Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Tummetje: YES, toch :evil: :evil: . Op naar de volgende ronde, hopelijk een heel goede! :)

@Northern en Melanina: Balen van de negatest, maar wie weet.....
    Hopelijk snel duidelijkheid!

@Meisje1987: Fijn weer een eigen huisje! Geniet er lekker van.

@Tamtam: Mooi dat de hechtingen eruit zijn, hopelijk wordt de pijn snel minder.

@Lieke: Jij zou woensdag toch testen? Laat ons even weten hoe het is gegaan! Ben erg benieuwd!

Groetjes Sharon

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    sharon ik had het al verwacht hoor hahah was veel te vroeg hoor.
    Het is dat ik me niet gek laat maken door me lichaam maar voel al een week een ongie gevoel met steken in me onderbuik richting schaamstreek en me rug gaat ook pijn doen en me tepels ook.
    Maar dit kan voorbereiding op ongie zijn.

Moet nu echt tot dinsdag wachten en dat lukt me NOOIT hahaa

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Probeer vol te houden, Melanina!
    Die klachten die jij hebt, voel ik ook. Dus wie weet....hopelijk is mijn cyclus weer een beetje normaal. Maar tot nu toe nog geen :evil: gezien, het blijft dus nog even spannend...

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Thanks pix!De nekplooi was prima in orde, morgen nog even bloedprikken en dan krijgen we na 2 weken uitslag dacht ik. :D iig, de beeb weer gezien :) Erg bewegelijk en eigenwijs hihi

Melanina:wil je geen moed inspreken of je zenuwachtig maken, maar ik had 8/9 dagen voordat ik ongi had moeten worden ook menstruatieklachten, maar werd niet ongi, hoor...aan mn banner te zien ;)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Mienime weet dat het KAN maar sta nog met beide benen op de grond hoor.
    En het grappige is dat dit jusit de klachten zijn die ik normaal nooit heb haha normaal heb ik mega rug pijn en me buikpijn zit meestal hoger .
    Het zit nu heel laag .
    Maarja zou wel een wonder zijn me schoonzusje en ik samen in dezelfde maand zwanger.

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja precies en dat is ook hartstikke goed van je, maar herken het dus zooo van bij mezelf...Had het zelf helemaal niet VOOR de tijd dat ik ongi had moeten worden, dus als ik dat dan zo van jou en Sharon lees, dan gaan er posi belletjes rinkelen bij mij hihii
    Zou echt super zijn zeg, als je in dezelfde mnd zwanger raakt met je schoonzus :)

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik hoop het ZÓÓÓ! Maar reken nergens op, kan het me haast niet voorstellen na die 'slechte' start! Maar we blijven hopen natuurlijk :)

Goed nieuws voor jullie dus! Fijn dat alles goed is met de kleine in je buik! Moest je met speciale reden bloedprikken, of is dat altijd?

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ik hoop het ook voor jullie! :)
    mag wel als bonus en cadeau na jullie "slechte" start ;)

ja, de echte kansbereking moet nog gedaan worden dmv die bloedtest dus, daarom heet het de combinatietest, maar dat de nekplooi al goed is, is natuurlijk wel positief.verwacht zelf niet dat wij een verhoogd risico hebben, hoor.
    verder moet ik morgen ook bloedprikken wat standaard gebeurd bij een zwangerschap, kijken of je hepetitus HIV hebt en je rhesusfactor ed wordt eruit gehaald.verwacht ik ook niks van, was vorige zwangerschap ook in rode en heb geen gekke dingen gedaan in de tussentijd, dus zal niks veranderd zijn :)

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Oh, okay. Maar het ziet er dus in ieder geval wel goed uit, hopelijk zijn de bloeduitslagen ook helemaal goed!

Hoe is het verder met je, nog moe?
    Hebben jullie eigenlijk al namen bedacht? Lijkt mij erg moeilijk, vooral voor een jongen!

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Spannend hoor Sharon78, zal voor je duimen [-o<
    Zou wel leuk zijn samen met je schoon zusje zwanger.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik hoop het ook zo maar ga nergens vanuit hoor
    volgende week woensdag weten we het definitief al zou ik het liefst nu elke dag testen haha

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ja, ik weet eerlijk gezegd niet wat ze allemaal nog meer uit mn bloed kunnen halen wat dat betreft, maar dat zit wel goed allemaal, hoor :)

moe is toch idd wel het meest waar ik "last" van heb, dus ik mag niet klagen...vanmorgen wel (voor het eerst) gal gespuugd, maargoed, al met al valt het allemaal best mee :) thanks :)
    we hebben nog geen namen, denk dat we dat pas gaan doen, als we de 20 weken echo-dus ook geslachtsbepaling-hebben gehad, want we hebben ook niet echt dezelfde smaak qua namen, dus dat wordt weer wat :D Van ons meisje hebben we ook echt pas 1 week voor de bevalling definitief besloten dat ze die naam kreeg, maar wel al namen verzonnen idd, maar toen nog niet eerder gezegd:JA dat wordt het!
    vind het persoonlijk voor een jongen ook het moeilijkst.

Maar hier gaat ik eens even lekekr mn bedje induiken :)
    Weltrusten meis en iedereen die dit nog leest vanavond :)

doegggg

13. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb al sinds een paar dagen last van mijn onderbuik en last van steken.
    Ook erg misselijk.
    Heb als het goed is dinsdag of gisteren mijn ei gehad, dan kan het toch haast niet zijn dat ik nu al verschijnselen heb lijkt mij.

14. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb ook getest vanmiddag, natuurlijk negatief, maar kon t niet laten..
    Mijn ei pas op dag 19 gehad dus t kan eigenlijk ook helemaal niet positief zijn. Tenimnste dat houd ik me maar voor haha. Over een paar dagen als de ongi nog niet is gekomen dan test ik wel weer.. Pfffff was het maar vast twee weken later :)

Succes meiden, ik moest even mij 'ei' kwijt :oops: ;)

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Dankje Tamtam!
    Maar Melanina heeft de kans om samen met haar schoonzusje zwanger te zijn :)

Hoe is het met jou? Nog veel pijn?

Groetjes Sharon

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Mienime: Nou, succes dan maar met namen bedenken!

Slaap lekker, meid!

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Jammer! Hopelijk blijft je ongi weg en test je alsnog positief!
    Succes met wachten :D :(

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dankjewel! ;)

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ow sorry :oops: staat hier ook zo veel geschreven.
    Heb nog wel pijn ja, kan nog lang niet alles met mijn pols, heeft tijd nodig.

20. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi lieve meiden,

Mienime vroeg mij in de topic april mama's of ik hier nog wel eens kwam kijken.
    Ik lees regelmatig even hoe het met jullie gaat, en ik hoop echt met heel mijn hart dat er binnenkort heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel roze mag bijkomen, jullie verdienen het allemaal :thumup:
    Ik heb gister weer een echo gehad (in album) en wat blijkt; mienime en ik lopen gelijk! erg leuk ;)

voor nu een dikke knuffel, en ik kom nog wel eens vaker even om het hoekje kijken ;)

Deel Deze Pagina