Balen hoor, zolang 'overtijd'! Die onduidelijkheid is echt vreselijk, ik weet helaas ook hoe dat voelt! Ben je van plan om 'gewoon' af te wachten? Wanneer ben je met de pil gestopt (misschien heb je dat al een keer gezegd?)? Groetjes Sharon
Ik was met de prikpil begonnen na mijn MK begin februari, toen na 3 maanden was hij uitgwerkt maar na een paar weken nog geen ongi dus door middel van de pil hebben we mijn cyclus toen weer opgewekt, toen goede ongi gehad van dikke week en toen niets meer..... had vroeger altijd nette cyclussen tussen de 27 en 31 dagen altijd dus dit is een uitzondering voor mij. Ik ben van plan morgenvroeg weer te testen, als die negatief is test ik na mijn vakantie nogmaals (volgende week woensdag) is hij dan nóg negatief dan ga ik de huisarts weer bellen voor een verwijsbrief naar de gynaecoloog om uit te vissen wat er nu aan de hand is met mij.
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 & pixie NOD 03-08 Meintje (ronde 1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 01-10 Lieke (ronde 2) 01-10 Sharon78 (ronde 2) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) 14-10 yvo08 (ronde 4) 15-10 tamtam78(ronde4) 19-10 Debby86 (ronde 1) 16-10 mama suus (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
Goedemorgen, Ik heb vanavond een verjaardag en morgen gaan we mijn trouwjurk bij de stomerij ophalen Ik trek hem denk ik nog 1 keer aan en dan verkoop ik hem. Verder willen we nog kijken voor nieuwe gordijnen en een lijst voor om een poster van een trouwfoto van ons. Zondag nog bij mijn schoon zusje en zwager langs met ons trouw foto album. Dan is het weekend weer voorbij. Dan nog 3 dagen en dan ga ik testen als mijn ongi niet komt. Ik vind het zo spannend. De "kwaaltjes" worden niet minder, maar blijven. Gisteravond erg pijn gehad in mijn bovenbenen, voelde als groei pijn, kwam vanaf mijn liezen en 2 hele felle steken in mijn zij gehad. Ik zal moeten afwachten. Ga jij nog iets leuks doen Debby?
Mijn nichtje komt dit weekend logeren. Dan gaan we bij mijn opa z'n nieuwe stulpje in het verzorgingstehuis kijken... Verder eigenlijk planloos, maar we vermaken ons wel. Vanaf wanneer kreeg jij je eerste tekentjes? want gisterochtend had ik allemaal kleine steekjes en vanmorgen weer. Vanmorgen toen ik echt net wakker was, had ik een heel raar gevoel, soort misselijk maar ook weer niet. hihihi Waarschijnlijk zit het gewoon tussen mijn oren. Het is pas de eerste ronde! Ik mag pas volgend weekend testen maar wordt nu al een beetje zenuwachtig. Hoe ziet je trouwjurk er uit? Waarschijnlijk of we hopen ooit te trouwen op bonaire of zoiets... dus ik weet nog niet of ik mezelf ooit in een echte trouwjurk mag hijsen. hihihi Liefs Debby Ik heb al in je album gekeken, had al zo'n vermoeden dat hij er in stond Erg mooi!
Ik kreeg begin vorige week al last van misselijkheid, steken in buik, lage rugpijn, dus was al naar de dokter geweest en die dacht misschien aan blaasontsteking, maar dat is het niet. Hij dacht misschien een griepje of misschien toch zwanger. Heb wel een test gedaan, maar is veel te vroeg. Ik zou dan al heel snel wat voelen dus dat leek mij ook al heel raar, was nog voor mijn eisprong.(normaal gesproken) Heb een vrij regelmatige cyclus. Deze week zijn er wat kwaaltjes bij gekomen zoals witte afscheiding wat ik nooit heb en de steken in mijn liezen worden steeds meer. Ook in de eerste ronde kun je zwanger zijn hoor Spannend allemaal.
Das waar... maar ik vestig er maar niet al teveel hoop op. hihihi Ik bedoel... ik ga er maar niet vanuit! Tis indd allemaal erg spannend! en een test voor je geduld voor later met je kindje. hihihi Liefs Debby
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES =http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg]img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 & pixie NOD 03-08 Meintje (ronde 1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 01-10 Lieke (ronde 2) 01-10 Sharon78 (ronde 2) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) 14-10 yvo08 (ronde 4) 15-10 tamtam78(ronde4) 19-10 Debby86 (ronde 1) 16-10 mama suus (ronde 2) 24-10 Sakina (ronde 3) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist ik heb even mijn NOD goed gezet.. had het de laatste tijden best druk.. en ook ruzie met mijn Bfriend:S maja kan voorkomen togg. en heb het ook druk met mijn party te organiseren voor morgen.. ben eigenlijk pas 18 oktober jarig maar ik vier het morgen omdat anders bepaalde mensen er niet konden zijn maar hoe is het hier verder? liefs sakina
oooh ja en de gene die nu zwanger zijn proficiat jullie hebben zo veel geschreven al in de tussen tijd dus hehe moet eerst ff tijd zoeken wanneer ik het allemaal terug kan gaan lezen
Ruzie is nooit leuk hoop voor je dat het uitgepraat is. Dat is ook altijd veel werk een feest organiseren, maar komt vast helemaal goed. Komen er veel mensen?
jaa heel veel hihi heel mijn familie en die is vett groot hihi jah het is wel een beetje uitgepraat nu...
Hallo allemaal, heerlijk weer weekend. Niet heel veel plannen, hebben de boodschappen al in huis en morgen even het huis door. Zondag viert m'n vader z'n verjaardag, dat is ook wel weer gezellig. Hier verder alles rustig. Heb wel een strak gevoel rond m'n buik, maar dat is vast niets. Verder voel ik me niets anders dan anders. We zien het wel weer. Tamtam: wel spannend als je van alles voelt. Ik blijf voor je duimen.
hai meiden was ik ook weer ff snel. nou nog geen symptomen hier hoor volgens pendel ben ik zwanger maar jah dat weet je nooit natuurlijk. ik heb wel iets raars zit een beste bult op mijn borst snap dr niks van als ie na het weekend niet weg is dan ga ik eens ff naar ha. tis geen knobbel ofzo maar echt mega bult zon 2 bij 5 cm groot echt heel appart. hou jullie op de hoogte ga nu gauw verder.
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES =http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg]img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 & pixie NOD 03-08 Meintje (ronde 1) SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 20-09 kitkaty (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 01-10 Lieke (ronde 2) 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 06-10 Debsel82 (ronde 2) 14-10 yvo08 (ronde 4) 15-10 tamtam78(ronde4) 19-10 Debby86 (ronde 1) 16-10 mama suus (ronde 2) 24-10 Sakina (ronde 3) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) 14-11 Sharon78 (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
Hallo dames, hoe is het met iedereen? Bij mij zijn gisteren de gearriveerd! Ben heel blij want ik was bang weer zo'n lange cyclus te krijgen. Deze is 36 dagen, dus het gaat de goede kant op! En ben vooral blij omdat ik nu 'uit mezelf' ongesteld ben geworden en niet met behulp van tabletjes. Ik hoop dat ik het ontpillen nu zo'n beetje gehad heb [-o< En natuurlijk hoop ik over een tijdje nog vééééél beter nieuws te hebben! De klachten van de laatste tijd hadden dan waarschijnlijk toch te maken met de aankomende menstruatie. Nou ja, op naar de volgende ronde Groetjes Sharon
Heb de lijst ook even aangepast. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam dat plaatje er weer bij in, snap ik niets van
Sharon: gelukkig helemaal uit jezelf ongi geworden, Je lichaam pakt het weer op. Nu maar snel niet meer ongi worden met een goede reden. haha.
hey meiden ik heb even niet meer meegekletst omdat ik natuurlijk druk was met de zaak maar mijn nod zou dit weekend moeten zijn......vorige cyclus was ineens 44 dagen pff we wachten maar gewoon af, heb toch genoeg aan jijn hoofd... lees goed.... nod zou dit weekend moeten zijn... hard geklust vandaag, niemand in huis, mannetje weg, ouders weg... heeerlijk een avondje voor de buis... ach wat de hel ik heb nog testen.. twee dikke strepen ik geloof dat ik dus op roze mag...