Whaaaaaa, ik dacht ik kom weer eens spieken, ben op het moment nl niet zo actief op ZP en wat zie ik!ESMEE!Wahooooow GEFELICITEERD! Hartstikke mooi, zeg!Ben superblij voor jullie!Geniet ervan!
Ja, ik hoop dat het nu beter gaat. En idd, als de ongi nu weer lang uitblijft dan hopen we dat er een heel goede reden voor is! Maar voor nu ben ik hier al blij mee! Voor jou wordt het ook spannend, bijna test-tijd!
Gefeliciteerd Esmee. geniet ervan. Hoe gaat het verder mey je nieuwe zaak? Sharon: Ja komen weer spannende dagen aan. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar vanochtend was ik ineens misselijk en dan denk je er wel direct aan. Nu is alles weer gewoon. We zien het wel weer (zeg ik alsof ik heel rustig ben haha)
Van buiten rustig, maar van binnen.... Als je iets 'aparts' voelt, dan denk je er toch aan! Succes met wachten (nog eventjes) en ik hoop dat je over een paar dagen goed nieuws hebt!
Yoehoe! dat is er weer 1 die op roze mag GEFELICITEERD!! Dat er nog veel meer bij mogen komen, waaronder ik zelf @ Sharon78: Dat is wel balen van je ongi, maar wel mooi dat het uit zich zelf komt en dat het korter is, op naar de volgende ronde. Hier nog steeds dezelfde kwaaltjes eigenlijk. Gisteren en de dag ervoor 2 keer een hele felle steek gehad in mijn linker zij, zat echt ff krom van de pijn, maar was heel kort. Wordt echt gek van mijn lichaam Mijn vriendin zei nog straks ben je schijnzwanger, wil me er dus(proberen) wat minder mee bezig te houden, maar is wel moeilijk.
We gaan er weer voor in de volgende ronde! Wel moeilijk hé, om je er minder mee bezig te houden. En vooral omdat je ook zoveel kwaaltjes hebt, dat helpt dan natuurlijk niet echt. Nog even geduld proberen te hebben, ik ben erg benieuwd! Hoe is het nu met je pols? Groetjes Sharon
Gaat beter gelukkig. Nog niet alles, maar gaat de goede kant op. De 20e ga ik weer voor 50% werken, licht werk.
hey meiden, thnx allemaal! ja met de zaak gaat het ook allemaal voorspoedig. 1 november gaan we halen! thnx ik kom nu wel weer wat vaker mee kletsen hoor als ik tijd heb..!
Mooi dat het met deaak ook goed gaat. Geniet van alles en leuk dat je weer wat vaker hier komt kletsen, Esmee. Tamtam: wanneer ga je testen? Gelukkig gaat het weer wat beter met je pols. Zal nog wel even pijnlijk en gevoelig blijven. Sterkte ermee. Vanmiddag naar m'n ouders. Mijn vaders verjaardag vieren, was afgelopen donderdag jarig. Familie woont wat verder weg dus vandaag viert hij het. Hebben jullie nog plannen? Fijne zondag.
We hebben lekker in het bos gewandeld met de hond, verder een lekkere luie zondag! Vanavond lekker lasagne eten, héérlijk! Daar maak ik m'n mannetje ook erg blij mee!
Ik ga woensdag testen dan is ook mijn NOD. Net is mijn kleine nichtje(1 jaar) geweest met haar vader, zo'n schatje..ik wil ook Over 3 dagen weet ik of het zover is of dat ik nog geduld moet hebben. Verder vandaag geen plannen. Gefeliciteerd met je vader.
heey sharon! zie dat je ongi bent geworden balen joh ergens geeft het me wel hoop dat je een redelijke normale cyclus kan hebben na primolut.. meiden! ik ga een weekje op vakantie, tot volgende week! enne..voor veel roze zorgen he!
Balen, maar ook wel blij hoor! Dat ik nu wel uit mezelf ongi ben geworden, dat is wel heel fijn! Hopelijk is het ontpillen voorbij! Veel plezier op vakantie! Waar ga je heen?