Hey Esmee, Ik denk de juni mama's Ik heb 2 weken geleden een tijdje een steek gehad wat leek op mijn ei dus denk dat ik nu (morgen) 4 weken ben. maar was al 12 dagen overtijd, dus ik heb geen idee. Hoe voel jij je? veel moe?
Dankjewel, ben zo blij. morgen ochtend doe ik nog een digitale test en die zet ik er dan op, yeahhhhhhhhhhhhhhhh whow what is dit raar. Pixie heb jij symtomen?
Hier nog steeds geen ongi. Heb wel het gevoel dat ik veel vocht verlies. Verder geen gevoel dat het gaat komen.
Natuurlijk ben je blij! Blij, blij, blij! En het geeft mij ook weer hoop hahaha! Vind het echt helemaal super voor je! Hoe reageerde je vriend? Zeker ook helemaal verrast? Liefs Sharon
@Yvo: Balen van de ! Op naar de volgende ronde weer. Ik zit er ook over te denken om ovutesten te proberen, maar wacht denk ik deze maand nog even af. Ik weet niet goed wat m'n cyclus nu is, dus dan test ik me straks helemaal suf! @Tamtam: Balen van je nega test *Knuffel* Maar je weet het niet.....over paar dagen weer testen als wegblijven. Veel succes! @de Bijna-Testers: Veel succes meiden! Hier is 't verder rustig. M'n ongi is een beetje vreemd, want het lijkt al weer zo'n beetje voorbij te zijn. Vind ik wel erg snel? Vanaf maandag was het eigenlijk al niet veel meer, mmmm..... het blijft een beetje verwarrend allemaal Maandag bereik ik een nieuwe mijlpaal in m'n leven het einde van m'n 20-er jaren, er komt een 3 voor! Jeetje, wat klinkt dat al oud hé? Groetjes Sharon
ja ik snap dat je je dan zorgen maakt, maar zover ik het hier en daar gelezen heb hoef je je geen zorgen te maken. Lekker genieten van je zwangerschap Pixie hoe werkt dat met doe club van juni mama?
Vanmorgen om half 7 een nieuwe test gedaan van clearblue, zie album. Whow nu is het echt echt @sharon, mijn vriend is volgens mij een beetje overdonderd, hi hi. Die heeft altijd even tijd nodig om aan nieuwe dingen te wennen. Hij zal er vandaag wel de hele dag aan denken op zijn werk. Ik ga denk ik het boekje kopen ''help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt''
jah moet je doen liek dat boekie heb hem bij de eerste ook voor mijn man gekocht en hij vond het echt geweldig. zo herkenbaar allemaal. hier nog niks hoor, krijg nu ook nog aders op mijn borsten dus wie weet.
Goedmorgen dames, Hier nog steeds geen Begin er toch wel voorzichtig cker van te raken dat het raak is, want ben nog nooit over tijd geweest. Gisteren in bed ook last van steken gehad in mijn liezen en erg last van mijn boobs, kan er niet aan komen. Nu ook erg misselijk Morgen maar weer een testje.
Pixie: dank je wel, baal er deze keer behoorlijk van, maar gaat nu weer beter. Met jou nog alles goed? Lieke: wat een mooie test. lekker duidelijk haha. Meiden die mogen testen: duim, duim, duim!
@ mama suus: Spannend he Kunnen we morgen samen testen, zou mooi zijn allebei op roze [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Gadverdamme, wordt ik vannacht wakker van zulke pijn in mijn borsten niet normaal meer zeg Lijkt wel of iemand ze als stootkussen heeft gebruikt zo beurs helemaal, wat is dit nu dan weer? Heb er nu nog last van en kan haast mijn BH niet meer aan zo pijnlijk, ze zijn ook voller geworden dat kan ik aan mijn BH merken en de blauwe aders worden ook steeds meer en meer zichtbaar, wat is dit toch verwarrend zeg Pfffffffffff.
Kan me goed voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt
jeee, we gaan dr voor, hihih begin ook al vrij zeker van mijn zaak te worden maar durf het nog niet te hard te zeggen. heb verder ook nergens last van dus alleen mijn borsten en af en toe steken in buik. en natuurlijk dat wegblijven. heb wel het idee dat ik ook lichte schimmelinfectietje heb ofzo want had gister toch een jeuk op mijn lippen hihihien giga droog. vandaag gutst het er weer uit hahaha lekker smakelijk he. maar morgen lekker testen woehoe, zou je het dan ook al smiddags zien trouwens want dan komt vent pas thuis. of kan ik ook de ochtendurine bewaren oid iemand een idee.
hoi hoi, ik heb op mijn NOD getest s'middags en die was positief. denk wel dat het verschilt met het aantal HCG wat je in je bloed hebt. ik zal duimen
ok nou dan probeer ik het ook gewoon en anders kan ik het altijd zaterdagmorgen nog eens doen want heb dr toch drie liggen
Oud hé? Vrijdags ben ik het geworden, maar toen nog maar heel licht. Zaterdag en zondag vrij normaal (maar niet zo als normaal tijdens pil slikken, toen had ik wel meer last) en maandags werd het al veel minder. Steeds als ik dacht dat het wel over zou zijn, kwam er weer ietsjes. Maar ja, misschien komt het nog een beetje moeilijk op gang? Ik weet het ook niet. Je vergelijkt het toch met hoe het eerder ging (tijdens pil) en toen had ik het wel veel erger. En vóórdat ik de pil slikte had ik er echt heel veel last van. Mooie test hoor! Super