@ all: bedankt voor jullie warme verwelkoming. Het is alsof ik nooit ben weggeweest! Daan jij ook weer hier! SUPER! Ben helemaal blij voor je! Ik had het echt niet erg gevonden om van je te horen dat je 2 maanden geleden er al weer voor gaat! Vind het juist super leuk! Moet er wel weer een beetje inkomen, maar denk dat ik alles zo weer onder de knie heb. Heb net etos zwanger worden pillen gehaald. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Iedereen heel veel succes met zwanger worden/wachten/of natuurlijk met de zwangerschapskwaaltjes. Pix hoe gaat het nu met jou? Voel je je al ietsje beter? kussie
oeh daan zie dat je over 2 dagen kunt testen! De duimen gaan hier al te keer hoor! Hoop het zo voor jullie!
Goede avond dames, Ook ik meld me hier af en toe nog is. Ben wel benieuwd hoe het met de rest gaat Hoop dat er snel weer ROZE bij komt Vandaag is er iemand van moeders voor moeders geweest. Ik moest weer een test doen en die was hartstikke positief, toch weer een beetje gerust gesteld dat het nog steeds zo is. Krijg een dvd van begin tot eind van de zwangerschap van binnen uit lijkt me heel mooi en krijg een foto lijstje voor de echo. Was het maar zo ver. Iedereen succes hier.
DAAN *knuffel* je bent er weer woohoo hehe . ben je er helemaal weer .. alles goed? zat vandaag nog aan je te denken. zo zie je.. ehehe
Ik lees nog wel met jullie mee, maar klets ook mee bij de juni mama's. Merk nu dat ik regelmatig kleine beetjes moet gaat eten anders voel ik me niet lekker ik kan het nog geen misselijkheid noemen, maar heb wel meer honger. De moe heid slaat hard toe, merk dat ik minder kan hebben en erg geïrriteerd uit de hoek kan komen. Met sporten sta ik echt te hijgen bij de eerste 3 stappen die ik doe. Vertel maar dat ik een beetje grieperig ben tegen mijn team genoten. Vandaag ben ik vrij, lekker shoppen met een vriendinnetje zij is ook zwanger (6/7 maanden) maar ze weet niet dat ik ook zwanger ben, ik hoop dat ik het geheim kan houden. vrijdag verloskundige, joepie. Fijne dag meiden.
Hoi Meiden Hier ben ik weer eens Sorry dat ik zo lang niks van em heb laten horen ik had een aantal problemen met en in de familie en ik zat/zit niet lekker in mn vel Het begint nu wat beter te worden dus zal ik weer wat vaker aanwezig zijn! Nogmaals sorry
Hey meiden Hier helaas nog geen zwangerschap zit nu op een cyclus van 27dagen Dus nu 2dagen voor mn ei Dus we gaan weer aan de klus hihihi Ik ben heel benieuwd en vind het spannend maar ik ga me er niet zo mee bezighouden in de vorm van voel ik wat In juli heeft me dat toen ook met beide benen op de grond gezet toen ik er onderhand van overtuigd was en toen toch ongie werd Mn schoonzusje is zwanger weet dit sinds gisteren het was wel ff slikken ook omdat hun er helemaal nog niet echt mee bezig waren Ben natuurlijk super blij voor ze En zei al van nou ikke nog Ik hoop dat het deze keer raak zal zijn ! Iedereen die zwanger is hartelijk gefeliciteerd ! en voor alle andere laten we hopen dat het dit jaar nog mag gebeuren voor ons allemaal
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) 08-11 Yvo08 (ronde 5) 07-11 Daphne1984 (ronde 4) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 21-11 Sakina (ronde 4) 28-11 Debby86 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist[/quote]
Hallo ja heb inderdaad gisteren getest maar helaas negatief en ik moet eerlijk zijn ik voel niks van aankomende ongi of iets anders dergelijks dus vrees dat ik een lange cyclus heb:s
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82 ronde 3 - miss & marloes22 & pixie ronde 4 - tamtam78 NOD SEPTEMBER 20-09 kitkaty (ronde 2) 27-09 Mystic Sun (ronde 1) OKTOBER 05-10 Saskia1982 (ronde 1) 27-10 meisje1987 (ronde 2) 31-10 tummetje (ronde 3) NOVEMBER 03-11 Northern (ronde 4) 08-11 Yvo08 (ronde 5) 07-11 Daphne1984 (ronde 4) 13-11 Aliki83 (ronde 3) 14-11 Sharon78 (ronde 3) 18-11 mama suus (ronde 3) 21-11 Sakina (ronde 4) 28-11 Debby86 (ronde 2) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist[/quote]
Niet, ik ben helaas gisteravond ongesteld geworden ](*,) Weer met een cyclus van 24 dagen. Erg frustrerend. Weet ook niet zo goed wat ik nu moet aanhouden als vruchtbare dagen. Ik heb in deze ronde een gemiddelde van 26 dagen aangehouden en een paar dagen ervoor en erna geplakt. Iemand tips hiervoor? Ik was van plan om aankomende maand te gaan beginnen met temperaturen, maar misschien is dat ook nog te vroeg. We gaan nu aan de 7e ronde beginnen en ik wil er ook echt niet teveel mee bezig zijn. Want ik merk gewoon dat het bij elke ronde moeilijker is als ik weer ongesteld word. Thanx for asking (K)