Zucht... zit ik hier met een rapport dat vol met opmerkingen moet staan morgenochtend Ik laat mij veel te veel afleiden door jullie.
ik nog niet hoor waar ik eerst aan het kletsen was ook al ik ga nooit vroeg naar bed kan dan toch niet slapen
Heey wat leuk een Fries! Dat vind ik echt geweldig mooie paarden. Droomde er vroeger ook altijd van een eigen paard te hebben. Ik heb heel lang op een manege gereden, daarna een pony van mijn nicht te 'huur' gekregen en lessen gehad van mijn zus. Verschillende 'manegewedstrijden' meegedaan. Ik reed altijd dressuur. Persoonlijk vind ik dat het leukst. Mijn zus heeft afgelopen weekend weer meegedaan aan de drents kampioenschappen. Elke keer doet ze weer met een ander paardje mee. Het losrijden ging heel goed, maar het proefje zelf liet hij afweten, dus helaas is ze niet verder gekomen. Wel is zij een aantal jaren terug Nederlands kampioen geworden. Ben dan ook erg trots op mijn zussie. Ik rij nu ook al een aantal jaren niet meer, maar toch blijft het kriebelen! Leuk dat je er ook nog een shet bij hebt. Heb je die voor je Fries erbij? Hoe heten jouw paardjes en zijn het merries, hengsten of ruinen? kussie
ik ga dan ook maar even richting slaapkamer.. hopelijk krijg ik mijn vriend mee anders is het maar hopen dat vanochtend genoeg was.. welterusten allemaal...morgen meer positieve nieuws alsjeblieft.. elke dag helpt
Hoi hoi meiden, ik ben ook weer thuis van werk gewellidig dag weer, lekker veel zeik klanten hgaha geniet ik van :O. @snuffie: neejoh hummers zijn geweldig als ik het geld voor had ha dik die roze gekocht :O. haha hier vanmiddag op me werk wel rare pijn gehad in me onderbuik kon ze niet plaatsen in ongi krampen, maar ja kan het mis hebben hoor. Dat het opeens van de week er toch komt :O. En hoe werkt ovilatie testen eigenlijk? Bij 2 streepjes dan juist in bed duiken bij je mannetje? of juist niet? Heb ze nog nooit gebruikt, maar wil volgende maand (of eerder gezegt in oktober want sept ga ik op vakantie) toch is een maand proberen. Liefs bloem
@snuffie, heb hjet al gevonden :O haha als het goed is en je heb 2 dikke stepen dan moet je snel rennen met je manntje naar boven ( of de keuken, of de wc of de badkamer of woonkamer ligt er net aan )
hahah oke even snel... IK OOK NIET! bwhahaha. ik weet niks meer. pas vandaag dus gehoord dat als je de pil gebruik hoor je geen eisprong te hebben.. en heb ik dus wel altijd gehad. dus.. vraag mij maar niks meer.. ik blijk niet goed opgeleid te zijn bwahahahaa.. nee bloempje. 2 strepen = klussen vanaf het moment dat het goed zichtbaar word.. en op de dag dat beide strepen even donker zijn = ZEKER klussen...
ow owke dan weten we dat ook weer, weten jullie ook wel beter is Sensitesten of matcare? Gewoon van alle testen dus ook zwangerschaps testen enzo. Ik heb meestal Matcare maar zag dat Sensitesten goed koper waren )niet veel schilde hoor'. Liefs bloem