succes met terug lezen hahah er word zoveel geschreven dat als je dit bij gelezen hebt je weer de nieuwe post bij moet lezen.
hahaah ja ik weet het We hebben tijden gehad dat er 30 pagina`s per dag geschreven werden Dat was echt niet grappig meer te noemen, als je dat bij moest lezen Maar ik ben weer bij
mooi zo en het is nu bijna bedtijd dus kan je morgen weer bij lezen haha ach beter een druk forum dan eentje waar niks getikt word
ooohh spannend morgen moet ik mijn NOD krijgen ben benieuwd duim voor me dat die niet komt meiden hehehe misschien helpt het maarja ik ga weer verder met feesten mijn nichtje is jarig hier tegenover laterss meiden en zo niet slaap lekker dan alvast
volgens mij wel goed.. merk nog niks.. zondag is de laatste pildag.. dus ik ben benieuwd... hoop eigelijk dat ik gewoon 3 dagen later ongi word.. dat scheelt iedereen de zenuwen we zullen wel zien hoe het gaat hoe is het met jou?
Hallo dames, Spannend sakina. We willen geen ongi zien. Wat tamtam zegt, blijf genieten van alle voorbereidingen voor het huwelijk, het vliegt voorbij. Maar het is erg mooi. Kan me ook haast niet voorstellen dat ik alweer ruim een maand getrouwd ben haha. Hier alles rustig, de ongi is weer verdwenen dus kunnen weer aan de slag haha.
tot nu toe nog gee ongi te bekennen wel steken in de buik alsof mijn ongi er aam komt.. maar ja we w8en af hihi als hij weg blijft doe ik zondag een test
en nog wat ik heb eergister en gister voor me zelf gependeld.. er kwam uit: wat is ja = rondje wat is nee = streepje ben ik nu zwanger = rondje ben ik van 4 weken = rondje krijg ik een meisje = rondje ( en gister stond die stil) krijg ik een jongen = streepje ( gister rondje) kan ik vrijdag testen = streepje kan ik volgende week testen = rondje miss dat die over de geslachten nog ni uit is als dit klopt natuurlijk.. maar ja we zien wel ik heb ook wat persoonlijke vragen gesteld en op die antwoorden had ik echt zoiets van ZOU HET? en jah hoor gister avond kreeg ik daar wel degelijk de zelfde antwoorden op... ik schrok me dood.. nu maar hopen dat de rest ook uit komt spannend
helaas volgende ronde beter ben net ongi geworden... dus dat pendelen klopt tog ni... maar ja is de tijd ervoor dat komt het wel... liefs sakina
tamtam hehe maakt ni uit jo... tog bedankt mienimee wat bedoel je met er is wel IETS dat je op weg helpt hehehe Northern thnxx