Spannend, we gaan allemaal voor je duimen [-o< @ Pixie: Je hebt dus een onrustige nacht gehad, vervelend hoor, hopen dat je vandaag nog wat bij kan slapen. Ik ben nog steeds misselijk en de andere kwaaltjes Heb een test gedaan, maar die was zoals verwacht negatief. Het enige wat ik kan doen is afwachten.
pff ik moet ook nog wachten erg heh tamtam eigenlijk moeten we een topic openen om een afleiding te zoeken voor het wachten en die lekker vol kletsen hahhaa
Ja idd. Beetje afleiding is wel goed. Jij hoeft gelukkig nog maar 3 dagen, ik moet er nog 11 Ben wel blij dat ik bij de dokter ben geweest, zodat ik in ieder geval weet dat het niet iets met de eierstokken is en geen blaas ontsteking. Het is ook niet met vlagen, nee constant misselijk en buikpijn. Voelde gisteren ook steken in mijn borsten, maar dat heb ik ook al eerder gevoelt, het is om gek van te worden!
wens dat ik wel verder kon slapen ja maar dat lukt gewoon niet.. en heb een winkel afspraak om 12.30..
ik ken het hoor en ben niet eens zwanger hahah ik kan daarom overdag nooit een tukkie doen anders slaap ik ook snachts niet
Hey Lieke, balen van je test! Maar wie weet..... Nog steeds geen ongi dus? Laat even weten wanneer je weer hebt getest hé? Ik ben niet ongesteld geworden, hoor. Maar zag net ook dat mijn banner weer opnieuw was begonnen, die doet waarschijnlijk niet aan 'overtijd'! Daarom maar weer banner genomen van deze pagina, die telt wel de 'overtijd'dagen mee. Succes meid!
@Jantsjuh: Wat een mooie echo zeg! Hoe voel jij je, last van kwaaltjes of valt het mee? @Melanina: Hé, weer negatief! Balen Maar goed, nog even geduld en wie weet test je toch nog positief! Ik duim voor je! @Northern: Voor jou ook spannend zeg! Ik hoop voor je dat je maandag toch posi test. En anders snel de , want die onzekerheid is killing! @Tamtam: Snap dat je helemaal gek wordt! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Balen dat je je zo voelt, en je weet niet waardoor het komt. Sterkte! @Iedereen met steken en vage pijntjes: Sterkte! Hopelijk krijgen we allemaal snel goed nieuws! Hier ook nog geen te bekennen, wel wit slijmverlies. Vorige week dus vaak last van steekjes in onderbuik en soort krampgevoel (kan het niet goed omschrijven) dus dacht echt dat de ongi onderweg was, maar niet dus.... Maar durf ook nog niet testen, wil proberen tot volgend weekend te wachten (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk). En ondertussen proberen om niet gek te worden hahaha Groetjes Sharon
sharon moeten we elkaar maar gaan helpen heh Ik heb ook nog steeds krampjes steekjes of hoe ze ook heten in me buik hoor. En moodswings haha heb ik gelukkig al snel maar nu jeetje kon net in de bas wel alles kort en klein slaan om vervolgens bijna te moeten huilen . Ik kan namelijk niet tegen machteloos en onzekerheden en dat heb ik nu wel dus alle frustratie moet eruit. Sharon ik duim heel goed voor je hopelijk mag je op roze
Dankjewel Melanina! Ik hoop het ook voor jou (ondanks je negatieve testen, we blijven hoop houden)! Van die moodswings heb ik gelukkig geen last. Mijn man zei laatst nog tegen me dat ik zo rustig ben de laatste tijd, ik heb het er niet meer zo vaak over als in het begin. Maar kan wel onzeker zijn hoor. Ben echt héél bang dat ik weer zo'n lange cyclus tegemoet ga. En ik wil niet weer naar de HA! Maar ja, als het nodig is dan moet het natuurlijk. Nou, eerst nog maar even afwachten! Niet meteen van alles gaan denken, daar schiet je ook niets mee op! *KNUFFEL*
precies daarom hou ik rekening met een negsa test. Tis gewoon frustratie dat me schoonzusje besluit zwnager te worden stopt met pil en is het binnen 2 maanden. Ik wil het al heel lang slik niks al 4 jaar niet en het gaat bij mij misschien langer duren. Vind het wel geweldig voor haar hoor . Ben alleen daar een beetje gefrustreerd en verdrietig om dat ik weer een maandje moet wachten. Ook ga ik nu andere dingen denken waarom het misschien niet zou lukken. Me vader was toen ik verwekt werd heroine verlsaafd en dalijk heeft dat mijn vruchtbaarheid aangetast .
Oh, echt! Wat heftig van je vader! Kan snappen dat je daar nu ook aan gaat denken. Als het wat langer duurt, dan ga je over van alles nadenken. 't Is inderdaad niet leuk om te horen dat het bij een ander zo snel gaat, terwijl het bij jou wat langer duurt. Ik ken het! En het is ook echt niet raar dat je je zo voelt, is toch logisch. Jij wilt ook graag zwanger worden, en als je dan steeds weer een maand moet wachten is dat echt niet leuk! Maar probeer om niet te negatief te gaan denken, meid! Schiet je niets mee op! Ik hoop dat het snel raak is voor je!
ik ben zo ingesteld nega denken dan komt de klap niet zo hard aan soort zelf bescherming. Ik blijf wel positief hoor weet dat het meer wel als niet kan lukken maar toch blijft er een stemmetje zeggen hou er rekening mee dat... Zo zal ik altijd denken tot ik dalijk echt een babytje in me handen heb . En dan nog... Niet dat het me leven te sterk beinvloed hoor kan nog wel lachen en positief zijn.
@Sharon78: Is niet te hopen dat je een lange cyclus hebt Waarom kunnen alle cyclussen gewoon niet hetzelfde zijn, allemaal 28 dagen dan weten wij ook waar we aan toe zijn @ Melanina: Kan me goed voorstellen dat je over alles gaat nadenken als het niet wil lukken. Lijkt me ook moeilijk om het niet te doen. Die jaloezie is natuurlijk heeft iedere vrouw denk ik wel een beetje. We gaan gewoon allemaal duimen voor positieve testen [-o<
Gelukkig maar! Denk ik ook weleens aan hoor, dat het bij ons niet gaat lukken... Ik me ook niet voorstellen dat ik (hopelijk) ooit zwanger ben, kan ik me niet voorstellen. Raar hé?