Ja, daar heb je het al! De mannelijke trekjes komen naar boven whahaha! Gelukkig nog maar een paar daagjes, Tummetje! 't Zal wel meevallen. Ik hoop dat je ongi wordt! Duim, duim, duim!
@Suus: Hoe lang wonen jullie al in Duitsland? Zijn jullie daar heen gegaan i.v.m. bijv. werk, of voor de huizen? Mijn ouders wonen ook in Duitsland. Mooi huis met veel ruimte, ze hebben een kennel dus voor de honden is het ideaal. Alleen jammer dat we er niet zo even snel heen kunnen rijden. Al valt het op zich mee, ongeveer 3 kwartier rijden. Maar toch...eerder woonden ze op een kwartiertje rijden van ons vandaan.
whahaha *checkt (.)(.)* whahaha nou.. ik schrok me dood haha.. misschien zaten ze er al hoor...dat het me nu pas opvalt.. maar voor zover ik weet rommelt er bij jou al wat? of voel je, je al zwanger?
Zo het is weer weekend Voor mij is het al weken weekend. Vanmiddag naar Dierentuin Amersfoort en eten in Soest. Volgends mij is het heerlijk weer buiten, dus daar moeten we nog even van genieten De komende dagen zit ik in mijn vruchtbare periode, dus daar moeten we van gebruik maken Mijn man wil niet meer weten wanneer ik vruchtbaar ben, want dan vind hij het zo'n moeten, dus dan moet ik hem maar verleiden haha. Denk dat ook beter is en spontaner. Iedereen die ook aan de klus is succes ermee
Ik heb soms wel last van steken bij de lies en laag in de buik....maar of dat iets betekent? Geen idee! Maar de tijd van het broekloeren is wel weer aangebroken
En, hoe was het in de dierentuin? 't Is idd lekker weertje vandaag, héérlijk! Gooi je verleidkunsten in de strijd dit weekend!
Sharon, klinkt volgens mij wel goed ik heb die steekjes ook en een last van mijn liezen hoop dat het iets goeds betekend. Ik heb ook precies toen ik mijn innesteling zou moeten hebben 3 en een halve dag bruin/ roze bloed verlies gehad, zou het nu toch zo zijn...? Groetjes Lieke
Het was erg leuk in de dierentuin en het eten was ook lekker alleen zat ik heel snel vol We hebben heerlijk van het zonnetje genoten. Morgen nog een mooie dag, dus gaan we weer naar buiten. Dat verleiden komt wel goed
Hoi daar, heb me net aangemeld. 29 augustus gestopt met de pil, 1 september ongi geworden, de 15e mn ovulatie gehad, getest, erg he , en nu al een week buikpijn en zere borsten en moe, moe moe. Vandaag een test gedaan en natuurlijk negatief. Is het verstandig om morgen te testen? Wie heeft deze verschijnselen ook? Kan natuurlijk ook ontpillen zijn, maar voor de eisprong was ik alleen ontzettend hyper en opruimerig. Groetjes!
oh lieke spannend zeg! ik duim voor je meid welkom lammetje ik zou maar er niet te veel op je symptoompjes hopen.. ontpillen is echt een kreng .. hoop het natuurlijk voor je dat je gewoon te vroeg bent.. zijn natuurlijk wel mensen die zwanger worden gelijk maar ook zoveel die symptomen hebben en toch ongi worden.. wel succes en veel plezier met zwanger worden
Ey pixie, ja, daar reken ik ook op, dat ik gewoon ongi wordt, maar ja, je hoopt stiekem toch... Maarr, ik zie dat jij bijna 5 wk bent, gefeliciteerd!
ja bedankt. is spannende tijden hier ook hoor.. dat spannend afwachten op posi test is wel wat maar dit is toch wel een stapje erger spanning.. dat het toch goed blijft zitten is een dagelijks zorgen .. trouwens ik zou gewoon toch afwachten tot na je NOD.. weet dat je wil testen maar je ei was op dag 15 en een dpo kan toch wel 16 dagen ook zijn.. dus.. zou in ieder geval even een dag voor bij laten gaan aangezien ie neggatief was
Ey, ja dat kan ik me voorstellen dat, zeker de eerste 12 wk, erg spannend zijn. Ik wacht denk ik tot maandag morgen, voor ik naar m'n werk ga. M'n vriendin was een week overtijd toen ze postief teste, dus ik weet inderdaad dat het afwachten is. Mn man en ik liepen gisteren langs van die zaken waar ze baby artikelen verkopen, raar dat we daar misschien met een paar maanden ook dingen gaan kopen.
Thanks Pixie, Waarom dacht jij dat het deze maand wel een raak kon zijn? Had je al bepaalde symtomen? Zou vandaag met mijn vriend testen, maar denk dat ik nog even wacht. durf nog niet
Spannend Lieke Persoonlijk zou ik niet voor NOD testen, maar je moet doen waar jij en je vriend je goed bij voelen kan me voorstellen dat je nog niet durft De duimen draaien hier, hoor...Ook voor alle anderen die vlak voor NOD zitten
Hallo Mienime, Wat waren je symtomen voor nod? was je al misselijk? ik wacht denk ik tot woensdag met testen. echt zo spannend
hai hai, was ik ook weer heb weer wat meegemaakt, kom net uit ziekenhuis was vrijdag met kleine ant boodschappen doen en merkte al dat ze ziekeig werd dus op naar huis voor temp en zetpil eventueel. maar was bijna thuis nog km toen kreeg ik geen gehoor meer en ja hoor weer een beste koortstuip dus hup auto aan de kant 112 gebeld en erna me vent en ma voor diazepen me ma was eerder dan ambulance maar diazepen wasn iert meer nodig ze schokte niet meer. nou toen maar weer naar ziekeenhuis en daar gebivakkeerd ze heeft nu fikse verkoudheid en ligt heerlijk in dr eigen bedje te slapen. want daar lukt het dr niet. zo dat was ons weekend. en ik weet niet meer geloof sharon. wij zijn hier idd gaan wonen voor de huizen mijn ouders woonden hier al 3 jaar en mijn man die zag het ook wel zitten. hij is militair dus voor zijn werk maakte hetn iet uit. tis gewoon lekker groot en rui voor veel minder geld en jah als je zo dicht aan de grens woont is het makkelij te doen hoor.
Ik hoop het voor je Lieke! (en voor mij natuurlijk ook ) Als de wegblijven, wanneer ga je dan testen denk je? Groetjes Sharon