog nooit zoveel knuffels gehad als afgelopen week, dus dat voelde wel heel fijn. We gaan er wel voor, we gaan gewoon het medische traject in en zien wel wat ervan gaat komen. Mijn paard hebben we vrijdag weggebracht, mijn god, wat was dat moeilijk! Hij op de trailer en zijn vriendje bleef achter. Hij was het er ook echt niet mee eens en was erg zenuwachtig. Toen hij eenmaal ginds in de stal stond was het goed en keek hij goed vrolijk. Hij heeft gelukkig niet veel gehinnikt en heeft lekker liggen rollen in het stro. Ik heb nu wat afstand van hem genomen omdat ik moeilijk iedere dag naar hem toe kan gaan, dat is te zwaar. Iedere keer hem achter moeten laten breekt iedere keer mijn hart opnieuw. Zaterdag ben ik even langsgegaan en toen ik wegging stond hij te hinniken en daar kan ik dus echt niet tegen dan. Hij zal hard moeten werken daar... Jammer van de ongi's meiden! @tum, fijn dat je nu primolut hebt en trek je niet teveel aan van bijsluiters! Wel appart dat hij denkt dat er geen bloeding komt.... @tamtam, sterkte met je pols, gaat het alweer wat? Ook sterkte voor je man! @pixie, spannend! @sakina, gefeliciteerd met je neefje! Dikke knuffel voor alles en iedereen!
Hey hallo, Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar vind het heel erg voor je allemaal. We fijn dat je veel steun krijgt van familie en vrienden. Jullie gaan dan nu wel het mmedische traject in, maar we gaan uit van het beste, en het gaat ook vast allemaal goedkomen, ze kunnen tegenwoordig zoveel in de medische wereld. Wel af en toe even meekletsen hier hoor, ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat. En wil je natuurlijk kunnen feliciteren als het zover is XXX
Dankjewel Northern, ik hou jullie zeker op de hoogte en ik kom ook zeker langs hier om te kijken of die roze wolk is gegroeid! De medische wereld kan heel veel en dus heb ik nu al mijn hoop daarop gevestigd! We gaan er gewoon voor en hopen het beste!
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 NOD 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 19-09 Pixie (ronde 3) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) OKTOBER 01-10 Lieke (ronde 2) 01-10 Sharon78 (ronde 2) 04-10 Northern (ronde 3) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) 14-10 tamtam(ronde 4), yvo08 (ronde 4) 19-10 Debby86 (ronde 1) 27-10 mama suus (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist Goedemorgen meiden! Ik heb even mijn NOD datum aangepast. Afgelopen vrijdag ben ik ongi geworden. Eerste keer na het verwijderen van mijn spiraal... dus zit nog wel in de 1e ronde. Werkze iedereen! Liefs Debby
@meintje: Wat kan een knuffel je goed doen Gelukkig kun je er met veel mensen over praten. Sterkte ermee. Met mijn pols is het nog hetzelfde Erg pijnlijk nog. Het verband is eraf, maar mijn mitella hou ik nog om anders heb ik nog meer pijn. Kan er nog vrij weinig mee, probeer wel is wat, maar dat gaat niet zonder pijn, komt ook door de hechtingen gedeeltelijk, dus als die er volgende week uitgaan zal het wel beter gaan. @ Sakina: gefeliciteerd met je neefje, leuk he zo'n kleintje Mijn nichtje is gisteren al weer 1 jaar geworden gaat zo hard, de tweede is onderweg nu wij nog @pixie: Spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat de ongi wegblijft en de test positief is. [-o< Voor iedereen een **KNUFFEL**
Hoi allemaal, Ik heb mezelf vandaag net aangemeld op deze site. Ik zoek juist dames die zich in dezelfde situatie bevinden als ik. Ik heb voor het laatst ongi geworden op zondag 31-08. Mijn vriend en ik zijn nu bezig voor de eerste ronde! Groetjes, Wendy
Hoi Wendy, Nou ik ben net ongi geweest dus ga nu ook voor het echie! Spannend hoor allemaal! Ik zal mijn banner nog even aanpassen... hihihi Klopt helmaal niets van! Liefs Debby
Heej Tamtam, Ik lees en schrijf alweer een tijdje mee hoor.... Ik dacht dat ik 2 dagen na het verwijderen van mijn spiraaltje ongi was geworden, het was alleen heel weinig en duurde maar 1 dag. Afgelopen vrijdag weer bloedverlies. Dat was blijkbaar mijn echte eerste ongi, want nu duurde het 3 dagen en was vrij heftig met veel kramp. Dus terug bij af, maar nu wel goed mijn cyclus is zicht. Liefs Debby
Leuke tip he voor als je zwanger bent Ik wou dat ik dit geweten had toen ik voor het eerst zwanger was...