Dank je meiden voor al jullie begrip en medeleven, het zit ons niet mee, ik ben niet zwanger maar er is een cyste geconstateerd van 4 cm doorsnede op mijn eileiders, eerst medicatie en anders opereren helaas. Ik ga dit topic nu verlaten en wens voor iedereen die zwanger is: een voorspoedige zwangerschap en voor de meiden die wachten: kop op en voor de ongi meiden: er is de volgende ronde weer een kans. Ik zal af en toe wel op dit forum te vinden zijn, maar eerst even afwachten hoe dit alles uit gaat pakken nu.
Mystic Sun, heel erg veel succes in de aankomende tijd. Ik hoop dat de Primolut zijn werk doet! Heel veel liefs Debby
een cyste is idd erg verveldn en je hebt alle symptomen heb dr ook 1 gehad na bevalling. ik moest aan de pil toen om hem te laten krimpen na ong 5 mnd ofzo was ie eindelijk weg. hoop voor je dat ie ook vanzelf weggaat want opereren lijkt me geen pretje. succes in ieder geval verder. *dikke knuf*
Balen meid, sterkte *KNUFF* Ik heb zelf 2 a 3 jaar geleden ook een cyste gehad, welke operatief is verwijderd. Dus ik weet wat je voelt................
Je was het met je eerste ongesteldheid ook zo weinig? Ik denk dat je het gewoon minder bent.....? Ik kan er niet over mee praten ik ben in de tussentijd maar 1 keer ongesteld geweest, 3 daagjes en niet zoveel. en je bent zo jong als dat je je zelf voelt groetjes Lieke
Hey Lieke, ik heb het boekje ook gekocht en heb hem eerst zelf gelezen. Heb helemaaaal dubbel gelegen! GEWELDIG hoe die mannen daarover denken! iig succes jij ook!
*start ego bericht: zie dat ik AL 5 weken ben! en deze week begint het hartje te kloppen! best raar allemaal! vandaag van liefje een bos bloemen (ja mij maak je daar nog blij mee!) en een hele mooie kaart gekregen! zucht, wat lief.... einde ego bericht*
ha ha plaats die berichten maar hoor goed om te horen dat je heel blij bent. Is dat boek trouwens in elke boeken winkel te verkrijgen?
Goedemorgen dames, Ik heb zo slecht geslapen vannacht Om 1 uur of zo sliep ik pas en ik zou vanmorgen met mijn mannetje gaan testen om half 6. Helaas negatief, ik wordt zo gek van die onzekerheid. Zag weer vrij snel een witte streep, duidelijker dan woensdag, mijn man ook. Weet niet zo goed wat ik hier mee moet, dus ga straks een digitale test halen. Kon nog tot 8 uur slapen, maar het lukt gewoon niet meer. Zondag gaan we naar mijn ouders en die wonen 100 km van ons vandaan, dus daar ga je niet elk weekend heen, ik wil zo graag voor zondag duidelijkheid dan kan ik ze het vertellen, anders moet ik tot eind november wachten. Als ik vanmiddag weer negatief test doe ik zondag weer een test. pff wordt gek van die onzekerheid.
Hallo tamtam, Balen dat je zo slecht geslapen hebt wat voor test heb je gedaan als er een witte streep komt?
Heb een test gedaan van een eigen merk van een drogist hier in de buurt. Het venstertje hoort ook helemaal roze te zijn staat er in de gebruiksaanwijzing. Eerder was dat ook zo, maar de laatste 2 keer dus niet.