Tsjonge, wat een spannende tijden hier, vooral voor PIX!Wowie hey, ben zeer benieuwd. Woensdag ga je testen, begreep ik? Tam:beterschap met je pols! Sakina:gefeliciteerd met je neefje! MamaKitty:geweldig een zoon!van harte! Verder heb ik niet terug gelezen meiden, sorry, maar denk aan jullie allemaal... Ben de laatste tijd niet echt dagelijks op het forum. Hier gaat verder alles vrij goed...Moe, met vlagen misselijk, maar het valt allemaal reuze mee.Woensdag 11 weken en volgende week donderdag hebben we de 12 weken echo Dochterlief is snotverkouden..Was een zeer moeilijke nacht voor haar afgelopen nacht...Moeite met slikken en een beetje normaal ademen door alle snot die in de weg zit.Vandaag maar even luuf gehaald (kinder-dampo), dan gaat het hopelijk vannacht beter.Overdag gaat het redelijk goed met haar.Ze houd zich kranig en speelt gewoon door, maar je ziet wel aan haar dat het haar iets meer moeite kost...snel uitgeput en als iets dan niet lukt of niet mag, is ze erg verdrietig.Maargoed...gaat wel weer over, ons prulleke
hai hai meiden was ik ook weer, had het dit weekend druk, @sakina gefeliciteerd met je neefie, @pixie, spannnnnnend! duim duim duim @wiggy, welkom hier @tamtam, wat vervelend dat het zo trekt zeg hoop dat het snel beter voelt, en hoest met de pees van je vent dan is die al wat beter. @meintje, knuffel knuffel knuffel he meid wat vervelend is dat toch wel super dat je zo veel steun hebt. en je hoeft echt niet altijd de sterktse te zijn hoor. snap het wel heb het zelf ook altijd. maar af en toe eens getroostd worden is ook wel fijn. hier nog steeds ongi niet zoveel meer dus we kunnen vant het weekend zowiezo weer oefenen hihihi. verder heftig weekend gehad groot feest met heel veel drank dus achter af blij dat ik toch niet zwanger was want was er niet gewoon onderuit gekomen en wilde het dan echt nog niet Zeggen. en vanmorgen is ons lieve poesie overleden na lang ziektebed. ging vanaf vrijdag ineens heel slecht dus wilden toch vandaag met dr heen maar ze was dus zelf al gegaan.
Dankjwel mama suus! Gecondoleerd met je poesje, bah....altijd naar zoiets. Is ze wel oud mogen worden?
Pixie: je houdt het lekker spannend. Kom woensdag direct kijken. Welkom Wiggy en succes. MamaKitty: een zoon, gefeliciteerd en wat leuk dat je het zo vroeg al weet. Zal ik zeker onthouden als ik zelf zwanger ben.
mama suus: gecondoleerd met het overlijden van je poesje. Maar zo ziek is ook zielig. Heeft ze nu wel rust. Sterkte
@ mama suus: De pees van mijn man ging gisteren volgens mij iets beter, hij is wel gaan werken, maar hij ging anderen vertellen wat die moeten doen Hij is hek werker, dus zijn eigen werk kan hij nu niet doen. Zal straks wel horen hoe het is gegaan. Wat erg van je poesje gecondoleerd @ Debby86: Oke, ik dacht dat je nieuw was, toch succes gewenst
Bij dochterlief pretecho met 21 weken. Nu dus met 16 weken. Ennuh bedankt voor de felicitaties meiden! NU JULLIE OOK ZWANGER WORDEN HE! KOM OP!
dankjuliiewel, ze was maar 6 jaar maar wel een mooi leven gehad. ook wel veel operaties. en het is idd beter zo. wat grappig idd mama kitty zo snel al.
nou.. mijn eigen ongeduld heeft mij ingehaald. heb kruitvat test gehaald.. en tja hoor.. binnen 5 minuten was ie DIK poisitief. schoonzus vragen voor digital later... en ja hoor ZWANGER zie mijn foto's ik ben helemaal giegilig.. even pizza maken
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jiehooeooeeewwww, gefeliciteerd, meid! wat goed, zeg ow ben zo blij voor jullie (jou en je mannetje) *maakt dansje* wiggy welkom en succes met zwanger worden. mama suus aw wat sneu van jullie poesje! *knuff* gecondoleerd
jaaah pixie super meid oooh helemaal geweldig zit gewoon helemaal mee te genieten. en het kan echtn iet missen hoor echt megapositief super zeg gefeliciteerd en geniet van je pizza hihihi en je zwangerschap.
dank jullie wel ik ben echt op een roze wolk.. al de hele dag eigenlijk.. hahah ondanks dat de 2 echte pas vanmiddag gedaan waren
Ja dat is zeker goed om te weten Al zijn we er nog niet over uit of we het willen weten, maar ja eerst maar eens zwanger worden
WOUWIE GEFELICITEERD Jou eigen pendel komt uit, je hebt steeds gezegd deze maand ipv oktober zoals Caruli voorspelde.