Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Goedemoggel,

Wat is het hier rustig :(
    Het is hier zo stil in ons luxeuse wachtkasteel ;)

Groetjessss

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben er wel hoor, was er alleen nog niet aan toegekomen om hier al te reageren. Maar hier ben ik dan.

Gisteren een superavond gehad. We hadden heel veel understudy's, dat valt dan in eerste instantie een beetje tegen, maar daar merk je helemaal niets van. Ze zijn allemaal zo goed.
    Moet zeggen dat de eerste akte me een beetje tegenviel. Was in het begin net alsof ik naar een amateurproductie zat te kijken, maar dat werd de 2e akte ruimschoots goedgemaakt hoor. Jemig, wat een professionaliteit. Ik was tot tranen geroerd en Rolf ook haha.

Heb ontzettend genoten, ondanks dat we dus Tony Neef als Valjean hadden. (hadden liever Renee gehad natuurlijk), maar Tony deed niks onder hoor. (had alleen last van zijn keel en dat hoorde je af en toe).
    Verder hadden we van de A cast: Jamai = Marius, Wim van den Drieschen = Javert, Nurlaila Karim = Fantine, Marjolein Algera = Mw Thenardier

Naja, mijn wens is uitgekomen. Wilde zoooooooooooooooo ontzettend graag les mis zien en dat is gebeurd!

Niemand anders van hier naar Les Mis geweest?

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey Daan!

Dus een topavond!
    Ik ben er nog nooit geweest, willen ook weleens naar zulke voorstellingen maar ze zijn altijd veelste ver weg :( Dat is een nadeel als je in het hoge noorden woont :-s

Liefs mij

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja de afstand en de kosten. Wij gingen met een actie van topticketline. Daar waren de eerste rang kaarten nu 35 euro ipv 65. Kijk, dat is dan nog te doen.
    Ik vond het vanaf Apeldoorn al zo ver rijden, laat staan het hoge noorden idd. Dan heb je pech als een productie zoals Les Mis, vast in een theater staat.
    Maar goed, deze moest en zou ik zien hihi.

Hoest met jou dan verder Northern?

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja dan is het nog leuk, zowat 2 kaarten voor de prijs van 1 :)
    Hier verder alles wel goed, beetje stressie ivm ons huis :(
    Maar moet nu gaan, moet om half 2 in Groningen zijn, werken 8)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi Daan. leuk dat je zo'n avondje heb gehad.

7. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Daan: super zo'n avond en met zo'n actie is het ooknog te doen. Ben ook niet naar Les Mis geweest, is voor mij ook wel wat ver zeker om door de weeks te doen.
    Wel naat Dirty Dancing geweest en Mis Saigom heb ik zelfs in Londen gezien.
    Misschien dat ik nog wel naar Joseph wil en die speelt dan in Utrecht, is nog net te doen.

ben net wezen winkelen om een kado voor manlief te kopen. Hij is zaterdag jarig.
    Heb de eerste 3 seizoenen van Lost gekocht, moet een geweldige serie zijn, maar we hebben er nog niets van gezien. Ben benieuwd wat hij ervan vindt

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Was idd blij met die actie, want het is zoveel geld en dat houdt me 9 van de 10 keer ook wel tegen hoor.

Ff lekker geshopt dus. Ik heb ook de serie Lost nog nooit gezien. Ben ook van plan deze op dvd te kopen. Ben benieuwd wat manlief en jij er van vinden. Laat je het me even weten?

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Lostis een erg spannend serie.. zeker het kijken waard.. heb namelijk bij elk aflevering het gevoel gehad van.. neeeeee.. omdat het dan gecontinued word hahaha,...maar ik ben een trouw kijker.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ok, dan maar voor manlief met sinterklaas of kerst

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zeker weten :D

12. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Ik zal je absoluut laten weten hoe de serie was. Mogen van mij vanaf volgende week weer regenachtige zondagen aankomen.

Pixie: dat is het voordeel van DVD, hoeven we niet tot volgende week te wachten haha.

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    meiden.. marloes22 heeft vandaag de hartje niet kunnen vinden met doptone bij de vk. de vk en marloes zien het somber in . Ze gaat morgen voor een echo. maar ik vind dit zo verdrietig voor haar als het nu fout zou gaan.. ze is al 13 weken.

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    :confused: Nee!Dat meen je niet!
    Waarom ziet de VK het meteen somber in?Bij 13 weken, hoorden we het hartje bij de VK ook nog niet echt goed, het kan nog net te ver wegliggen,omdat het frummeltje nog zo klein is!Ook vervelend (op zn zachtst gezegd), dat ze dan morgen pas voor een echo kan!

Marloes meid, als je dit leest:Ik heb nog hoop voor je hoor, houd moed! dikke knuffel!ik denk aan je en hoop dat alles gewoon goed is!

15. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Oh Marloes22: wat erg. Heel veel sterkte de komende uren en wat Mienimie zegt, houdt nog moed.
    Dikke knuffel

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ohh Marloes22 laat het niet waar zijn, heel veel sterkte de komende uren.

17. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Lees t net, van Marloes22...

:( Jeetje.. Ik hoop dat het niet waar is, dat de VK het mis heeft... Duimen dat alles toch goed is! Veel sterkte Marloes!

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hoe is t verders met de andere meiden?

Hier gaat alles goed.. Heb t alleen niet meer zo naar mijn zin op mijn werk.. Ben me momenteel een beetje aan t orienteren op iets nieuws.. Heb alleen nog geen idee wat.. Lastig!

Ik had ook nog een vraagje, kan t niet echt terug vinden ergens! Zit er een minimum aan het aantal dagen dat tussen je ovulatie en je NOD moet zitten ivm de vruchtbaarheid? Of maakt dat helemaal niet uit?

We hebben trouwens jonge poesjes :) Zooo lief! Drie zijn het er, twee mannetjes en één vrouwtje.. Oogjes zijn al open, ze beginnen al pogingen te doen om te wandelen (lees: waggelen)! Ze zijn nu twee weekjes oud! Eentje mag ik er zelf houden :) Nog meer huisdieren haha!

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    @ Pix: ik vind t trouwens erg leuk om je blog te lezen! Doe je goed! :)

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dank je daphne.. probeer mijn best met mijn fantastische nederlands.. hahaha

Deel Deze Pagina