Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey chicas

hierbij gewoon even een berichtje van mij. Ik doe ook mee met mvm en heb vandaag mijn eerste levering van 8 flessen ingeleverd. Het is wel een gedoe idd s'ochtends hoor..pfff. Ik ook half slapend en meteen misselijk in die OPVANGBAK :confused: (je krijgt een maatbekertje omdat het zo moeilijk mikken is in zon fles.. :) ) een litermaatbeker die bijna niet eens in mijn pot past! TJONGE wat een ding zeg. Kan iig niet missen s'ochtends ;)
    Heb voor het boek gekozen want ik heb een hekel aan Dick Bruna. en die dvd hoef ik ook niet. Ik krijg ook het lijstje voor de echo foto omdat ik de volledige periode van 10 weken mee doe. Was wel even spannend die test..dadelijk doet ie het niet meer... Gelukkig meteen 2 dikke strepen.

Zaterdag de opening en maandag voor het echie open...
    Slaap lekker allemaal!

2. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wauwie Marloes22 alles toc helemaal goed, gelukkig meid :D

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    meisjes, ik ben gependeld. (zie onder mijn sig), zou het dan toch?

Oh, goedendag iedereen trouwens. Hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag. Mannetje werkt thuis op vrijdags, dus dat is een elke vrijdag weer een kadootje. lekker thuis zijn met zijn tweetjes.

Ik heb besloten nu toch echt het roken op te geven. Nou ja, iig te gaan minderen en daar heb ik echt wat bemoediging bij nodig. Willen jullie mij een hart onder de riem steken? Ik vind het zoooooooooo moeilijk.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hmmm, ik kan mijn eigen bericht niet meer wijzigen, is immers langer dan 60 min. geleden dat ik em geplaatst heb. En ja hoor, ik heb weer een lekkere stemmingswisseling.

manlief is thuis, vind ik ook echt fijn zoals ik al eerder schreef. maar ineens bekruipt mij zo'n naar gevoel. Beetje down. Ik ga zo ook even lekker op bed liggen. De moeheid, bekruipt me zo af en toe ook echt, zal ook wel met die pfeiffer te maken hebben en dus ook met mijn stemming.
    Baal er alleen van dat ik ineens van die stemmingswisselingen heb. En dan kan ik er ook echt van balen dat ik weer ongesteld geworden ben etc. Dan staat het huilen me echt nader dan het lachen.

Iemand die zich hier in herkent.

Ik mag echt niet klagen hoor, zit pas in 7e ronde, maar soms voel ik me dan ook echt klote er onder.

Naja, niet echt een keurig geschreven bericht. Vast ook verwarrend, maar wilde het even kwijt. (terwijl ik eigenlijk niet mag klagen hoor.)

Hmm niet echt zinnig bericht merk ik nu..........

5. Lieve lieverds,

Dacht zal weer eens een kijkje gaan nemen want is alweereffe geleden ( svchaam schaam)
    En wat ziek ik ?
    Nieuwe zwangeren...... Joepie Gefeliciteerd meiden!

en wat zie ik nog meer......
    Berichtjes waar ik traantjes van krijg!
    Wat een super lieve berichtjes hier met steun lieve woorden enz voor mij en men gezinnetje toen het 2 dagen geleden allemaal beetje moeilijk was!
    Doet me echt goed!
    Snap meteen weer waarom ik me hier in dit topic van begin af aan zo thuis voelde!
    Iedereen leeft zo met mekaar mee!
    Echt super!

Nou meiden wil nog meer roze zien he!
    En Daantje ik hoop zo dat deze pendel uitkomt!
    Wel een mooie maand ... Een echte kado en verrassingen maand dus hoop dat jullie echt verrast worden meid!

kussssssssssssss

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    *kusssss* :D

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    DAan. neem je rust meid. kan vorostellen dat je ook soms vergeet dat je eigenlijk nog ziek ben. wij samen moe dan he?

8. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Daan: ik snap je hoor, ben ook vanaf mei bezig en elke keer denk ik ook "waarom ik nog niet". Daarbij ben ik wel heel blij voor de meiden die zwanger zijn hoor :D
    Ik weet ook dat ik nog niet mag klagen, maar soms word ik wel een beetje gek. Mag je hier gewoon kwijt. Kunnen we met z'n allen even klagen en daarna weer meegenieten met de zwangeren.

Probeer veel afleiding te zoeken en goed uit te zieken van Pfeiffer. Ik duim voor je dat je pendel uitkomt. Knuffel voor jou.

Hey Marloes, fijn om wat van je te horen en dat het weer goed met jullie gaat. Moet een fijn gevoel geven nu. :D

Esmee: veel succes en plezier morgen met de opening en daarna natuurlijk verder met de zaak. Maar ook om jezelf blijven denken hoor. Hoewel als het goed gaat krijg je natuurlijk extra energie. :)

tamtam: Balen hoor dat je contract niet verlengd wordt. Moet je veer gaan solliciteren terwijl je zwanger bent, ook niet fijn. Je weet in ieder geval wel dat het niet verlengd wordt omdat je zwanger bent. :(

Verder is het weer heerlijk weekend. Manlief is morgen jarig dus dat wordt druk, maar gezellig. In ieder geval veel afleiding anders duurt die wachtbank zo lang. :(

9. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Hey meiden

Marloes:poeh dat was ff schrikken gelukkig is alles goed

Hier gaat alles goed!
    Niet zoveel gedaan vandaag ik voel me nog steeds niet zo lekker
    heb ik al 3weken last van Maar ben niet zwanger dus daar kan het niet van zijn helaas!

Nog 6dagen en dan is mn zoontje jarig alweer 5jaar pff wat gaat het hard zeg!

Iedereen een heel fijn weekend

10. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Ik had me ook laten pendelen

nov 2008 meisje
    hmm heel spannend ben benieuwd of het uitkomt!

Maar nog ff afwachten tot 13-11

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Yvo: ik wacht gezellig met je mee! Veel plezier morgen!

@Marloes: Geniet weer lekker van je zwangerschap na dit goede nieuws!

@Daantje: Ik begrijp ook hoe jij je soms voelt. Heb ik ook wel af en toe en ik ben korter 'bezig' dan jij. Maar bij ons zal het ook vast goed komen! Hopen dat je pendel uit komt! Ik ben ook 2x gependeld, allebei december zwanger van een meisje. Laten we hopen dat het waar is, het liefst natuurlijk eerder :)

@Esmee: Veel succes en plezier tijdens je open dag!

@Tamtam: Balen van je contract! Ik hoop dat je snel weer iets vindt, en dat het ook snel beter gaat met je pols! Heel veel succes met alles, en vergeet niet te genieten van je zwangerschap!

@Aliki: Niet fijn dat je je slecht voelt, hopelijk gaat het snel beter. Wat gaat dat snel met die kids hé? Zie ik ook bij m'n neefjes, ze worden snel groot :D

Prettig weekend allemaal!

Groetjes Sharon

12. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    En toch he blijf ik een vermoeden houden dat ik mischien toch zwanger ben ondanks 2negatieve testen

Ik ben op 17-10 ongie geworden moest 18de pas worden en ik ben maar 1dag ongie geweest

wat ik vreemd vind!

En ik heb last van de zijkanten van mn borsten en er loopt een hele duidelijke ader overheen

ik vind het heel vreemd ik had dan toch al een posi test moeten hebben?
    of kan dit van mn ei komen die is gisteren geweest als het goed is

13. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Wat is het lichaam soms raar he Aliki. Er zijn vrouwen die heel laat positief testen, maar je weet het nooit. Wanneer heb je voor het laatst getest?
    Anders naar de HA?

14. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb donderdag voor het laatst getest
    nog geen streepje te bekennen

maar ik vind het zo raar dat ik maar 1dag ongesteld ben geweest

ik ben daarvoor 20-09 ongesteld geweest
    dus ik had volgens mij dan allang posi moeten testen volgens mij
    Ik zou dan nu in de 7de week zitten

Ja een vrouwenlichaam zit heel raar in elkaar
    maar goed ik wacht wel gewoon af tot 13-11 dan moet ik weer ongie worden of juist niet

alleen dat wachten is weer zo vervelend

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedenmorgen meissies,

heb me inmiddels uit bedje gesleept (had gisteravond een verjaardag en dat was erg gezellig ;)).

Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb gister even goed geslapen en dat helpt wel hoor. Kon ik er weer even tegenaan. Jullie zijn ook zulke lieverds

Ik wens iedereen een heel fijne zaterdag. Gaan jullie nog wat leuks doen?

Rolf en ik gaan naar vrienden. Ga ik samen met mijn vriendinnetje lekker voor de mannen, en onszelf natuurlijk, koken en 's avonds lekker Kolonisten van Catan spelen. Oh, en de schat (mijn vriendin) heeft voor mij het boek 'Opperdepop' weten te scoren, want die was hier niet meer te verkrijgen. Dus die kan ik vanavond lekker mee naar huis nemen en doorbladeren.

Voor wie dat boek niet kent, hier is de link

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Daan, catannen dat gaan wij vanavond ook doen :) Een erg leuk spel :)

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja leuk he :)

Naast catannen hebben we ook nog: Halli Galli (het spel met de bel), SET en Tsuro gespeeld.

Heb je het gezellig gehad Northern?

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goeiemoggel :D

Weer ouderwets gezellig hier zie ik :D

Heb helaas niet veel te melden.. lees wel met jullie mee hoor ;)

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja was gezellig :) jullie ook :(:

De andere spelletjes die je noemt ken ik niet.............zal ze eens even googlen :)

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij hebben het ook erg gezellig gehad.

Halli galli is zo'n leuk spel. Wel spelen als je je nagels geknipt hebt, wij hebben het wel eens gespeeld tot bloedens toe (zaten 2 gitaristen bij haha).

Deel Deze Pagina