Nou dames ik ga naar bed. Morgen ga ik testen, dus zodra ik iets weet horen jullie het. Nu is alles nog rustig.
Hey Sharon, Snap jij het, ik niet maar heb vanmorgen weer getest en die is al weer iets duidelijker als die van gisteren(zal hem vanavond erop zetten) Ik ben maar 1 x ongesteld geweest sinds ik met de nuvaring gestopt ben, raar he. en dan toch zwanger snap er niks van maar ben er wel heel blij mee. Nu jij ook.
tamtam, laat ons niet langer in spanning hihihi ben zo benieuwd! hier ook nog niks te bekennen trouwens
Ik ga het nu een beetje geloven, de test van vanmorgen was al weer een stukje donkerder (morgen toch nog een doen ) Yeah IK BEN ZWANGER \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Er komt een baby aan Voor iedereen HGC HGC HGC HGC HGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGCHGC HGC HGC HGC
jee lieke gefeliciteerd! ennuh yvo volgens mij heb ik wat gemist zeg. ben je toch ongi geworden?! balen dan zeg. je leip toch gelijk met tamtam en mij.
Ja helaas, gisteren zijn de weer langs gekomen. Precies op tijd. Balen even. Maar nu weer door. Duim voor jullie hoor. Ik ga deze maand ovutesten proberen om zeker te weten of ik een ei heb. Begin nu overal aan te twijfelen. Of we wel zwanger kunnen worden en zo. Zal wel normaal zijn. Lieke Gefeliciteerd Geniet ervan. Tamtam: en weet je al wat, : we zijn nieuwsgierig!
Goedemorgen, Heb vanmorgen een test gedaan en die was helaas negatief Dacht wel dat ik een licht wit streepje zag staan, maar dat kan ook aan mij hebben gelegen. De ongi is nog niet gekomen, du blijf nog een beetje positief, geen bloed houd moed Als ik vrijdag nog niet ongi ben dan ga ik weer testen. Wordt gek van die onzekerheid @ Yvo08: Balen meis van je ongi, gelukkig wel precies op tijd. @ Lieke001: Gefeliciteerd, geniet ervan. @ mama suus: Nu wordt het voor jou ook spannend, ga voor je duimen(ook een beetje voor mezelf) [-o<
balen yvo.. weer niet raak je was toch mijn NOD partner.. hoop echt dat het dan in de volgend ronde raak zal zijn.
Oh super wat zie ik weer een paar zwangere erbij wordt hier wel langzaam lekker roze he Alle zwangere GEFELICITEERD en voor degene wat bijna mogen testen ik duim voor jullie Ben alweer even niet geweest hebben nog steeds geen internet gisteren aangevraagd met een beetje geluk krijgen we volgende week de activatiecode dus ben eens benieuwd! Hier is alles rustig voel al de hele week een soort plopjes (kan het niet goed uitleggen) maar we zullen zien. Deze week een ergggg lange werkweek van bijna 50 uur loopt toch echt de spuigaten uit haha.. Hoe is het verder met iedereen?
Borreltjes net boven je vagina bedoel je? Daar heb ik ook last van, heel raar gevoel. Heb nu ook veel last van steken in mijn liezen, erg pijnlijk
Ja daar ongeveer, het is idd een heel raar gevoel kan het niet zo heel goed plaatsen! De steken zijn nu weg heb ik ook gehad vorige week vrijdag of afgelopen vrijdag liep ik hier net de voordeur binnen en ineens een hele erge steek/kramp ging bijna door de grond maar na 10min ong. trok het weer weg! En mijn ovulatietesten kom ik ook niet wijzer uit helaas geven nog altijd een licht streepje aan omdat ik met gesplitste diensten werk doe ik hem iedere dag rond half 4 4 uur dus is toch op hetzelfde tijdstip! En heb al op internet gelezen dat je toch wat aanmaakt dat het een lichtstreepje aangeeft altijd, maar mijn zus heeft dezelfde gebruikt en zij had dat dus echt niet dus beetje onduidelijk allemaal maar als ik van mijn cyclus uit moet gaan van de laatste 2x moet ik maandag of dinsdag weer ongi worden dus we zullen zien!
@tamtam, we houden de moed erin hoor. ik heb nu ook af en toe ongi steekjes maar kunnen net zo goed andere zijn natuurlijk. ik wacht ook nog mooi tijdje zoweizo tot vrijdag dus wie weet kunnen we dan allebei op rose dat zou leuk zijn toch. ik duim ook mega hard hoor hihihihi.