Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    't is prima te lezen pix!
    En t is toch geweldig, om dat 'later' allemaal terug te lezen... Kan de kleine het later ook terug lezen, of is het dan al van t internet af?

Echt een leuk idee hoor, gewoon lekker blijven schrijven (typen)!

2. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ze hebben de tijd hier op de site nog geen uur terug gezet, haha :)

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Marloes22: meisje, ik denk aan je en zal ontzettend veel voor je duimen.
    Heel veel sterkte gewenst.

Getver, ik wil zoveel zeggen eigenlijk, maar weet niet wat...

4. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Daphne: wat schattig kleine katjes, zo vreselijk leuk. Bleven ze altijd maar zo klein haha.

Volgens mij moet er wel een minimum aantal dagen tussen eisprong en NOD zitten. Volgens mij 10 of zo. Anders hier even zoeken op luteale fase. Zijn wel discussies over

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    marloes heeft echo gehad en beeb zwaaide mooi naar haar en hartje klopt toch :D phew! wat een schrik zeg...

Wat wil je allemaal zeggen dan Daan?

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ga het allemaal uitprinten voor de kleine...

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Pfff, ik had alle hoop om de redenen die ik al noemde, maar wat een opluchting!Marloes*knuff* Gelukkig is alles goed!*kus*

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zoo heey! de oude kliek is weer bij elkaar! gezellie :D

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    leuk ja :D
    heb gisteren een mailtje naar Bren gestuurd.. helaas nog geen reactie

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    heb haar ookal 2x op hyves gekrabbeld, maar ze geeft geen reactie en toen was ze echt nog wel online daar en had zelfs die eerste krabbel gewist :confused: het zal wel...

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hallo meiden,

hoe is het met iedereen? Las net het nieuws over Marloes, gelukkig is het allemaal goed met de baby! :D
    Hoe gaat het met de zwangere meiden, voelen jullie je goed?

Hier alles goed. Geen idee waar ik me bevind ik m'n cyclus, elke maand weer een verrassing hahaha :)
    Ach ja, ik lach wel maar natuurlijk hoop ik dat het ontpillen nu voorbij is!
    We zullen het snel genoeg merken.

@Daphne: leuk hoor, jonge katjes. Schattig! Mijn zusje heeft een nest puppies, maandag geboren. Ook zó lief!

Groetjes Sharon

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hey, Sharon, ik hoop ook dt het ontpillen voorbij is voor je!

Hier gaat verder alles goed :) Vaak nog wel moe, maar dat ben ik gewend, maar verder nisk te klagen, hoor!
    Sinds vandaag ook eindelijk die flessen van moeers voor moeders eruit!Yesssss!Heb het voor het goede doel gedaan, maar anders waren ze snel de deur uit, hoor!Ow, wat ben ik beroerd geweest van die flessen, zag er soms echt tegenop, om weer te plassen, maar uiteindelijk voor het goede doel volgehouden en is het toch best snel gegaan!
    Maar ben heel blij dat het voorbij is...Eindelijk weer normaal op de wcpot zitten en alles lekker laten lopen gna gna...sorry ladies :D

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaa denk dat ik je helemaal begrijp mienieme... al ben ik maar kort bezig ermee...
    ik vind dat ik schandalig veel lax ben er in.. snachts zou ik echt moeten plassen in fles want dan komt het meest.. maar ik ben dan oh zo moe.. half open ogen.. kan niet tegen licht (plas namelijk met licht uit, ogen dicht haha) Heb vanacht en vanochtend voor het eerst opgevangen (ondanks mijn tegenzin) en jeetje... halwe fles bijna. vroeg me al af waarom ik maar 4 kannen per week lever

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Mooi dat alles goed gaat MieniMe! Maar was je voordat je zwanger was ook al vaak moe? Of bedoel je vanaf begin van de zwangerschap?

Wat moet je lang je urine opvangen of niet? Lijkt mij ook wel lastig hoor, vooral 's nachts...maar wel heel goed dat het gedaan wordt!

15. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Gelukkig goed nieuws voor Marloes, wat een stress zal dat geweest zijn, maar nu kan ze weer genieten.
    Ja leuk dat iedereen er weer is, nu ook iedereen snel op roze :D

Mooi dat het goed gaat met de zwangeren onder ons. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer gewoon op de wcpot mag Mienimie, en pixie nog even doorzetten. Alles voor het goede doel.

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow, wat een goed nieuws over Marloes. Ben er helemaal blij van. Kun je nagaan hoe zij zich moet voelen. Heerlijk! :)

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, kan best vervelend zijn, maar ben blij dat ik het volgehouden heb!
    heb ook niet altijd alle 8 de flessen vol gehad, hoor...is misschien 1x voorgekomen, meestal had ik er 6 ofzo-maar ik werk ook aan huis!scheelt natuurlijk ook.

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Voor de zwangerschap ookal veel/vaak en snel moe..komt omdat ik altijd wel wat hoofd-schouder-nek- en rugpijn voel ivm whiplash en dat is heel vermoeiend.

je kan min. 5 en max. 10 weken meedoen..ik heb meteen vanaf het begin meegedaan, dus 10 weken meegedaan.

vind het ook een goed initiatief, zo help je anderen toch een beetje.

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Yvon, bedankt :D
    Mis die kan (waar je het eerst in opvangt) echt niet, hoor...ow heerlijk, gewoon zonder nadenken weer zitten :D

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goede avond Dames,

Lees dat Marloes goed nieuws heeft Gefeliciteerd!
    Ik doe ook mee met moeders voor moeders en begin nu aan de 5e fles.
    Ben dinsdag begonnen, dus plas best veel volgens mij.
    Verder voel ik me vrij goed.
    Met vlagen misselijk, moe, wel pijnlijke borsten.
    Vandaag ook minder nieuws gehad :(
    Mijn contract wordt niet verlengt, die loopt dus 3 december af.
    Baal er best van.
    Heb het laatste half jaar bijna niet volledig gewerkt, dus snap het ook wel.
    Mijn pols wordt ook niet beter, dus ik denk dat ik weer terug ga naar het ziekenhuis.
    Ze weten nog niks van mijn zwangerschap dat vertel ik als ik wegga.
    Heb me ingeschreven bij het CWI en een WW uitkering aangevraagd voor 50 %, omdat ik de andere 50% in de ziekte wet zit.
    Kan nu alleen maar licht werk met veel afwisseling en dan krijg ik al last, dus ben benieuwd wat het gaat worden.
    Wil me niet te druk maken, maar is niet makkelijk :(
    Iedereen die aan de klus moet, veel plezier en voor degenen die moeten testen ik zal duimen :)

Deel Deze Pagina