Hey Sharon, Ik begrijp dat je heel blij bent dat het nu een beetje op gang komt. Nu hopen dat je snel een vaste cyclus hebt. Bij mij nog steeds niks, ik ga binnenkort toch nog maar even testen, ja wat moet ik dan en anders toch maar weer naar de dokter denk ik. Het kan toch niet nog steeds van het afvallen zijn. ik wacht het nog maar even af. groetjes Lieke
Wat vervelend dat je ongi niet komt en dat je geen positieve test hebt. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
tamtam hoop het ook voor jou Ik vind dat me lichaam deze maand raar doet ik voel me niet zwanger had wel steekjes hier en daar maar das nu weg alleen die spotting en dat zonder pil gebruik hmmmzzzz. De HA word gek van mij ben al zovaak langs geweest deze maanden hahaha
nee ik ken me lichaam meestal wel zelfs me vriend vind het raar worden. Maar weetje ik durf ook weer niet haha zo bang voor de teleurstelling maar komt goed hoor.
Tummetje: fijne vakantie. Lieke: nog steeds geen ongi, om gek van te worden. Melanina: ook voor jou, of ongi of een positieve test, niet geen van beiden. Dat je lichaam zo gek kan doen. Hier alles nog rustig.
oh ahaha dat dacht ik.. ze vond het wel leuk dat ik even liet weten dat het klopte.. zag dat ze zelf wel heel veel moeite moet doen om zwanger te worden. vervelend voor haar... tummetje: fijne vakantie! Lieke: nu toch maar echt aan de medicijnen.. als het helpt? Melanina: klote voor je Yvo: zet m op! hier wat hcgtjes ********************************* *********************************** ************************************** **************************************** ************************************* vandaag 'opa en oma' verteld, vonden het super! had babysokjes ingepakt.. de hint was duidelijk!
gaat lekker hier zeg weet niet of ik je al gefelliciteerd heb esmee maar bij deze dan gefeliciteerd. en lieke wat vervelend zeg zo en al 6 dg overtijd hoop voor je dat het raak is en je dus gewoon langzaam hcg maakt. tamtam, hoest nou hou je het nog beetje vol en met je kwaaltjes. hier gaat ie lekker nog geen tekenen van ongi en net bij ha geweest voor die bult op mijn borst was niks ernstigs gewoon hormonen en de andere begint ook beetje dus hij zei dus dat het miss kan komen van zwangerschap dus ben benieuwd. wilde eerst vanmorgen testen maar gister zei mijn vent wacht maar tot nod en dan van het weekend als ie weer thuis is. was ik dus al naar wc geweest vanmorgen zei hij doe toch maar testen jah te laat hahaha. nu moeten we dus nog weer wachten want wil het wel samen doen.
Ja hou het wel vol, maar begint nu wel spannend te worden. Heb vandaag last van belletjes in de overgang van mijn buik naar vagina heel raar gevoel. Hou het goed in de gaten allemaal Verder zelfde kwaaltjes maar de ene dag meer last van dan de andere dag. Ik hoop voor je dat je snel positief test het is dan wel weer jammer dat je tot het weekend moet wachten.
hihi jah die bubbels die had ik vanmorgen ook toen ik bij de ha zat in de wachtkamer ik dacht ineens he wat voel ik nou hihi. en mijn tepels zijn volgens mij donkerder aan het worden heel langzaam maar je ziet duidelijk dat er elke dag een stukje bijkomt. ver heb ik hier niet zoveel last (nog) alleen dus de borsten. en gisteravond was ik ineens mega misselijk maar jah kan ook zijn dat het eten verkeerd was gevallen. ben erg benieuwd ik duim voor ons hihi