Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Ja ik heb wel een dieet gevolgt van de Weight watches, maar moet eerlijk zeggen ik ben nooit zo noukeurig gedaan hoor deed het meer op mijn eigen manier.
    Maar ik sprak een vriendin van mij en die had het zelfde gehad toen ze een beetje gestresd was omdat ze haar werk al heel lang niet leuk vond.
    Toen ze een andere baan kreeg was het zo over.

Ik zit ook niet echt lekker meer bij het bedrijf waar ik werk, misschien helpt dat ook mijn spoelgang te vertragen...

2. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Geen stomme vraag, weet het antwoord ook niet. De meest normale, meest verkochtte test misschien? Het zijn nl altijd staafjes met een plastic omhulsel waar je overheen moet plassen (of dippen in een bakje urine als je dat prettiger vindt)...

Liefs

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    @ Knuffel voor Lieke! Da's niet waar je op had gehoopt....hoop dat de zakjes heel gauw hun werk zullen doen!

@Ha Lexy! Jij weer even hier! Lekker joh, vakantie in het vooruitzicht!

Hier geen nieuws, broekloer mee maar niks hoor! :(

Er is hier toch net een bui gevallen joh :confused: niet normaal! Hagelstenen van een cm doorsnede, we waren ook nog eens buiten....AU!
    We hadden toch wel lol eigenlijk.....

Is er iemand die binnenkort weer een testje gaat wagen?
    Ik wil per ce testen op een vrije dag van ons (dus weekend) en dit weekend niet want dan hebben we zaterdag verjaardag van mijn man en zondag de hele dag demonstraties met de paarden dus dan wordt het pas de week erna dat ik weer ga testen (durf te testen). Maar hoop toch wel dat ik voor die tijd al gewoon ongi word hoor!

*Ik draai mijn kont nog even lekker dieper in de fatboy, is er nog iets te snacken hier?*

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ik heb eigenlijk niets in huis, zelfbescherming heet dat geloof ik. Alleen After Eight, weet niet of je daarvan houdt? *zet doosje op tafel*

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    meid dat is echt balen.. heeft de doktor je iets voor je darmen gegeven om dat een beetje te verlossen?

*dikke knuffel*

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    sorry pas nu gelezen :p

is het movicolon? want dat is inderdaad vies spul. ze zeggen lekker citroen smaak, nou lekker is anders zeg hahaha..

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113

Hm, nou...lust best een after-eightje hoor :D
    Ik heb hier ook nog een zakje Baked chips, Luikse wafels en Campino snoepjes....

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Doe mij maar een campino snoepje.

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ben even lekker naar de macdonalds geweest en daarna naar het bos (kuil) was wel even heerlijk.

mijn darmen zijn nogsteeds verstopt. Heb nu ineens WEL een posi ovu test (donker) dus snap er geen barst meer van haha...

10-08 12.00 licht
    11-08 18.00 licht
    12-08 12.30 negatief
    12-08 18.00 dik positief

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Als het klopt heb je in ieder geval supergoed geklust! Toch?

11. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Toch maar weer proberen te klussen dan vanaaf? 8)

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha hopelijk... vanochtend nog :D

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @lieke:he gtesie wat rotnieuws!dat is niet waar we op hadden gehoopt!
    dikke knuff en flink je neus dichtknijpen met die zakjes.

14. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    @bloempje: ik ben een verzekeringswiskundige.
    En dat plaatje: NEEE... Geen Hummers... er staat vlak bij mij zo'n oerlelijk ding voor de deur. Maar netjes parkeren, ho maar! Ik moet er wel bij zeggen dat roze ook niet mijn favoriete kleur is.... Waarom is zwanger zijn op dit gehele forum roze? Ik ga voor babyblauw :p

@pixie: Maak gebruik van die donkere streep :p verlaat de computer en ga je mannetje knuffelen en verwennen :p

@cin: ik weet het nog niet hoor, hoeveel kinderen wij zouden willen. Ik wilde vroeger altijd vier kinderen krijgen maar nu weet ik het nog niet hoor. Eerst maar kijken of nummero uno zich wil aanmelden! Mijn man is van een meerling, ik hoop dat dat een generatie overslaat, want een meerling lijkt mij wel pittig... Het is natuurlijk anderzijds wel grappig...

@mamaline: GEFELICITEERD!

@melanina: nee hoor, ik heb nog helemaal geen kleertjes gekocht. Ik ben van het type "doemdenker", straks lukt het niet en dan zit je met die kleren. Ik doe niet aan ovutesten, maar ik temperatuur wel, zodat ik een idee heb wanneer mijn ei moet komen. Ik ben al blij dat ik na het stoppen van de pil twee keer ongesteld ben geworden en dat het 'slechts' 38 en 35 dagen duurde. Ik had vroeger ook wel een lange cyclus, dus daar stond ik dan ook niet van te kijken.

@northern: dat klussen is best wat werk. Wij hebben vorig jaar een huis gekocht en toen bijna alle kamers opgeknapt. Dat scheelt een hoop werk nu!

@lieke: jasses. dat is geen leuk nieuws om te horen. Bah. Dikke knuffel.

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Bedankt Mamaline! Ik wilde ook even weten of je kunt testen met opgevangen urine, maar dat kan dus wel. Vind ik handiger dan erover heen te plassen.

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Werkt idd prima, eerst opvangen en dan test erin, geeft minder geknoei en zo heb je minder kans om ook over de test zelf heen te plassen en dan kanie verkeerd gaan.
    Meestal moet je hem dan wel langer "onderdompelen" dan wanneer je over het staafje plast, maar staat vaak duidelijk beschreven in de gebruiksaanwijzing.

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hey meiden hoe is het hier.

mamaline hoe voel je je nu?

hier gaat het goed. me boobs beginnen nu aardig te groeien pfff.
    verder nemen de kwaaltjes af, alleen nog moe maar ja da heef iedereen.
    ik heb echt zin in zaterdag dan kan ik iedereen het nieuws vertellen en morgen de ouders van luuk!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    is vanochtend niet genoeg dan? hahahaha weet niet of hij nog kan. hij deed vanochtend al moeilijk :p

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Meintje, welke paarden heb je? Heb zelf ook veel paardgereden, helaas geen trotste bezitster van een eigen paard, maar wel altijd een 'verzorgpaard' gehad :) Tegenwoordig is het rijden wat minder geworden. Lessen bij een manege vind ik persoonlijk meestal vrij duur, en daarbij houd ik er ook wel van om een beetje voor mezelf te rijden.
    Niet alleen maar voltes en achtjes in de bank achter elkaar aan hobbelen :D

Ben je vooral een recreatieruiter of doe je ook mee aan wedstrijden?

Groetjes Sharon

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hey miss! :) hier alles goed!en hoe gaan jullie het morgen (en zaterdag) brengen?gewoon vertellen?leuk, hoor om zulk nieuws te delen :D

Deel Deze Pagina