Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    heheheheh doe ik... maar gaat ni echt...

ach ja komt wel...

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    blijven proberen idd, anders weet je helemaaaal dat het niet lukt :p

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    volgende keer beter sakina, bij mij kwam mijn eigen pendel ook niet uit hoor je kan hem zelf behoorlijk beinvloeden als je iets graag wil geeft hij ook die antwoorden.
    was vorige mnd ook zwanger voglens mijn eigen ding maar ongi kwma zlefs een dag eerder hihi.

heb toen van mijn vent lekker toblerone gehad en ik kan dr weer tegenaan hihihi.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ai zeg.. pendelen is dus niet geknipt voor je hahaha

balen sakina!

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    balen sakina. Veel succes in de volgende ronde.

6. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heb je gelijk in maar ik heb er niet zoveel zin meer in om telkens die dagen in de gaten te gaan zitten houden wanneer je nu wel of niet vruchtbaar bent en dan wel of niet moeten klussen...

ik ga vanaf nu gewoon lekker me leventje verder en ik zie wel als ik zwanger raak. ik krijg der koppijn van elke maand da gestres hehehe..

en jah raak ik zwanger dan heb ik op de goede dagen geklust hehehe...

maar ik blijf wel gezellig hier mee kletsen hoor:D

hier valt nog wat een en al info te vangen hehe en het is wel gezellig met jullie:D

liefs sakina

7. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    neej klopt het is gewoon bijgeloof dat ding...
    maar vond het gewoon leuk om een x te doen ;)
    nou aangezien het resultaat dus niet voor herhaling vatbaar hihi...

8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    cker niet hehehe
    doe het ook ni meer komt vanzelf wel keertje:D

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hier alles goed hoor. Nergens last van, ben erg benieuwd hoe het gaat deze maand. Soms een beetje hoofdpijn, maar dat heb ik wel vaker.
    Ik hoop echt dat m'n cyclus weer normaal is, of in ieder geval dat de :evil: zich redelijk op tijd laten zien! Of liever natuurlijk een positieve test, maar daar ga ik nog maar even niet vanuit.

Ik hoop ook dat jij ongi wordt, Tummetje! Maar anders weer terug naar de HA? En dan verder onderzoek?

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Jammer Sakina! Veel succes in de volgende ronde.
    Wie weet komt de pendel van Lautjuh uit, zou ook mooi zijn toch?
    Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk :)
    Je hebt groot gelijk dat je je er nu iets minder mee bezig gaat houden, het is niet de bedoeling dat je er helemaal gestresst van gaat worden natuurlijk! Wel aan jezelf (en je mannetje) blijven denken, het komt helemaal goed!

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey meiden,

Weer thuis van het werk, net even lekker gedouched en de kleren in de was gedonderd :( Ik was aan het werk bij een gezin waar de vlooien een beetje de overhand hebben, en aangezien ik ze niet wil, maar even snel douchen :)

Hier verder nog wat gebeurd?

Groetjes
    XXX

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hé bah, vlooien! Van de hond?

Het is hier volgens mij nog aardig rustig.
    Ik hou het hier een beetje in de gaten en ondertussen kijk ik GTST.

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Moet je zekerzz niet doen, sakina!
    Heb ik ook niet gedaan, gewoon sexen wanneer we zin hadden, niet gekeken van oh nu zou ik het vruchtbaarst zijn bladiebla.just go with the flow :D

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mienime ik zie dat je een combinatietest ga doen. wat houdt dat nou precies in?

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ik duim voor een posi test voor je hoor ;)
    als ik niet ongi word ga ik sowiezo naar de huisarts.. dat wil hij zelf ook.. maar ik heb geen idee.. had vandaag erge krampen.. alsof ik ieder moment ongi moest worden :( moet nog 3 dagen :rolleyes:

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dat is de nekplooimeting bij 12 weken en een bloedtest om te zien of je een verhoogde kans hebt op een kindje met down.elke VK is verplicht te vragen of je die wil, maar je mag zelf bepalen of je dat wil of niet.
    het is een kansbepaling(1 op de 1000, maar je kan net WEL die ene zijn)., dus geeft geen duidelijkheid, maar mocht er een verhoogde kans uitkomen, kan je bv een vruchtwaterpunctie(MET risico!) doen, dat WEL kan uitlsuiten of je kindje het syndroom heeft en dan kan je tijdens de zwangerschap je beter voorbereiden op een kindje met down en zij hebben meestal ook nog andere aandoeningen zoals aan het hartje, kunnen ze daar na de bevalling meteen rekening mee houden ivm evt operaties ed.sommigen kiezen dan zelfs om de zwangerschap af te breken, maar wij doen het meer om nog een blik te werpen op ons frummetje, anders moeten we tot 20 weken wachten vanaf nu pfff haha

17. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    cker sharon is ook beter ff lekker rustig aan doen is de tijd ervoor dan komt het wel tog:D

en zoals je zegt miss heeft lautjuh gelijk we zien wel...

groetjess

18. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Nee van katten :confused:
    Echt het hele huis zit eronder........
    Maar wil die dingen niet in m`n eigen huis, en dat onze hond ze krijgt, dus vandaar direct alles maar even in de was en onder de douche :)

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeiemorgen allemaal hoest nou hier?

hier wel lekker heb mijn handen vol aan onze kleine meid die heel erg in de ik ben 2 en ik zeg nee fase zit. kan niks goed doen in dr ogen ze stuurt mij zelfs al in de hoek whahahaha. verder gaan we lekker oefenen dit weekend hihihi.

@tummetje het klinkt veelbelovend dat je al wat krampjes hebt dus wie weet.

@northern, gatsie zeg al die vlooien en katten vlooien zijn ook zo groot. wij hadden er in dit huis ook last van vorig jaar of jaar ervoor. had hier klein hontje gewoont en we hebben dus 2 woonkamers en in de een kwamen we dus niet erg vaak en zoog ik ook maar 1 keer in de wk ofzo. en lag dus tapijt in. nou liep er in de zomer en mijn hele benen zaten eronder bah meteen spul gekocht en flink gespoten en hele huis laminaat gedaan. nu hebben we geen last meer. echt zo vies was dat.

@mienimi, dus je doet test om alvast ff te kijken hihi ben je niet bang voor eventuele uitkomst dan? klinkt miss wat raar zo maar bedoel ze hebben ons toen gezegt dat dus normaal was 1 op zoveel maar dat de meeste mensen toch een lagere waarde hebben en zich dan meteen zorgen maken terwijl dit niet nodig is.
    ik heb hier ook eens gekeken van de wk op internet en in dld krijg je dus standaar 3 keer echo in begin dus en dan tussen 18 en 22 en nog eens rond 33e wk. maar vorgie keer kreeg ik dus elke keer een echo weet nu niet of dit standaard is bij dit ziekenhuis of dat het was dat ik voor dld privat verz was toen. maar jah we zullen zien de volgende keer.

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hoe is het hier?
    Met mijn pols gaat het langzaam iets beter.
    Volgende week woensdag gaan de hechtingen eruit en dan maar kijken hoe het gaat.
    Ben ook wel bang dat als ik weer meer ga doen dat de klacht terug komt, maar de assistent zei al dat ik het heel rustig moest opbouwen dan is de kans het kleinst.
    Begin december loopt mijn contract ook af, dus zodra ik weer volledig aan het werk ben ga ik solliciteren, want ik ga er vanuit dat ze me niet willen houden, vorige keer deden ze al moeilijk, omdat ik te oud ben en nu met mijn pols.
    We zullen zien eerst herstellen.
    Ik had dinsdag even een dipje :cry:
    De muren kwamen op me af, ging over alles nadenken.
    Dat krijg je als je al lang thuis zit en niks kunt :(
    Nu gaan we morgen wat leuks doen :D
    Eerst gaan we naar dierenpark Amersfoort, moet heel mooi zijn en ik ben er nog nooit geweest, en daarna in Soest eten bij de pannenkoekenboerderij.
    Vind ik wel lekker er even uit :)
    Maandag gaat met zwager trouwen, dus mijn man heeft ook lang weekend.
    Het is een kleine bruiloft alleen naar gemeentehuis en dan koffie en gebak bij hun thuis verder niks.
    Ze trouwen om 10 uur, dus 's middags zijn we weer thuis. :(

Deel Deze Pagina