Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo Dames,

Daar ben ik weer naar een zo'n 4 weken bij de schoonouders te hebben gewoond, wonen nu lekker weer in ons eigen huisje heerlijk wat een rust:D
    Nu kan ik gelukkig weer alles blijven volgen ;)
    Ik ga niet alles teruglezen want jullie hebben me teveel afgebabbeld haha!

Zou iemand mij in het kort kunnen vertellen wie er zwanger is geworden in de tussen tijd en wat ik nog gemist heb?

Nou bij mij is helaas nog niks te melden zit nu in mijn derde ronde de duiveltjes zijn gister gekomen dus weer met volle moed er tegen aan!
    Alleen dat ik geen cyclus van 28 dagen heb maar tot nu toe beide 2 keren een week vroeger.
    Dus ben eens benieuwd:D

Nou ben blij dat ik weer terug ben en heerlijk om zo weer te kunnen kletsen heb ik gemist ;)

groetjessssss

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Welkom terug.
    Er is inderdaad veel af gebabbeld.
    Er zijn wel weer wat zwangeren in ieder geval Pixie, die weet ik zo nog, misschien weten de anderen nog wat namen :)
    Jammer dat de :evil: zijn gekomen, op naar de volgende ronde dan maar.
    Succes!

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Oh super pixie van harte gefeliciteerd:D:D:D:D

Nou mijn :evil: :evil: zijn maar rare maar dat heb ik een tijd geleden ook al verteld is echt bruinig en maar een heel klein beetje de vorige keer was het maar 2 en halve dag dus ben eens benieuwd nu!

Allemaal heel erg veel succes en natuurlijk veel klusplezier:D

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    heheh dank je meisje

lekker weer thuis.. voelt het vreemd?

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier nog geen ongi, wel steken :(
    Meestal begint het op dag 27 al te rommelen, en dan ook al wat gekleurde afscheiding heb (sorry :oops: voor de details, op de vroege morgen ;) )

Verder alles goed met iedereen?

XXX

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @northern dat klinkt veelbelovend meid super.

ik hoop dat wij onze tijd ook goed benut hebben. had gisteravond steken dus denk mijn ei. en hebben eergister flink geklust. vanmorgen was mijn temp lager dus duid op ei. al voelde ik hem dus al gisteravond heb geen idee wanneer ie dan precies was maar we gokken ermaar op dat mijn vent sterk zaad heeft die idd die 72 uur volhouden. hij is gisteravond wer vertrokken naar zijn werk vandaar en we hadden voor de tijd niet echt zin hihi. jah toen ie eenmaal wegging maar jah dan is het wat laat he anders is ie nog later dar hij was er nu al om 22.15 dus dat was geen optie. hihi.

@meisje, ken ik jou al dan kan het mij niet zo goed meer herinneren. of ik er toen al was. wat was de reden dan dat je zo lang ergens anders woonde? als ik zo vrij mag zijn om het te vragen hoor hihi.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    whoohooo gisteren ongi geworden! :whistle:

ohh we kunnen eindelijk verder! :D

hoe is het hier meiden? ;)

8. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    Voor deze ene keer zijn we er blij mee ;)

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    gefeliciteerd tummy en northern!ik duim voor je en voor iedereen die (bijna) mag/kan testen :D

lees wel mee, maar heb niet altijd de puf om iets terug te zeggen, maar ik denk aan jullie allemaal en leef met iedereen mee!

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Thanx voor je duimen draaien ;)
    Jij alweer 12 week heen jah!
    Wat gaat de tijd toch snel ;)
    Hopelijk volgen we je snel!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    haha dank u voor de felicitaties :)

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik heb echt geeeeeen idee welke cyclus ik moet aanhouden.. :( Zal ik er gewoon vanuit gaat dat het 28 dagen is? :rolleyes:

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Gefeliciteerd, nieuwe ronde yoehoe!
    Northern ik hoop voor je dat de ongi weg blijft.
    Ik ben nog steeds misselijk en pijn in mijn onderbuik pff.

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @mienime
    succes vandaag bij de combitest

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    yipee tummetje.. finally.. kan het echte werk weer beginnen :D

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Nog niks!
    Zelf de ongi hoofdpijn is er nog niet :(

Hopelijk geen geintje van m`n lichaam, heb ik het afgelopen jaar al genoeg gehad..........

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tummetje super zeg toch nog mooi optijd nu. zou gewoon eerst uitgaan van 28 dagen hoor. je kunt het altijd nog aanpassen toch. je merkt vaak wel als je ei er is aan slijm ed.

northern spannend!

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hahah jaaa..idd! ik wil heeeel graaag bij de juli mama's komen :D

@mamasuus: :oops: nou..ik weet niet hoe ik het dan moet merken.. let daar eigelijk nooit zo op :oops: heb wel iets gelezen over rauweititachtig ofzo :) maar heb dus geen idee

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    tummetje nou idd als je slijm er uitziet als rauw eiwit en het is ook nog eens veel dan komt ie er aan. maar niet iedereen heeft dat. je kunt ook steken hebben als ongi rond sprong (heb ik dus ook) daaraan kun je het ook voelen.
    en ik heb altijd ineens nog meer zin aan sex tijdens eisprong ehct heel appart hihi.

20. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo meiden alles goed hier vandaag?

@pixie: nou vreemd is het niet echt is wel wat wennen maar vind het heerlijk is een stuk korter bij mijn werk en een stuk meer ruimte nu het bevalt me super gelukkig heb er geen spijt van ;)

@mama suus: Zeker mag je dat vragen ;)
    We woonden eerst in een appartement en toen kregen we een huis toegewezen maar was niet precies bekend wanneer de bewoners eruit gingen zou eigelijk eind juli begin augustus zijn maar dat was uitgelopen omdat zij naar een nieuwbouw gingen en dat was nog niet klaar, en wij hadden onze huur al opgezegd moest 3 maanden van te voren namelijk en toen hebben we in de tussen tijd bij de schoonouders gewoond wel helaas 2x moeten verhuizen maar het is zeker de moeite waard:D

@tummetje: eindelijk, gelukkig kan je weer verder :D

Nou ik heb hier ook niet veel te melden, mijn ongi is alweer weg ofja wat je ongi noemt heb nog steeds geen helder rood gezien raar maar waar!
    Ik begin nu wel buikpijn te krijgen had ik de afgelopen dagen geen last van dus misschien komt het wel weer terug we wachten af....

Deel Deze Pagina