Lieke en tamtam, spannend hoor dat de eerste afspraken al gemaakt ziijn. Wat gaat dat vaak toch nog verschillend per huisarts. En al veel kwaaltjes? En mama suus, duimen dat we ons volgende maand bij de zwangeren kunnen voegen.
Het valt nog mee qua moeheid, maar begint langzaam te komen. Verder nog last van steken in liezen en buik en hoofdpijn.
Hey Yvo, Ik ben niet meer bij de dokter geweest, wel heb ik het even doorgebeld dat ik zwanger ben. Kwaaltjes; hoofdpijn, veel dorst, moe.
tam tam en lieke gefeliciteerd! hier gaat het nog steeds goed vandaag weer naar de verloskundige het hartje horen hoop ik. was om 5 uur al wakker vandaag hihihi.
Oh super tamtam gefeliciteerd Mamasuus zijn de duiveltjes gekomen zie ik? Nou ik heb na mijn idee weer eens een lange cyclus anders was ik gister of eergister al ongi geworden! Ik heb nog geen rare dingen gevoelt dus ik ga ervan uit dat de duiveltjes in aantocht zijn laten alleen zolang weer op zich wachten:S Nou ik zit hier in spanning al van gisteravond heb geen oog dicht gedaan haha bij mijn nichtje zijn gisteravond de vliezen gebroken maar er is nog niks geboren:sSPANNEND
Meisje: wat spannend, kan nooit lang meer duren. Dus je bent niet weg te slaan bij de telefoon Miss: 14 weken alweer. wat gaat de tijd snel. Mooi dat je je zo goed voelt. En weer even genieten van het hartje.
nee idd haha.. we weten al dat het een meisje wordt en het zou een naam zijn met onze oma haar naam erin verwerkt dus ik ben zeer benieuwd haha! Ik zeg al mag voor mij wel komen ik moet vanavond weer werken:s
Hoi Miss, hoe is het gegaan bij de verloskundige? Gaat verder ook alles goed met je, veel last van kwaaltjes of valt het mee? Groetjes Sharon
Goedemorgen dames. Hier ben ik eindelijk zo goed als van m'n verkoudheid af. Had er al een week last van en werd het zat. Verder alles goed. Hou de boel hier goed in de gaten voor de meiden die richting NOD gaan. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen meiden, Wil iemand mij van de lijst afhalen? de zijn vanmorgen gekomen. Op naar de volgende ronde ! Liefs Debby
Hoi allemaal! Ben een tijdje niet op de pagina geweest..Op de een of andere manier geen behoefte aan gehad en heb de hele weel erge last gehad van mn rug en sinds eergisteren ook hoofdpijn erbij, dus het ging niet helemaal lekker, maar wel al aan de betere hand Heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen en begrijp daaruit dat we 2 zwangere lady's hebben!YEAH! tamtam en Lieke van harte GEFELICITEERD!!! Meiden met veel succes voor de volgende ronde en meiden die bijna mogen testen, owwww ik [-o< het zo!
Dankjewel Mienimi yeahhhhhh happy Gelukkig komen er steeds meer zwangere bij. Heb je al een buikje bij 15 weken?
Ja, dat is per persoon verschillend, maar omdat dit mn 2e zwangerschap is, groeit hij nog harder, dus heb idd al een aardig(e) buik(-je) Hoe voel je je?Veel kwaaltjes?Met je pols nog niet helemaal super las ik!hoop dat het snel wat beter gaat!