Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    WIE NOG IN DE EERSTE RONDES

ZWANGER
    ronde 1 - Mamakitty & Jantsjuh & Selle & Skye & Iris77 & Lothlorien
    ronde 2 - Mamaline & MieniMe & Lieke & Debsel82
    ronde 3 - miss & marloes22 & pixie
    ronde 4 - tamtam78

NOD

SEPTEMBER
    20-09 kitkaty (ronde 2)
    27-09 Mystic Sun (ronde 1)

OKTOBER
    05-10 Saskia1982 (ronde 1)
    27-10 meisje1987 (ronde 2)
    31-10 tummetje (ronde 3)

NOVEMBER
    03-11 Northern (ronde 4)
    08-11 Yvo08 (ronde 5)
    07-11 Daphne1984 (ronde 4)
    13-11 Aliki83 (ronde 3)
    14-11 Sharon78 (ronde 3)
    18-11 mama suus (ronde 3)
    21-11 Sakina (ronde 4), Daan78 (ronde 7)
    28-11 Debby86 (ronde 2)

* zwart = NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.
    vermist

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi hoi.. ik wil even aliki weer terug welkomen.. :D blij je weer te zien. leuk weer oude gezichten hier :)
    allemaal weg geweest .. is hier ook stil geweest. nou kom op met de babyboom weer :D

@daan.. jammer dat je ongi ben meid. irritant die onregelmatig cyclus. hoop dat deze ronde dan beter gaat bij je. ik heb toen ook kortste cyslus aangehouden en kijk nu hahaha.. was wel spannende dagen toen ik op mijn ongi wachte omdat ik dacht misschien langere dpo of zo.. maar blijk dus niet zo te zijn :p

3. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Hey pix
    dank je wel voor het welkom :D
    Ben ook wel weer blij om terug te zijn!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zoals je kan zien heb ik nu dan maar de korste cyclus aangehouden. Dan ben ik in ieder geval niet te laat met het seksen.:p Heb jij met testen gewacht tot je langste dpo?

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    AH nee! :evil: Jammer meis! *knuff*
    Ik zou als ik jou was je kortste cyclus nu aanhouden, al kan het best zijn dat je deze keer weer een wat langere krijgt.
    Wat je kunt doen is sowieso wanneer je ongi helemaal weg is om de dag klussen en tijdens je eisprong elke dag.
    Je kunt ipv temperaturen ook ovutesten gebruiken deze keer en dan beginnen met de testen als je je kortste cyclus aanhoud.
    Ik kan de ovutesten van sensitest aanbevelen,kun je via internet kopen.

6. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Mamakitty:Zat ff naar je foto,s te kijken
    je hebt echt een hele mooie buik! :D

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dank je wel! :D

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zal zowieso nu proberen om om de dag te gaan klussen. Eindenlijk deden we dat voorheen alleen maar rond en op mijn vruchtbare dagen. (tenminste wat ik dacht dat mijn vruchtbare dagen waren)
    Die ovutests, die zijn natuurlijk wat nauwkeuriger dan temperaturen.
    Ik ga maar eens op de site kijken.
    Bedankt mamakitty. Rolf was ook zo teleurgesteld. Dat wil ik nog wel eens een beetje vergeten. Zit ik zelf helemaal te sippen, maar hij is natuurlijk net zo verdrietig.

Kusje

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Helemaal logisch hoor meid, ik bedoel, jij ziet het steeds als je naar de wc gaat dat het niet gelukt is en voelt het ook...dus logisch dat je ff niet aan je ventje dacht ;) Niks mis mee. Maar voor hem is het idd ook niet leuk nee.
    Ik zou idd om de dag gaan klussen vanaf dat je ongi weg is en lekker daarmee doorgaan tot je nod.
    En zeker ovutesten gebruiken.

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    haha nee. ik ben helemaal tegen mijn planning in gegaan..
    moest ongi worden op een vrijdag. niks. zaterdag niks. zondag ovu test gedaan.. had 2 duidelijke strepen. stelde mezelf 3 dagen wacht tijd nog voor testen maar kwam geen dag later aan met posi zwtest haha.. dus dag 26 posi ovu test dag 27 dikke vette posi zw test.

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow haha, goed trouwens dat jij op zondag nog wat ovu tests in huis had, anders had je een beroerde dag gehad hihi.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahah ja das het voordeel van zo een stapel hebben. struikel nog weleens per ongeluk over eentje en dan is ie nog positief hahaa ;)

raar die ovu tests eigenlijk.. want bij sommige is het niet te vertrouwen.. maar ik vertrouw er wel op (als zw test)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Had ik ook! 2 dagen voor nod posi ovutest en dag erna posi zwangerschapstest!

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Pix, hoe reageerde manlief eigenlijk? Kan je lekker over een aantal maanden zo'n mooie foto maken van je eigen man onder de douche met die kleine. :D

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha... nou denk dat die foto verboden zou zijn. hij houdt helemaal niet van fotos'' let alone a naked one ;)

hij was helemaal happy.. ik sprong, hij sprong.. beiden echt lachen en krijg gelijk dikke knuffel en kusje. ik moest wel huilen hoor :D

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik moet nu wel gaan ..werken. bah op de fiets in de kou.

tot vvanavond.. heb hierna 3 dagen vrij weer.. kunnen we bijkletsen :D

fijne dag

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, lekker bijkletsen. Heust wel dat ik je/jullie gemist heb. Werkze en tot snel.

Vanavond ben ik er trouwens niet, dan zit ik bij Les Mis, erg he..... 8)

18. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Hallo meiden, leuk al die oude gezichten weer terug, nu maar hopen dat iedereen snel op roze mag.

Daan: kl*te meid van de :evil: :evil:

Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt. Heb wel een regelmatige cyclus, maar was benieuwd of m'n ei ook zo regelmatig is. Nu blijkt dat ik volgens de calculator op zaterdag m'n ei zou hebben, maar de ovutest was zondag pas superpositief en heb ik gisteren ook m'n ei wel gevoeld. Dus komt m'n ei deze keer dus later dan de calculator zegt.
    Snappen jullie het nog? :) Nu hebben e nog gerichter kunnen klussen. Nu maar afwachten of het verder ook wat oplevert. Ik gebruik ook die van sensitest, lekker makkelijk en niet duur.

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

MamaKitty: gaat allemaal goed met jou. Mooie buik heb je al.

19. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Daan: veel plezier vanavond

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    @ daan: meis wat klote van je ongi! Hopelijk de volgende ronde wel raak! Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld was. Misschien dat ovutesten een uitkomst voor je kunnen bieden... laten we het hopen! Veel plezier vanavond trouwens!

@ all: leuk om hier weer allemaal oude bekenden te zien. Hoe is het allemaal?

Hier gaat alles goed. Vanavond met mijn kleine nichtje gespeeld en haar in bad gedaan, wat een feest! Was zelf ook helemaal nat geworden!

kus

Deel Deze Pagina