Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    goeimorgen meiden,

zo heb weer ff bijgelezen.

@melanie hoop voor je dat ie posi is meid. en dat je dan leuk samen met je schoonzusje zwanger kunt zijn. ik vond het persoonlijk een ramp wij zijn deze keer daarokm zelfs later begonnen. omdat ze weer gelijk met mij wilde nou ik niet.

@mieniemi, lastig dat julie smaak qua namen niet helemaal overeen komt. hihi haddne wij ook hoor en jongens naam konden wij ook niet bedenken dus gelukkig bleek bij de geboorte dat het een meid was anders hadden we dus geen naam hihihihi. de naam van onze dochter wisten we al met 9 wk we zijn erna wel verder blijven kijken enzo mar deze werd het toch.

@tamtam, vervelend van je pols nog maar idd heeft naturlijk tijd nodig is wel wond jah. hoop voor je dat het raak is dat zou dan een leuke bijmkomstigheid zijn toch hihi.

hier gaat alles rustig door wachten is volgens mij begonnen dus meer kunnen wen iet doen hihi. we oefenen in ieder geval rustig door want je wet maar nooit hahaha.

2. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hey Sharon,

Ik had stiekem al afgelopen zondag getest... maar die was neg.
    Maar nu durf ik nog niet te testen, maar denk dat ik hem morgen doe.
    Ik heb wel de ongi pijnen (last van je onderrug) de afgelopen dagen.
    Ook heb ik al een paar dagen ontstoken tandvlees, en ik heb de hele dag ontzettende dorst, heel vervelend. zijn dat symtomen?
    Ik zag dat jij ongesteld geworden bent, echt balen. Maar je heb wel weer gelijk een regelmatige cyclus, dat is wel fijn.

groetjes Lieke

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mama suus het was bij ons ook niet helemaal geplant zo hoor was toeval ik zo tegen haar hehe je broer stemt eindelijk toe dus we zijn begonnen ze zei oh leuk ik ben hestopt met de pil alleen nu is zij wel al zwanger 2de ronde en ik waarschijnlijk niet wat me wel pijn doet maarja.

Zou dus nu wel leuk zijn aangezien we beide door toeval ook op dezelfde dag een huis gekocht hebben hahaa

Mienime mocht ik ooit zwanger raken hebben wij vriend en ik hetzelfde probleem hoor wat namen betreft hahaha dus dat word een ramp ook waar ik ga bevallen zijn me het over oneens dus ja ..

Tamtam hoop dat je pols snel een beetje minder auw doet.

Mama suus duim voor je dat je ook posi mag testen over 13 dagen.

Jantsjuh leuk dat jullie samen gelijk lopen en gezellig als je af en toe even hier komt spieken misschien dat het ons wat meer geluk brengt haha

nou werkze voor de werkpaarden voor de andere geniet van deze troosteloze dag en waai niet weg of spoel niet weg

* p.s kon het testen niet laten weer nega weet alleen niet hoeveel kans er nu nog is om over 4 dagen toch posie te testen denk niet zoveel maarja hou de moed er in hahaa

bye bye

4. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier nog geen :evil:
    Ben vanmorgen maar gauw naar de wc gegaan, kan ik er verder ook niet overnadenken om te testen :) Durf gewoon niet :(
    Eergister was NEGA dus kan nu ineens toch niet vet posi zijn lijkt mij.
    Ga proberen te wachten tot maandag, dan zit ik op 32 dagen.......langste cyclus is ooit 32 dagen geweest.

Enne ik ben met deze troosteloze dag vrij.
    Al is het hier nu wel droog, en waait het amper :)
    Vanmorgen even boodschapjes doen, wat opruimen hier in huis en dan vanmiddag even een nieuwe broek shoppen.

Van `t weekend weer druk. Morgen shoppen met vrienden in Duitsland en zondagmiddag verjaardag en `s avonds onze 2e dansles :)

XXX

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Northern: Spannend hoor, kan me voorstellen dat je niet durf, maar geen bloed houd moed :)
    @ Alle anderen: Succes iedereen die deze dagen moeten testen en voor degenen die weer aan de klus moeten, SUCCES!

Ik heb nog steeds last van buikpijn onderin mijn buik en misselijkheid :(
    Ik moet nog 12 dagen voor mijn NOD.
    Zou ik zo snel al verschijnselen kunnen hebben?
    Ik heb een regelmatige cyclus van 27 a 28 dagen, dus dan zou ik woensdag mijn ei hebben gehad.
    Ik wordt soms gek van mijn lichaam pff

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Nog 1tje die gek wordt van haar lichaam... Zit alles wat ik voel nou tussen mijn oren of heb ik echt kleine steekjes in m'n buik? Grrr... Had ik maar een inieminie cameraatje of echo apparaatje, dan kon ik kijken wat er gaande is in mijn lichaam.

Liefs Debby

7. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Toch maar even de dokter gebeld en heb vanmiddag om 3 uur een afspraak.
    Ze dacht misschien aan blaasontsteking, maar hoef niet vaker te plassen of zo.
    Zal het wel horen vanmiddag

8. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @Northern:knap dat je het vol kan houden;)ik duim voor je!
    @iedereen: heel veel succes!
    @tamtam78: nou ik hoop voor je dat het een goed teken is.

Mijn :devil:zijn nog steeds weg dus zal het wel weer zijn!Ik heb ook vrij vandaag maar zijn hier voor nieuwe sloten op de deuren en binnen nieuwe deuren dus dat zal wel een hele dagtaak worden:s
    Verder ben ik net klaar met strijken en nu ff tijd voor de koningin haha..

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik snap dr ook niks meer va nhihi. dacht woensdagavond mijn ei te hebben gehad. en had dus gister mijn temp ook lager maar dan zou hij vandaag weer hoger moeten zijn maar is nog lager aaaah. en heb ook weer wat steken dus snap echt niks meer dr van voor de zekerheid breng ik madam zo maar later naar bed en dna meteen naar boven als manlief thuiskomt hihi. dat leek hem ook wel wat. hij si al onderweg dus.

kan me nog wel van de vorige keer herinneren dat ik toen ook dacht dat ik eisprong had maar dat het achteraf toch niet dat was maar de ontmoeting ofzo hihi. maar jah dat is natuurlijk altijd weer anders.

heb de laatstye keer cyclus van 27 dg gehad en die ervoor 28 geloof ik als ik 27 aanhoud kom ik op gister uyit en bij 28 op vandaag. maar hopen op die van woensdagnacht dan dna hebben we meeste kans denk ik hihi. want volgende mnd zou ik dan ei helemaal midden in de wk hebben nou dat wil dus niet want vent kan niet ff naar huis komen doordeweeks hihi.

nou dat was wel weer ego genoeg dacht ik hihi.

hoes nou met de rest?

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou ben bij de dokter geweest.
    Heb geen blaasontsteking was helemaal goed.
    Hij heeft nog binnenin gevoelt of er iets met mijn eierstokken was, ontsteking of verdraaiing, maar was ook allemaal goed.
    Zwangerschap kon hij nog niet uitsluiten, het zou wel snel zijn als ik nu al verschijnselen zou hebben, maar het kan wel.
    Zwangerschap test zou waarschijnlijk negatief zijn, omdat ik nog 12 dagen moet.
    Het kan zijn dat ik eerder mijn ei heb gehad.
    Ik ga morgen toch ff een test doen.
    Anders kon het toch een griepje zijn of zo, maar vind het wel heel vreemd, heb me nog nooit zo gevoelt :(
    Als het niet beter werd moest ik terug komen.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    duim voor een posi test tamtam!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja dat zie jullie goed. ben wakker...

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik nu ook hahaha
    huisje is al bijna weer aan kant :p
    Vandaag zal ik hier veel zijn haha heb veel laptop dingen te doen.

Maar goed hoop dat het weekend voorbij vliegt zodat ik snel kan gaan testen hahaa 3 x is scheepsrecht toch zou dat ook voor testen gelden

Pixie neem aan dat je weer slaapt haaha

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik was dus wakker vanaf 2.00 tot 6.00.. echt verschrikkelijk. lag van 2.00 tot 3.00 dus in mijn bed te spoken toen ging ik eruit. ging toen om 4.30 weer naar bed en lag toen tot 6.00 te spoken in bed.. is echt gewoon niet normaal..
    ik ben dan nu ook zo missilijk en moe nu

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik ben juist mega actief
    lig nu omdat ik het koud heb met lappie op bed.
    lekker aan me toast met pindakaas en kopje thee

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik spreek je over een paar weekjes weer ;)

plannne voor het weekend?

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    lol ik hoop snel al die kwalen te krijgen om dan ook lekker mee te klagen .

Vandaag moet ik veel op me lapflop doen spelletjes downen voor iemand en dan ook nog wat bank zaken .
    huisje moet nog een of ander in gedaan worden
    was weg werken
    boodschappen
    en lekker in bad

gelukkig genoeg te doen word gek vh wachten .

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wat een tijd :)
    Hoe dat zo?

20. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hier nog steeds geen ongi........
    Maandag testen als de duivels er dan nog niet zijn....

Deel Deze Pagina